Jump to content

"Хълца" ми "новата" кола на газ...


Recommended Posts

Ето го твоя изпарител при ускорение мотора се развърта до 7000 оборота на газ.Струва около 120 лв

Тоя пък какъв е , май за първи път го виждам , а и марката ми е непозната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 212
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ела да ти дам старото ми Ловато за едни 30 лева и да си правиш експерименти колкото искаш. То е на около 20 хил.км. все още има много сос в него преди да се наложи ревизия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако си сигурен че е в отлично здраве , ще дойда , ама да не стане "танто за кукуриго" , само да си сменявам изпарители и ефекта да е същия?

 

 Има ли дупки , щуцери и тн , като за мех. инжекция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма дупки защото моята каляска нямаше нужда от такива гимнастики. Давам ти го изпарителя монтираш и ако работи кешиш и така. Само трябва да внимаваш с разпробиването за щуцер-а.

В тоя ред на мисли мога да ти дам да се върнеш пак на 32 мм. дифузьор с този изпарител да видиш дали няма да успееш да я накараш да работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Придобих едно вакумно Ловато , ама не ми е ясно колко трябва да е диаметъра на "дупката" за "байпас"-а , то дупка си има , ама дали е достатъчна ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение колко е голяма дупката - отвора е ограничен от извода на плочката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тенкю VBI , значи забивам нещо в дупката и стартирам.

 

А Интегралето  да не кара мотоциклет?  Това проклето АСЕ Куатро с тия смотани скорости , при 260км вероятно ще е на 260 000 оборота.

 

 Аз при 120-130 си мисля че летя , поне така чувствам колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

да ама интегралето прави 260 км /ч  с АЦЕ моторетка куатро..

220 ,при 260 ще влезе в черната зона с този къс дифепренциал,горе онова във фейса е рисунка,не снимка

 

Аз при 120-130 си мисля че летя , поне така чувствам колата.

 Айде да видим какво ще направиш следобяд с новата турбо плочка Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра, тамън ще сравним как се държат колите с новите плочки. Общо взето над 3000 оборота колата набира отлично, което е и очаквано. Размера на отвора на плочката е по-голям и мотора има сила във високите обороти, където и по принцип бензиновите двигатели имат най-голяма мощност.

@snaiperisto: Ако имаш отгоре и отдолу заводски вентилационни отвори на предния капак на изпарителя, където ще пробиваш за да сложиш щуцер, трябва да ги запушиш със силикон - иначе няма да имаш ниски обороти :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера измерих отвора на плочката,май беше 42 мм,а подобна без "турбина или перка" в същия магазин е 31 мм,докараха всички плочки,останали са само два броя.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятал съм сечение на такава плочка и общо взето оговряше на около 32 мм нормална. Разликата според мен идва в по-доброто смесообразуване. Ако толкова ви се експериментиа има едни други шуротии които би трябвало да свършат работа. Едни щуцери с конус представляват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес аче-то ме изненада с разход.

Климатик, малко багаж и средна по борд 80+..... 42 литра стигнаха за 380 километра кротко каране.

Sent from my iOCEAN X7T

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектен разход на газ, всичко под него е съмнително.

С уговорката аче, 4x4, комби, клима, 16ки на 205 и къси скорости.

п.с това с плочка :)

Sent from my iOCEAN X7T

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа , монтирах новата плочка , но преди това смених изпарителя , сложих обикновено вакумно Ловато като му свалих капака , запуших отворите със силикон , "забих" му едно "коляно" ( извод за вода от турски изпарител) в "дупката" за обогатителя  , обаче се оказа че не знам от къде да взема вакум за празния ход и паленето на изпарителя. 

  Та моя гении реши да среже байпасния маркуч и с един тройник си взех вакум от там. Паля и няма празен ход , направо полудях , въртях-суках...псувах ... ама на края се усетих че това може да е проблем и си намерих един стърчащ щуцер на дросела , в него влиза едно гумено "коляно" (което се оказа скъсано) и тръбичка която отива в кутията на въздушния филтър. Махнах го и забих там маркуча за вакума...направо колата "заспа". Та тоя маркуч от дросела до филтъра важен ли е или да се направя че не съм го видял?

 

 Та сега колата пали и работи отлично на ниски обороти , форсира се без замисляне според мен , но бях толкова "пребит" от работа (щото за "гарнитура" ремонтирах и едно такси) че нямах сили да я покарам за проба. Утре ще видя как пали студена и как ще са и оборотите и почвам да карам , да видя какво съм сътворил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещопохарчват повечко тия АЦЕ-та за вървежа си, аз днес отиване и връщане до Плевен с Карината като имаше и малко градско в София и в Плевен общо 393 км. долях 31 литра газ. Като трафика беше адски рехав на отиване кара с около 100-110 а на връщане малко се отпуснах след витиня с около 130-140 км/ч и климатик защото беше жега вече. Но нещо ме подлъга бутилката така че по-скоро за тези 393 км да съм изхарчил около 35 литра. Много бързо изгасна 4-тия светодиод още на 10-тия километър а това обикновенно го пари на около 60-тия.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти си с фобос, по малко килограми и без 4х4.

Но пък си автоматка, която ако я караш на локъп си е като ръчката.

Инак моята кочинка доволно дърпа на газ от как Иво машинката я пипна.

Според гъзомера има загуба на не повече от 30-на коня.

Определено за возене става, изпреварванията се случват нормално и не се кръстя преди да пусна мигача.

И най-важното: не гърми :)

Sent from my iOCEAN X7T

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същата плочка като на "интеграле", А/6- куатро,комби , АЦЕ-двг. и 16-ки гумета ,та тези дни я разходих малко по магистралата и съм доволен от разхода, при скорост 140-170км. за 280км и долях 32л.газ като вече зареждам само от Шел,а на връщане при скорост 120-140км. долях 29.5л. Това са данни отпреди два часа.

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Финално 123 литра 1010 километра като около 150 са градско.

Среден разход по борд 11.5, средна скорост 73 км/ч.

Климатик на 80% от разстоянието, като съм гледал винаги да си карам в ограниченията и да не правя глупави изпреварвания.

Определено тоя тип плочки с това "завихряне" оказват положителен ефект върху разхода и вървежа при 16V двигателите.

Според интернет моята плочка е за 16V фиат.... подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе , снощи аварийно се изстрелях до Сапарева баня и по магистралата установих само , че вече вдигам 160 ... а можеше и още малко , ама ми стана жал за двигателя , щото кола с толкова дразнещи скорости не съм карал скоро. 

 

 Та явно върви по-добре от преди , ако говорим за максимална скорост , щото със старата плочка умирах на около 130-140 , ама не ми беше работа това да го мисля. А и разхода не засякох , ама лампите на копчето гаснеха бързо.

 

  И друг проблем имам , извадил съм бушона на бензиновата помпа , за да не ми изпускат бензин проклетите дюзи и пак като паля е като задавена и леко намирисва на бензих в първия момент?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...