andre7080 Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 (Редактирано) По каталожни данни е кантар работата и от 0-100, и макс. скорост. Ма що винаги там е въпроса? АБТто за да ги постигне тез данни трябва яко в лютеницата постоянно, докато дизела до 4000 оборота стига... И сега ако го караш всеки ден в лютеницата този бенз колко ще издържи? А дизела дърпа достатъчно и до 3000 оборота... Тъй че е бая по-практично и приятно за каране... Редактирано 8 Февруари 2009 от andre7080 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy Публикувано 8 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 и кое е ясно,как стигна до тва закючение Еми колега погледни за коя година коли говорим и съответно спецификациите им!!!Не се бъркай със сегашните дизелаци, които мачкат бензин с техните коне.... по онова време все още дизела няма тая ряз на старта и губи до 100км/ч....И повярвай знам добре че ако се изцеди до мах бенза ще има макар и малка преднина, въпроса е че ако се направи на газ с ТДИ го правя смешен....Иначе с ТДИ при скорости 80-140 (като върна на 3 или 4) съм засрамвал доста бензинки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 Еми колега погледни за коя година коли говорим и съответно спецификациите им!!!Не се бъркай със сегашните дизелаци, които мачкат бензин с техните коне.... по онова време все още дизела няма тая ряз на старта и губи до 100км/ч....И повярвай знам добре че ако се изцеди до мах бенза ще има макар и малка преднина, въпроса е че ако се направи на газ с ТДИ го правя смешен....Иначе с ТДИ при скорости 80-140 (като върна на 3 или 4) съм засрамвал доста бензинки... Ами аз говоря,и мисля че и вие,за б4 набор 92-96г става дума,стига с тва,ако се изцеди до мах бензина,А тва че дизела нямал тяга на старта е още по смешно,ти ТДИ ли караш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy Публикувано 8 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 Точно така - 1.9TDI 1Z карам. Заради добрата репотация на този мотор пуснах темата преди години и накрая него избрах.Изключително съм доволен от дизелчето, гледам че и ти си с такъв. Само че в периода 93-00 година дизелите зопочнаха да вървятдоста и да настигат бензиновите модификации, но все още отстъпваха като ускорение. Значи казваш че старта според теб е много добър - напълно съм съгласен Но при тези старички дизели усещането че колата набира много идва от големия въртящ моменти е повече усвщане от колкото реално ускорение и когато се сравни с еднин бензин форсиран до 5500+ оборота - вижда се че не е чак толкоз бърз колкото се осеща. Но въпреки това - кола дърпа яко а разхода е смешен ... доката един бензин при такова форсиране е като ламя Вече помпа-дюза моторите и след тях направо счупват атмосферен бензин със същите конски сили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penmark Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 Единственото предимство на дизела е, че може да му се сложи чипче и да стане 120 коня от раз. Иначе не ми го хвалете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 Единственото предимство на дизела е, че може да му се сложи чипче и да стане 120 коня от раз. Иначе не ми го хвалете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 Викаш кво значение има, че с един резеровар минаваш 1000км, или че на 5та от 80 до 120-130 (както се кара в 99.9999% от случаите по магистралата) дърпа с 30% отгоре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 и кое е ясно,как стигна до тва закючение така е,но дизела кво,ще се движи по инерция ли през тва време Колега ТДИ-то го ценя много заради икономията на гориво и що годе доброто качество на изработка за немски автомобил, но нали сам знаеш че тва ТДИ има турбо, замисляш ли се фо би станало ако на оная бензинова ГАД се изпука турбо?че както е 90 коня става в зависимост от турбото минимум 120 че и нагоре и тогава приказката за вървежа между двата двигателя става излишна, вярно тогава и разхода е друг, но все пак дизела е с Турбо а АБТ-то си е чиста атмосферка че дори не е и 16V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 Напълно съм съгласен.но нали знаеш,че АКО-то е гадно и мирише . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 По бързо е Б3 90 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penmark Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 И по-грозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 според теб,а мен лично ме кефи повече Б3,а особенно ако е и 90-ка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 9 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2009 (Редактирано) Мда ако се посне повечко газчица и разхода стане 10-12/100 газ ще върви колкото ТДИ А като максимална скорост си прав че ще бие дизела.Проблема на тези дизелчета е че са адси много карани и поизносени, ако се попадне на читаво - наливаш нафта и си свиркаш....