highclass Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Здравейте, колеги. Проблема е че светна грешка.(жълтото двигателче) чистихме грешки, но пак се появяваше. След поредната диагностика и сервиз се оказа че една от клапите не отваряла(Имало нагар от изгорените газове и не отваряла) и затова светело грешката. Препоръката - София - Пловдив и яко газ да изгори въпросния нагар. Проблема се решаваше, но временно. За нова клапа искат невъзможни цифри Съвети приемам всякаквиПоздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Това с даването на газ и изчистването е химера ... не работиРешението е както са ти казали - нов колектор с моторче и караш поне 200 000 км. с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
highclass Публикувано 19 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 (Редактирано) Нали, няма смисъл от разходки до Пловдив пак и пак. 1500 лв ли е колектора? Редактирано 19 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 И до Рим да идеш се таз Ако разбира се проблема е в колектора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Нали, няма смисъл от разходки до Пловдив пак и пак. 1500 лв ли е колектора?Колектора е около 800 - 850 лв. със смяната, че малко поскъпнаха за последните няколко години. Когато аз сменях мойте (преди около 4 години на предишната ми кола) 1500 лв. бяха дватаАко зачетеш безкрайните теми за 4Ф ще видиш, че това е една от знайните "слабости" на тоя мотор - колекторите карат максимум 200 000 км. и след това са за смяна...Другото, което е консуматив са обтегачите на горните вериги - винаги дясната (пасажерската) се обажда първа, малко по-късно започва да притраква на студен старт и другата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 От какво са тия колектори, някаква тънка ламарина ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Пластмасови са .... и проблема е в задвижването от електромоторчето, никога не е в пластмасовата част. Тя се опича качествено, но винаги моторчетата се предават първи... което е добре, защото ако се счупи парче от затварящите клапи и падне в мотора ще има "БМВ пеперудка стайл" - мотора на салата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
highclass Публикувано 19 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Колектора е около 800 - 850 лв. със смяната, че малко поскъпнаха за последните няколко години. Когато аз сменях мойте (преди около 4 години на предишната ми кола) 1500 лв. бяха дватаАко зачетеш безкрайните теми за 4Ф ще видиш, че това е една от знайните "слабости" на тоя мотор - колекторите карат максимум 200 000 км. и след това са за смяна...Другото, което е консуматив са обтегачите на горните вериги - винаги дясната (пасажерската) се обажда първа, малко по-късно започва да притраква на студен старт и другата.А6-цата е на 98 150км, но явно колектора е здал багажа предварително. Може ли по-подробно за обтегачите на горните вериги, как се разбира, че са за смяна, че идея си нямам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Като палиш сутрин, трябва да чуеш едно тракане за няколко секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Това неговото аВди, ако е 2010-та не е ли с Евро5 мотора 3.0тди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Принципно да, и ако е така не би следвало да го бъркат едни 1к за колектори ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Сравнително раничко се е предал този колектор, колата основно градско ли се кара ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
highclass Публикувано 20 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 (Редактирано) Основно в София да. Редактирано 20 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 Пробвай се да накараш Ауди да ти поеме ремонта или поне част от него, това може да стане, ако е поддържана в офиц. сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 Това значи че новите версии на тези пластмаси пак се предават ...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 22 Март 2013 Доклад Share Публикувано 22 Март 2013 добре колата е 2010 г производство, тоест под 3 години, казваш че е на 98 000 км. какво е станало че не е гаранционна. Не трябва ли да си поемат всички разходи в Ауди. Дори и да е втора ръка няма ли пак гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 22 Март 2013 Доклад Share Публикувано 22 Март 2013 Има гаранция, стига да е на тези км Проверявана ли е за реалност на км? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване