Jump to content

"Хълца" ми "новата" кола на газ...


Recommended Posts

А да ми кажете как да си изключа  най-простичко бензиновата помпа?  Бушон някой , реле евентуално , за проба , че имам едни съмнения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 212
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да , така е , свалих го днес и колата угасна.

 

 Идеята ми е да пробвам без да бачка помпата , дали ще пали по-лесно на газ и ще работи "по-чисто" в първите секунди след запалването , защото имам позиция на копчето само газ , но е направено така , че при подаване на контакт , първо светва червената лампа за бензин , помпата качва налягане , угасва и когато завърти стартера , светва зелената лампа за газ , включва клапаните и пали на газ.  Обаче толкова ми пропускат дюзите , че като запаля на газ , отзад замирисва на бензин и ми се струва че докато не "изсмуче" бензина от дюзите , колата бачка кофти десетина секунди .

 

 А имам и друга дилема , която не е свързана с Ауди , но е свързана с АГУ ,  та да я изкоментираме...

 

 Имам две таксита , Шкода Фабия 1.2 12v  с обикновени метанови уредби. Едната е с аванспроцесор и върви отлично , ама другата , която я купих преди два-три дни , е без аванспроцесор , но има някаква пластина на дросела  (смесителя) която да завихря (или нещо такова) газта ... и ми се струва че още по-добре върви , направо ме учудва.  Та тая ламарина ще дойде интересна , дали да не си сложа на Аудито нещо такова , да изрежа една лента от капачка от буркан примерно , защото Аудито ми е гола-вода на газ , бедна му е сместа и не може да се обогати по никакъв начин за сега , само с по-малки дифузъори не съм пробвал , а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едни плочки с дифузьор в средата, който точно това прави - можеш да опиташ с такава. Има и снимки как изглежда, integrale45 ги беше пускал и е доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Добре , ама от къде да купя такава плочка? 

 

 До сега рових в сайтовете на газ-магазините и не намерих нищо по-различно от моята , демек-без "това в средата".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накъде из моргите, такава нямам идея от къде може да се купи.

Конкретно тази моята е от фият 16 клапана, явно съвпадат диаметрите.

Аз я свалих от аце иначе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.rybacki.pl/index.php?route=product/product&path=59&product_id=95

 

в електронния магазин на МСМГАЗ ги има тези доставени вече в бг. Не мога да ти дам линк защото нещо им се е счупил смотания сайт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Е верно им е счупен сайта . 

 

 А днес обикалях тъпите магазини за тъпи газови боклуци , гледах каталози в един от тях , в каталога на БРЦ дават точно такава плочка за моето АСЕ , а в този на Ловато - такава като моята , без това вътре...тъпа история. Продавача каза че няма намиране на такава плочка , даде ми два дифузъора  , 26 и 27мм , да ги пробвам на моята плочка , та дано се пооправят нещата. Моя в момента е 32-33мм и констатацията е , че сместа е бедна , не може да засмуква достатъчно , та така , ако все пак някой може да ми намери такава плочка , да помага.

 

 

 пп   А сега видях че в един сайт предлагат два вида плочки за К-Джетроник , "елипса" и "яйце" , нашия отбор от кои е ?

 

 "Яйце":http://www.gasmagazin.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/_________________4cb43808d8250.jpg

 

 "Елипса":http://www.gasmagazin.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/_________________4cb58b71d025f.jpg

Редактирано от snaiperisto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Русе в един магазин можело да се поръча такава плочка с дифузьор,цената май беше около 25 лв-полска, но от някакъв странен нематален материал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е с формата на "яйце" ама не съм сигурен.

 

Пробвай по телефона да ги хванеш тия малоумници от МСМГАЗ, номера от сайта на Рейбачки съвпада с този в тяхната база данни и няма да имаш проблем. С 27-28 мм дифузюр колата ти ще върви отлично на ниски и средни до към 4000 об/мин оттам нагоре забрави. 

 

Тези смесители на Рейбачки не са от алумин/цам а са от HDPE с алуминиев дифузьор само, на мен лично много ми харесват като изработка.

Имат и разни струнни смесители но просто ми писна да си правя експерименти и с един Фобос4/EasyGAS си реших житейските драми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така , днес смених дифузъора , сложих 27мм и сега няма придърпване , сецане и тн , върви добре , обаче имам леки съмнения в изпарителя , нещо му бяга настройката на това отвратително БРЦ , така ми се струва , не реагира нормално като го настройвам , но за сега ден-два ще карам така , за проба.

