Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Най-лесно - дупчиш пластмасовата тръба към кулера и навиваш щуцер.

Най-сигурно - сваляш всмукателния колектор,дупчиш,с един метчиш правиш резба и навиваш щуцера.

Ако си от София и имаш нужда от помощ - казвай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммм... не ми се дупчи, нямаше ли едни електронни? А, колега, ти какво имаш предвид през ОБД? Да вързвам лаптопа през буксата на колата, когато искам да го гледам ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората са измислили Bluetooth / WiFi...

Има и телефони/таблети... чиста работа.

 

Предвид темата, в която сме, това е една от отметнатите при мен, макар и да не е баш "модификация":

mzl.bcjxxlme.320x480-75.jpg

 

Тъй като в никакъв случай не бих си сложил някакъв грозен уред по таблото, нито бих дупчил по двигателя за редките случаи, когато искам да наблюдавам някакви параметри ---> безжично от OBD буксата към телефон/таблет. Устройството си седи прибрано в буксата, нито се вижда (ако не се наведе човек да погледне) нито пречи по какъвто и да  е начин. Все пак в ежедневието съм го махнал за по-сигурно, закачам го когато тръгвам на по-дълъг път или разбира се когато знам, че ще ми трябва.

Разбира се за точността на данните може да се спори - тези, които идват дирекнто от OBD би трябвало да са вярни (но с малко по-голям интервал на опресняване в сравнение с VAG-COM / VCDS), останалите, които се изчисляват на база и на други параметри са по-скоро ориентировъчни (мощността например), но все пак недалеч от истината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително уреда да седи постоянно на таблото, аз лично съм си взел една стойка за него, която се лепи за таблото (като тези за телефони/ГПС). Маркуча ми стои затапен при предпазителите. Когато искам да си гледам бууста, просто вадя уреда и маркуча и го лепвам на таблото, после си го прибирам и така. 

За мен няма смисъл уреда да стои постоянно закачен някъде, ако си си свикнал колата и не върви веднага ще усетиш.

Иначе ако имах MAP и OBD-2, сигурно бих ползвал приложението, показано от Moonland. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората са измислили Bluetooth / WiFi...

Има и телефони/таблети... чиста работа...

По този начин може да следиш буста ако е изправен МАП-сензора. Ако не е обаче ти ще мислиш, че надува в норма, а пък всъщност налягането ще е различно и ще се чудиш къде е проблема. Затова най-сигурен е външния бустметър, пък и не е кой знае какво да резнеш вакуумен маркуч и да сложиш тройник или да пробиеш дупка за щуцер. Иначе изглежда ефектно през телефона, но не може да се разчита, че показва действителни стойности.

Аз също съм си качил такава програмка на телефона, но трябва да си купя подходящ блутут модул за ОБД буксата. Според мен основно ще върши работа за преглед/триене на грешки, не толкова за следене на живи данни.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш толкова недоверие на сензорите на анвтомобила ти... - да! Но те са там с главна цел управление на двигателя, а не за наблюдение от потребителя. Т.е. ако има нещо гнило по колата ти - ще го усетиш. А ако пък искаш да правиш диагностика за търсене на гнилото - това е несериозен подход. 

Тези апп-ове целят именно това, за което говорим - показване на параметри на двигателя и служат перфектно за целта (която е непрофесионална по дефиниция и чисто информативна). Освен всичко друго показват много нагледно съпоставка/комбинация между различни параметри, което не можеш да постигнеш с прост бууст-метър. Все пак налягането не е всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето тези програми са само шарения, не са лоши, но ... За диагностика си има Вагком. Освен това колегата питаше за бустметър по-нагоре или въпроса е да се пишат мнения просто?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това E буустметър :) 

А за това, че тези програми не са за диагностика - спор няма! Те са за информация и наблюдение и като такива съм впечатлен от точността дори на неща, които се пресмятат и не идват директно от OBD.

А иначе темата е за направени и планирани модификации. Ти какво добави към нея или въпросът е да се пишат мнения просто?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че съм си сложил външен бустметър, но може би не е по темата?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насочих се към механичен, тип ВДО. Някой да препоръча, от къде в Пловдив да си го купя? Заедно с конзолката за монтаж.

Sent from my GT-N5100 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте някакъв акъл (и парт номера) откъде да си купуя оригинални бели или затъмнени мигачи за калниците на А3 8L преди фейслифта. В момента съм с едни китайчета, които при автомивка или дъжд стават на аквариум и изглеждат адски евтино и нелепо?

Редактирано от lowforce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди феиса няма бели мигачи ... трябват ти такива от феислифта

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Планирам нов блок ... че моя малко се пръсна :)

 

и покрай това ... керамичен съединител и усилен притискател

Редактирано от MSextra
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запретнах ръкави и днес и посветих отново половин ден на колата :)

Поредното разширение на светлинния пакет беше успешно, този път с нещо, което липсва при всяко А3 от завода - осветление в краката отзад! Някак си не отива, особено на Sportback, да е светло само отпред при отваряне на вратите.

Е, вече не е така:

 

j28e.jpg

 

c2pk.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Плановете в близко време - активация на светлина в завой и ако намеря как и кой - с удоволствие също осветление в краката отзад, определено би изглеждало доста по-добре и поне по снимките тук изглежда супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре относно тва осветление в краката, от къде мога да си закупя плафончетата и кабелите(дължината им). и трябва ли ми някакъв допълнителен модул за подкарване на осветлението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За отпред или отзад говориш? Т.е. имаш ли вече (фабрично или не) осветление в краката отпред?



@Audilina - ако имаш конкретни въпроси питай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не, нямам фабрично осветление. като за начало бих си сложил отпред и не ме бърка понеже съм с 3 врати. интересуваше ме цялата играчка колко пари ти излезе(предполагам няма да е много). и дали няма да се прецакам ако пусна кабелите и се окаже че ми трябват некви модули и глупости. иначе за програмирането някой друг ще трябва да свърши тая работа (нямам кабел и програмата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...