Jump to content

Проблемация с Audi A6 2010. 3,0ТДи


highclass

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

Проблема е че светна грешка.(жълтото двигателче) чистихме грешки, но пак се появяваше. След поредната диагностика и сервиз се оказа че една от клапите не отваряла(Имало нагар от изгорените газове и не отваряла) и затова светело грешката. Препоръката - София - Пловдив и яко газ да изгори въпросния нагар. Проблема се решаваше, но временно. За нова клапа искат невъзможни цифри :D:wall:

Съвети приемам всякакви

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с даването на газ и изчистването е химера ... не работи

Решението е както са ти казали - нов колектор с моторче и караш поне 200 000 км. с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Нали, няма смисъл от разходки до Пловдив пак и пак. 1500 лв ли е колектора?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали, няма смисъл от разходки до Пловдив пак и пак. 1500 лв ли е колектора?

Колектора е около 800 - 850 лв. със смяната, че малко поскъпнаха за последните няколко години. Когато аз сменях мойте (преди около 4 години на предишната ми кола) 1500 лв. бяха двата

Ако зачетеш безкрайните теми за 4Ф ще видиш, че това е една от знайните "слабости" на тоя мотор - колекторите карат максимум 200 000 км. и след това са за смяна...

Другото, което е консуматив са обтегачите на горните вериги - винаги дясната (пасажерската) се обажда първа, малко по-късно започва да притраква на студен старт и другата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасови са .... и проблема е в задвижването от електромоторчето, никога не е в пластмасовата част. Тя се опича качествено, но винаги моторчетата се предават първи... което е добре, защото ако се счупи парче от затварящите клапи и падне в мотора ще има "БМВ пеперудка стайл" - мотора на салата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колектора е около 800 - 850 лв. със смяната, че малко поскъпнаха за последните няколко години. Когато аз сменях мойте (преди около 4 години на предишната ми кола) 1500 лв. бяха двата

Ако зачетеш безкрайните теми за 4Ф ще видиш, че това е една от знайните "слабости" на тоя мотор - колекторите карат максимум 200 000 км. и след това са за смяна...

Другото, което е консуматив са обтегачите на горните вериги - винаги дясната (пасажерската) се обажда първа, малко по-късно започва да притраква на студен старт и другата.

А6-цата е на 98 150км, но явно колектора е здал багажа предварително. Може ли по-подробно за обтегачите на горните вериги, как се разбира, че са за смяна, че идея си нямам. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай се да накараш Ауди да ти поеме ремонта или поне част от него, това може да стане, ако е поддържана в офиц. сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре колата е 2010 г производство, тоест под 3 години, казваш че е на 98 000 км. какво е станало че не е гаранционна. Не трябва ли да си поемат всички разходи в Ауди. Дори и да е втора ръка няма ли пак гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...