aragon_6 Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 колеги даите савет при висока и ниска скорост като натисна спирачката яко тресе волана сменил сам дискове накладки накраиници носачи.тресенето спира само в завои като навия леко волана на ляво или на дясно даржали волана прав тресе та ше се разцепи.предварително благодаря на одзовалите се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batzlati Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 (Редактирано) Виж за луфтове по кормилните накрайници и биалетките. Също прегледай рейката за луфтове , по-големи от допустимите. Редактирано 11 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Каменов Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 Крива гума или джанта, ако е имало удар може и главина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aragon_6 Публикувано 11 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 всичко е проверено няма луфтове в реика шарнири накраиници (биалетки няма) гумите са нови джантите са 17ки "ако има значение" проверени за кривини няма удари за главина малко ме самнява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 (Редактирано) Като смени дисковете,нови накладки ли сложи или старите? И веднага ли започна да тресе или след време? Редактирано 11 Март 2013 от Мирослав филчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 Другия вариянт е да ти задържат апаратите единия повече от другия примерно на мене ми бяха клеасали задните апарат и ми тресеше се едно е крив диска!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aragon_6 Публикувано 11 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 нови накладки са колега като ги смених нямаше тресане постепено се появи само на леко завит волан спира апаратите са почистени и гресирани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 (Редактирано) Качете я на подемник и ще си покаже. така само гадаеш: може да са тампони на стабилизиращата щанга,тампони на" магарето", тампони на амортисйорите..самите амортисйори да са заминали...гумите да са се изкривили(кой сезон са???) Редактирано 11 Март 2013 от Мирослав филчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aragon_6 Публикувано 11 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 колеги даите савет при висока и ниска скорост като натисна спирачката яко тресе волана сменил сам дискове накладки накраиници носачи.тресенето спира само в завои като навия леко волана на ляво или на дясно даржали волана прав тресе та ше се разцепи.предварително благодаря на одзовалите сезабравих да допалня примерно карам сас 100 и набия рязко спирачка като стапя толкова че усещтам ABS как чука тогава няма тресане кото е нормално натиснат постепено да намалям тресетампоните на макферсоните сащто са сменени гумите са чисто нови летни.стабилизиращтата щтанга няма лувтове от амортисиор несам чувал да тресе задните тампони на магарето са сменени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 Значи всичко изглежда наред. но тресене има, а каква марка са дисковете да не би да са уж Немски, а да са Турски и да са се изкривили след 10 дена експлоатация. Прегледайтеги пак и дано това да е проблема ( е не 'дано' ,защото са нови ама все пак по добре от щанги амортесиори и др.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 И все пак залагам на криви гуми или криви дискове На тия коли няма какво да им се счупи по окачването,так че може частите да са ментета. Сега се сетих че имам един миниван и малко след смяна на дискове започна да бие волана....Само че сега не го карам и не съм го оправил. На канала,ще си покаже . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 Сигурно дисковете си ги взел много изгодно... 100% е от тях....такива ментета има,че се кривят от едно по резко спиранеCA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 Всички дискове се кривят ако ги напечеш хубаво и минеш през локва. Може и веднага след монтажа да стане това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 Първите 200-300 км след смяната на дисковете трябва да се спира леко за да се калят. Ако е имало по-екстремни "пробвания" на новите спирачни често се криват и смяната им е била безмислена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 Много интересно като излезе колата от магазина и се наложи да спреш по-рязко пак ли ще се изкривят? Да не би там да карат всяка кола 200-300км да улегнат дисковете преди да я дадат на клиента? Ако дисковете са "кашкавалени" нищо няма да им помогне - просто трябва да се избягват ментетата до колкото е възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 и аз имах тресене и си мислех ,че е крив диск.С зимните гуми го няма,което ме навежда на мисълта, че летните гуми са криви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 Много интересно като излезе колата от магазина и се наложи да спреш по-рязко пак ли ще се изкривят? Да не би там да карат всяка кола 200-300км да улегнат дисковете преди да я дадат на клиента? Ако дисковете са "кашкавалени" нищо няма да им помогне - просто трябва да се избягват ментетата до колкото е възможно.В завода не слагат дискове гаражно производство....затова съм писал "след смяна" ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 100% е пак дисковете мога и на БАС се хвана колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Март 2013 Доклад Share Публикувано 12 Март 2013 В завода не слагат дискове гаражно производство....Точно това имах в предвид - че чарковете масово са менте, а се продават като за "първоначално вграждане", "OEM-ски", "оригинални" и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlio_79 Публикувано 12 Март 2013 Доклад Share Публикувано 12 Март 2013 Провери каретата на половозките. Във вътрешните карета обикновено се спича греста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 12 Март 2013 Доклад Share Публикувано 12 Март 2013 има едни тампони на кормилните щанги,тези които са захванати за самата рейка.При мен единия беше разбит и от него имах същите симптоми като теб,тресеше при спиране на право,но при леко навит волан изчезваше,след смяна на кормилната щанга,проблема изчезна.При повече търсене могат да се намерят и същите по размер тампони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Март 2013 Доклад Share Публикувано 12 Март 2013 (Редактирано) Ако са вътрешните тампони ще има луфт на колелото като се вдигне на крик . По-скоро са криви дисковете според мен.Провери каретата на половозките. Във вътрешните карета обикновено се спича грестаТова няма общо с тресенето при спиране. От спечена грес евентуално ще има вибрация при определена скорост дори без да се натиска спирачката. Редактирано 12 Март 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Totko55 Публикувано 13 Март 2013 Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 колеги даите савет при висока и ниска скорост като натисна спирачката яко тресе волана сменил сам дискове накладки накраиници носачи.тресенето спира само в завои като навия леко волана на ляво или на дясно даржали волана прав тресе та ше се разцепи.предварително благодаря на одзовалите сеТака и не стана ясно каква марка са тези нови дискове и дали си ги "пазил" в началото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aragon_6 Публикувано 15 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 дисковете са марка ferodo и мисля да взема друга марка да пробвам да видим как щте е тогава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 По скоро прегледай предницата,не се хвърляй да сменяш наред,опитай да намериш верната диагноза,криви дискове тресът и в завой,завоя не изправя дисковете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване