Jump to content

АУДИ А6 Ц4 ТРЕСЕ ПРИ СПИРАНЕ


aragon_6

Recommended Posts

колеги даите савет при висока и ниска скорост като натисна спирачката яко тресе волана сменил сам дискове накладки накраиници носачи.тресенето спира само в завои като навия леко волана на ляво или на дясно даржали волана прав тресе та ше се разцепи.предварително благодаря на одзовалите се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж за луфтове по кормилните накрайници и биалетките. Също прегледай рейката за луфтове , по-големи от допустимите.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко е проверено няма луфтове в реика шарнири накраиници (биалетки няма) гумите са нови джантите са 17ки "ако има значение" проверени за кривини

няма удари за главина малко ме самнява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като смени дисковете,нови накладки ли сложи или старите? И веднага ли започна да тресе или след време?

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариянт е да ти задържат апаратите единия повече от другия примерно на мене ми бяха клеасали задните апарат и ми тресеше се едно е крив диска!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нови накладки са колега като ги смених нямаше тресане постепено се появи само на леко завит волан спира апаратите са почистени и гресирани

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качете я на подемник и ще си покаже. така само гадаеш: може да са тампони на стабилизиращата щанга,тампони на" магарето", тампони на амортисйорите..самите амортисйори да са заминали...гумите да са се изкривили(кой сезон са???)

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги даите савет при висока и ниска скорост като натисна спирачката яко тресе волана сменил сам дискове накладки накраиници носачи.тресенето спира само в завои като навия леко волана на ляво или на дясно даржали волана прав тресе та ше се разцепи.предварително благодаря на одзовалите се

забравих да допалня примерно карам сас 100 и набия рязко спирачка като стапя толкова че усещтам ABS как чука тогава няма тресане кото е нормално натиснат постепено да намалям тресе

тампоните на макферсоните сащто са сменени гумите са чисто нови летни.стабилизиращтата щтанга няма лувтове от амортисиор несам чувал да тресе задните тампони на магарето са сменени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи всичко изглежда наред. но тресене има, а каква марка са дисковете да не би да са уж Немски, а да са Турски и да са се изкривили след 10 дена експлоатация. Прегледайтеги пак и дано това да е проблема ( е не 'дано' ,защото са нови ама все пак по добре от щанги амортесиори и др.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак залагам на криви гуми или криви дискове :zustimm: На тия коли няма какво да им се счупи по окачването,так че може частите да са ментета. Сега се сетих че имам един миниван и малко след смяна на дискове започна да бие волана....Само че сега не го карам и не съм го оправил. На канала,ще си покаже .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички дискове се кривят ако ги напечеш хубаво и минеш през локва. Може и веднага след монтажа да стане това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите 200-300 км след смяната на дисковете трябва да се спира леко за да се калят. Ако е имало по-екстремни "пробвания" на новите спирачни често се криват и смяната им е била безмислена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно като излезе колата от магазина и се наложи да спреш по-рязко пак ли ще се изкривят? Да не би там да карат всяка кола 200-300км да улегнат дисковете преди да я дадат на клиента? Ако дисковете са "кашкавалени" нищо няма да им помогне - просто трябва да се избягват ментетата до колкото е възможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно като излезе колата от магазина и се наложи да спреш по-рязко пак ли ще се изкривят? Да не би там да карат всяка кола 200-300км да улегнат дисковете преди да я дадат на клиента? Ако дисковете са "кашкавалени" нищо няма да им помогне - просто трябва да се избягват ментетата до колкото е възможно.

В завода не слагат дискове гаражно производство....затова съм писал "след смяна" !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В завода не слагат дискове гаражно производство....

Точно това имах в предвид :) - че чарковете масово са менте, а се продават като за "първоначално вграждане", "OEM-ски", "оригинални" и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има едни тампони на кормилните щанги,тези които са захванати за самата рейка.При мен единия беше разбит и от него имах същите симптоми като теб,тресеше при спиране на право,но при леко навит волан изчезваше,след смяна на кормилната щанга,проблема изчезна.При повече търсене могат да се намерят и същите по размер тампони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са вътрешните тампони ще има луфт на колелото като се вдигне на крик :nixweiss:. По-скоро са криви дисковете според мен.

Провери каретата на половозките. Във вътрешните карета обикновено се спича греста

Това няма общо с тресенето при спиране. От спечена грес евентуално ще има вибрация при определена скорост дори без да се натиска спирачката.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги даите савет при висока и ниска скорост като натисна спирачката яко тресе волана сменил сам дискове накладки накраиници носачи.тресенето спира само в завои като навия леко волана на ляво или на дясно даржали волана прав тресе та ше се разцепи.предварително благодаря на одзовалите се

Така и не стана ясно каква марка са тези нови дискове и дали си ги "пазил" в началото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро прегледай предницата,не се хвърляй да сменяш наред,опитай да намериш верната диагноза,криви дискове тресът и в завой,завоя не изправя дисковете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...