 Сега остава да го направя да пали по-лесно , че като постои известно време , трябва да въртя на стартер доста , а като запали , смърди отзад на бензин , на задавено.

 

 

 Обаче сега се появи друг проблем , вече на 3-4 пъти ми пропада леко педала на съединителя , по-точно , не се връща до горе...нещо такова се случва , знам че е далеч от темата , ама тя нали и без това си е моя , ползвам си я като "универсална" , та каква може да е "драмата" , нещо за някакви помпи чух в бързината???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има горна помпа , тя стои на педала на съединителя , има и една долна , която е хваната за скоростната кутия и натиска аксиалния лагер към притискателя. Една от двете е заминала , по тези симптоми би трябвало да е горната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че е горната помпа на съединителя. В единия случай се чупи пружината й, а в другия пропуска гумичката на буталцето заради износването на цилиндъра. Някакво временно решение е да сложиш допълнителна пружина, която да връща педала. Слагал съм на 100-цата и върши работа. За пружина най-добре става от настолна лампа - тези, които са с рамена и позволяват реглаж - там има 4-ри еднакви пружини. Взимаш една, закачаш я за педала долу (правиш малка дупчица странично на рамото на педала), а отгоре я закачаш покрай таблото с релетата. При мен това отложи смяната на помпата с 2 години през които нямаше проблем със съединителя.

 

Самата горна помпа (тази на педала) се сменя доста трудно и още по-трудно се обезвъздушава после. Хубаво е да си купиш читава марка. За рециклиране на старата обикновено няма шансове защото цилиндъра е целия в язвички вътре и ако се шлайфа после гумичката става по-хлабава и след известно време пак почва да изпуска - лично проверено.

 

И въпроса ти е пак по темата - като не отделя добре съединителя колата "прихлъцва" на тръгване :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа...заврях се при педалите , видях помпата , не е омаслена , а педала като не се върне до горе , ако го върна с крак , си бачка нормално.

 

 А по темата , колата "цепи мрака" , върви яко , няма "хълцане" , направо ме радва. Обаче все още пали трудно , ако не е палена дълго време и изпарителя ми е съмнителен , нещо кофти се настройва , не реагира адекватно. Друг , освен БРЦ , мога ли да сложа , че има мнение от газ-сервиз , че с това БРЦ , колите харчат много а и ремонта им е "на късмет"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А байпас-а , ти ли го прави или си има Ловато с оригинален такъв за нашите "щайги"?

 

 Моето БРЦ си е с оригинален щуцер на капака , до сега бях виждал много изпарители с байпас , но всичките бяха домашна разработка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя изпарител специално нямаше байпас и затова се наложи да се пробие капака отпред и да се запушат двата вентилационни отвора отгоре и отдолу, но е монтиран още през 2006г. Сега предполагам, че вече си имат "байпасен" извод заводски. Но и да няма е работа за 5 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майкат ше му....на това мое БРЦ , къса ми нервите , настройвам го на празен ход , подавам газ , падат оборотите и вече са други , въртя оборот "насам"-заспиват , давам газ - умира , въртя оборот "натам"-заспиват , давам газ-умира , мисля че е за боклука. Нагласил съм го някак , ама от опит знам че един изпарител променя ли си сам настройките е за боклука , особено БРЦ.

 

 Та дилемата е , пак ли БРЦ да си купя , с фабричен щуцер за байпаса или някакво Ловато и да се правя на артист с него???

 

 Казват че с Ловато , по малко харчат тия нашите трактори , вярно ли е? 

 А и днес един "агент" ми разправя че Ловатото е за коли до 120 или 130 конски сили , щял да е "куц" за АСЕ-то , а?

 

 И още нещо , говорите за прецизност на байпаса , е то какво да му е прецизното , като изпарителя си има щуцер със съответния фабричен отвор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го твоя изпарител при ускорение мотора се развърта до 7000 оборота на газ.Струва около 120 лв

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид, че АСЕ-то на газ е доста под фабричните 140 коня заради липсата на инжекциона - т.е. двигателя работи в "карбураторен" режим. Ако си решил да сменяш изпарителя с нов бих ти препоръчал Ловато - много по-лесни за настройка са и двигателя работи отлично.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...