Ами карам от нова Октавия 1.9 TDI, 2006-та, на 50000 км е вече и повече от 180 по километраж не съм успявал да я засиля... май веднъж към 185 вдигна.. и тва е.... ADA, ABT, ABK вдигат 200 или почти 200 по показания Редактирано 9 Февруари 2009 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 9 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2009 Ами карам от нова Октавия 1.9 TDI, 2006-та, на 50000 км е вече и повече от 180 по километраж не съм успявал да я засиля... май веднъж към 185 вдигна.. и тва е.... ADA, ABT, ABK вдигат 200 или почти 200 по показания Какъв мотор точно е тази Октавия? Щото моето б5 по навигация 195 ги залепя без проблеми по всяко време... Стига да има път като хората разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 9 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2009 Какъв мотор точно е тази Октавия? Щото моето б5 по навигация 195 ги залепя без проблеми по всяко време... Стига да има път като хората разбира се За 90 hp става дума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 9 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2009 2006та още ли се продава този мотор? Аз си мислех, че спира 2002-2003... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 9 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2009 За 90 hp става думаНяма значение,ти като си засилвал толкова и АДА-то,правиш ли разлика между него и дизела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 11 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2009 Напълно съм съгласен.но нали знаеш,че АКО-то е гадно и мирише . Ами понамирисва ама като знам фи са цените за ново турбо за дизела или нова помпа и хептен замирисва работата да чукам на дърво с АБТ-то никви проблеми изключително корав мотор се оказва за моето каране и издръжлив за 7 месеца откакто го имам и близо 35 хил.км за тва време ЕДИНСТВЕНО И САМО съм наливал ГАЗ И БЕНЗИН.А пък АКО-то вече намирсва и с таа Бг нафта тоя корабен дизел, е аз не искам да си карам колата с боклуци не че бензина е по-качествен но поне ако станат поражения ще заплтя по-млако пари за ремонти отколкото на един дизелов двг.Дизел Бих карал ако съм на 1500 км. на запад от западната ни граница и ако е японски(мое мнение) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 11 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2009 Нали знаете един дизелов кон е равен на 2 бензинови. Само чакаме НАСА да смени двигателите на совалките с 1,9 тди Между другото днеска имах удоволствието да покарам замалко А8 4,2 ТДИ - кефа беше ГОЛЯЯЯЯМ , но няма нищо общо с тракалката 1,9. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 12 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2009 По каталожни данни е кантар работата и от 0-100, и макс. скорост. Ма що винаги там е въпроса? АБТто за да ги постигне тез данни трябва яко в лютеницата постоянно, докато дизела до 4000 оборота стига... И сега ако го караш всеки ден в лютеницата този бенз колко ще издържи? А дизела дърпа достатъчно и до 3000 оборота... Тъй че е бая по-практично и приятно за каране...ABT-то го карам системно в лютеницата.Повече от 5 години го имам.Кара се главно градско...никакъв проблем по мотора..На дълго до 110 връщам 3-та и изпреварва прилично.Не е бегачка,но върви приятно,особено на 2-ра.Никога не съм и слагал газ и няма да и сложа.Предпочитам запазен бензин,от колко милионник дизел.Защото не вярвам тези години да има дизел който да не е милионник.П.С. Защо събудихте тая тема мъртвец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valpol Публикувано 17 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 Колега, тъй-като спомена за чип, къде може да ми поставят и на каква цена е. Кажи нещо повече на тази тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 17 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 Колега, тъй-като спомена за чип, къде може да ми поставят и на каква цена е. Кажи нещо повече на тази темаЗа София например този колега: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=5258...mp;#entry726031 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valpol Публикувано 17 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 Мерси колега. А в Пловдив някой да знае, къде може да се постави чип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanka_Audi Публикувано 18 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2009 Нали знаете един дизелов кон е равен на 2 бензинови. Само чакаме НАСА да смени двигателите на совалките с 1,9 тди Между другото днеска имах удоволствието да покарам замалко А8 4,2 ТДИ - кефа беше ГОЛЯЯЯЯМ , но няма нищо общо с тракалката 1,9.i az imam b4 benzin gas spored men benz e po dobre ot dizela vse pak nee pe4ka :hilezh: ni6to protiv dizela ama taka si mislq az Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 Абе ти хубаво си мислиш,но защо не изразяваш мисълта си на кирилица(както е прието за форума) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване