Jump to content

Ауди 80 б3 предно или куатро


Recommended Posts

Здравейте колеги.Предстои ми покупката на такъв автомобил и бих се радвал ако споделите опита си с мен.

Студент съм и не мога да реша кой от двата варианта да избера,понеже колкото предпочитам куатрото,толкова и ме притеснява.По-конкретно се притеснявам от поддръжката и разхода.Та въпроса ми е голяма ли е разликата с предното и заслужава ли си в моя случай?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, за студент - куатрото естествено. Особено ако си скиор ще се родиш. :)

Поддръжката се изразява в това да караш винаги с 4 еднакви гуми - марка и модел - износването може да е различно и да проверяваш маслото на диференциала. Разходът е малко по-висок отколкото само на предно, но не е нещо фрапиращо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво търсиш от колата и за какво ще я ползваш предимно :)

За предпочитане е куатрото,но точно Б3 куатро надали ще намериш в добро състояние в БГ zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи по запазената и поддържана.

Тези коли при правилна експлоатация и навременна поддръжка са доста здрави.

За разхода моно или карбуратор, и двата понасят газова уредба.

Ако силно се интересуваш да е куатро имам идея къде вероятно скоро ще се появи една DZ-ка с 4х4 в доста добро състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ясно ми е,че за тези пари и на тези години няма да я купя здрава,имам си едни отделени пари след като я купя да я постегна.Аз съм се ориентирал задължително към моно или карбуратор.Колега приключил съм с механичните инжекции,тъй като имахме преди една JN на предно с газ и беше голям филм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПичОве, Б3 моноинж/карбуратор и куатро 99% няма. Само че вижте това Б4 с насАден AAZ вместо фабричния ABC B4 AAZ quattro :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незная защо така не си доволен от инжекциона, може би не си бил случил на кола. Аз 8 години съм карал 1.9 Е и съм и навъртял над 200 000, мога да ти кажа че по здрава кола за мен няма.

Само че за съжаление на беше куатро, подръжката като цяло си е много евтина, разхода при куатрото скача малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш, трееше сАдат AEB минимум :hilezh: На мен ми е интересна идеята на тази интервенция, не външния вид или състоянието на този австрийски кош.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моно на газ е избора, ако не се намери карбуратор 90 коня.

Нисък данък, евтина поддръжка като цяло прост двигател с почти никакви скъпи проблеми.

Задължително поне климатик да има, ако не работи ще си го оправиш... по добре е от колкото да садиш после.

Останалите "екстри" каквото има все е добре дошло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моно на газ е избора, Нисък данък, евтина поддръжка като цяло прост двигател с почти никакви скъпи проблеми.

И забрави да споменеш че е пълен мъртвец. Стига с това ABT ако избора се свежда до Б3 по-добре PM или още по-добре NE.

При липса на бюджет (или поне не ясен такъв) е малко трудно да се даде предложение. Но при всички обстоятелства едно NM куатро би било добре.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незная защо така не си доволен от инжекциона, може би не си бил случил на кола. Аз 8 години съм карал 1.9 Е и съм и навъртял над 200 000, мога да ти кажа че по здрава кола за мен няма.

Само че за съжаление на беше куатро, подръжката като цяло си е много евтина, разхода при куатрото скача малко.

Не всъщност ми е много мъчно за колата.Просто газта и мех.инжекция не е много добра комбинация.Когато ходих на реглаж при добри газаджии беше перфектна разход 7,5/8 / 100 извънградско и 13-14 градско.Ама това беше една седмица и настройката отиваше по дяволите.През повечето време карах на 9-10/100 извънградско и 15/16 градско.Да не говорим,че съм имал случаи 4 литра 5 км..

Към останалите колеги:не искам дизел идва по-скъпо и началната цена също е по-висока.Еххх колко ще ми е добре и на мен в едно 7а ама студентска работа трябва да се кара полека за нисък разход и не повече от 90 коня за малкия данък понеже все още не работя и нямам възможност да си позволявам "екстри".

Някой може ли да каже по-конкретно какъв е разхода на куатрото спрямо предното,още по-хубаво ще е някой колега който е имал опит с посочените автомобили да сподели наблюденията си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПичОве, Б3 моноинж/карбуратор и куатро 99% няма.

Има,имаааааа, един прознат имаше австрийска В3 куатро с някъв странен мотор от 66 квт.-90 кс мех инж,изкорми инжекцията,смени колекторите и го направи с карбуратор,замина за Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всъщност ми е много мъчно за колата.Просто газта и мех.инжекция не е много добра комбинация.Когато ходих на реглаж при добри газаджии беше перфектна разход 7,5/8 / 100 извънградско и 13-14 градско.Ама това беше една седмица и настройката отиваше по дяволите.През повечето време карах на 9-10/100 извънградско и 15/16 градско.Да не говорим,че съм имал случаи 4 литра 5 км..

Забравих да ти кажа че тези някъде 250 000 хиляди съм минал само на газ, без да съм имал нито един проблем, харчеше 7-8 извън и 10-12 градско газ, продадох колата и все още се кара на газ без проблеми. Явно е от газаджията. Относно данъка в КАТ я бяха писали 1.6 и данъка ми беше малкия .... де да беше и за сегашната така.

Мое мнение под 90 к.с и без климатик не търси, куатро или не за България едва ли има голямо значение ако не пътуваш по планините зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да си прав но имам доста познати с механична инжекция и всички страдат така,че съм се отказал.Тая седмица ми предстои да гледам едно 80 куатро,по думите на собственика карбуратор и с газ.

Ехе 2 литра сериозно ли?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехе 2 литра сериозно ли?!?

Едва ли,при мен разликата градско/извън и 7-8 литра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди на предно с мотор от 2000 кубика нагоре,градско под 14/100 газ едва ли може да се докара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...