mitsubishi galant Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 (Редактирано) тая кола е за терикати само, :zustimm:/>/> такива, дето ако можеха и ако имапе а8 2.0тди, щяха да я джиткат вече :flehan:/То ще е само докато чакат да излезе Q7 2.0 ТДИ ...Тва че 4Ф е по-кола от изброените, спор няма. Ама аз да ти призная /тва на уше/ 4ф с 2,0тди на предно не бих карал. Дори ако нЕкой ми я подари ще я продам и ш си зема друга. :rolleyes:/>/>/>Чакай ти да ти подарят, те от тия антикризисните се чака вече като за жигулите едно време :hilezh:/>/> Всеки иска да усети далаверата и да спестявва по 800л на 20 000км, тва по-оферта от газта било...Ударило хибридите и всичко на ток в зематя... :lol:/>/> Редактирано 22 Април 2013 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TreKSTeR Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Орезилихте на човека темата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Недей това му е болното място, яко го жегва като го спомена и яко се настървява в храната. Кво да прайш,немах пара за рапидки...срам ме е ,ама е истина!АМа повече щеше да ме е срам ,ако бех качил по форума менюъл как да си направим филтър за купето от кори за яйца или мукава! Орезилихте на човека темата... кайчесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 (Редактирано) тая съм чувал че е с 2.0тди матори тая Редактирано 22 Април 2013 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Тая горе е с два 2.0ТДИ, от завода за компенсация, че са пропуснали единия задвижващ мост, са ги овъзмездили с още един мАтор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 (Редактирано) Добре ве, да поставиме така въпроса - Ако трябваше да избирате коя кола да карате - Б4 куатро или 4Ф 2,0тди на предно, и няма никакви други опции за избор, коя щеше да е? :gruebel:/>/> :hilezh:/>/>пп Б4 няма да е с 2,2Т ака Котвоносител, щот тогава питането се обезсмисля! Редактирано 22 Април 2013 от jimi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 hard choice.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Тук е мястото да оДбележа,че редовия АКБ усер би избрал В4ка на предно,пред 4Ф колатро веее,тия коли са трошливи,наете ли колко струва ена дюза ,а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 нема ве, покрива ги гаранцията у Порше :lol:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Нещо се вкиснА компанията,усетИ ли... явно сл малко ше пристига горскияи Методи жена му го задвратИ и му дръпна кабела на рутера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 батко ти с това за акбто и 4ф-а дет се подиграваш на тая совалка, колко нинджи ще ти скочат мислено, като от матрицата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 е.....ама ти виждАл ли си такова нещо в друго ,освен В4??човека е плАйер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 б4-ката си е много по убава от всеква 4ф-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Мето,лЕгай щото жена ти еш види телефона как свети под завиФките и ше ти изпУа един бекхенд ,синко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Малко старкрафт и легам, деде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Най-големото предимство на куатрото, е в тавана на тунека - Полуоските и каретата държат до към 600 коня, пък ако имаш мерак за повече - сменяш ги и продължаваш. Докато при предното тавана ти е един чип на тръца до нема и 200 коня и за нагоре требе да инвестираш иляди левове у сликове и пак да си въртиш гуми на четвърта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Тия всичките глупости от личен опит ги говориш, налЕ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Не, измислям си. Нема никва файда от сериозен тунек на варел на предно, или ако има е само на магистралата на последна скорост. Неслучайно Цецо, дето беше най-големия фен на предното накрая смени цело купе само заради 4х4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Април 2013 Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 Не, измислям си. Нема никва файда от сериозен тунек на варел на предно, или ако има е само на магистралата на последна скорост. Неслучайно Цецо, дето беше най-големия фен на предното накрая смени цело купе само заради 4х4.Смени го като стана 500 коня, за толкова си заслужава 4х4. Ама те всички по 600 коня ги правят. НИщо, че само си чувал и няма никой у форума с такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 23 Април 2013 Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 :hilezh:/>Сега е момента да раздуеш колко коня е твоята лейка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Unlikely Публикувано 23 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 Колеги благодаря на всички за помощта. Реших да взема 1.8 T на предно. Ще гледам да е фейслифт, но ако намеря читаво и преди фейса ще взема и него. Сега се колебая Седан или авант да взема. Повече клоня към седан понеже нямам още деца. Но може и авант. Като обикалям да търся колата при огледа има ли нещо по-специфично да гледам, освен боя, интериор, течове около турбо пътищата, разни осаслявание, ваг-ком, тропане от маховик. Нещо друго ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 23 Април 2013 Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 Гледай най-вече конкретната кола. Дали ще с или без quattro за нормалното ежедневно каране голямо значение няма. Както и дали ще е авант или седан, важното е конкретния екземпляр да е пазен т.е. в добро състояние и на цена която можеш да си позволиш. Робо ти беше писал защо си струва да е фейслифт, позволява евтин и осезаем "тунинг" и някой екстри по отношение на OBD-то. Газова за по-старите без OBD се пари с всички екстри за под 1000 лева без проблем.Така че важното е единствено и само конкретната кола, избора на запазени такива вече е доста слаб. Не е зле все пак да кажеш и с какъв бюджет за колата и инвестиция за обслужване мислиш да заделиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Unlikely Публикувано 23 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 Колеги вижте на какво попаднах. Audi A4 1.8 TQ . Колко горе долу струва да си намеря 1 мотор 2-ра ръка. Ако разбира се тази кола се окаже читава и ми хареса ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Април 2013 Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 Авантът не е с по-голям багажник, но пък може да има неприятни шумове - скърцащи кори (обикновено са със счупени щипки), по-лоша аеродинамика. Ако външния вид на комбито те задоволява, не си ограничавай избора да търсиш само авант или седан. Пак ще наблегна на фейслифтовия модел. Цената има защо да е по-висока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 23 Април 2013 Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 ужас, в ауди форум да препоръчват преднячка пред куатро. колега търси си куатро ръчка. аз вече 3 година съжалявам че избрах предното вместо 4х4, хем колата е с независимото окачване отзад ,но скоро ще поправям грешката. при б5 на предно отзад окачеането е на греда, което много хора недолюбват и изтъкват като основен аргумент за по- лошо пътно поведение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване