Jump to content

Какво да взема Ауди А4 Б5 1.8Т или 1.8ТQ


Recommended Posts

тая кола е за терикати само, :zustimm:/>/> такива, дето ако можеха и ако имапе а8 2.0тди, щяха да я джиткат вече :flehan:/

То ще е само докато чакат да излезе Q7 2.0 ТДИ ...

Тва че 4Ф е по-кола от изброените, спор няма. Ама аз да ти призная /тва на уше/ 4ф с 2,0тди на предно не бих карал. Дори ако нЕкой ми я подари ще я продам и ш си зема друга. :rolleyes:/>/>/>

Чакай ти да ти подарят, те от тия антикризисните се чака вече като за жигулите едно време :hilezh:/>/> Всеки иска да усети далаверата и да спестявва по 800л на 20 000км, тва по-оферта от газта било...Ударило хибридите и всичко на ток в зематя... :lol:/>/>

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 149
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Недей това му е болното място, яко го жегва като го спомена и яко се настървява в храната. hilezh.gif

Кво да прайш,немах пара за рапидки...срам ме е ,ама е истина!

АМа повече щеше да ме е срам ,ако бех качил по форума менюъл как да си направим филтър за купето от кори за яйца или мукава! :respekt:

Орезилихте на човека темата... dry.gif

кайчесно 5433019k.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая горе е с два 2.0ТДИ, от завода за компенсация, че са пропуснали единия задвижващ мост, са ги овъзмездили с още един мАтор... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ве, да поставиме така въпроса - Ако трябваше да избирате коя кола да карате - Б4 куатро или 4Ф 2,0тди на предно, и няма никакви други опции за избор, коя щеше да е? :gruebel:/>/> :hilezh:/>/>

пп Б4 няма да е с 2,2Т ака Котвоносител, щот тогава питането се обезсмисля! :lol:

Редактирано от jimi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е мястото да оДбележа,че редовия АКБ усер би избрал В4ка на предно,пред 4Ф колатро веее,тия коли са трошливи,наете ли колко струва ена дюза ,а? <_<

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се вкиснА компанията,усетИ ли... :gruebel:

явно сл малко ше пристига горския

и Методи жена му го задвратИ и му дръпна кабела на рутера... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

батко ти с това за акбто и 4ф-а дет се подиграваш на тая совалка, колко нинджи ще ти скочат мислено, като от матрицата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-големото предимство на куатрото, е в тавана на тунека - Полуоските и каретата държат до към 600 коня, пък ако имаш мерак за повече - сменяш ги и продължаваш.

Докато при предното тавана ти е един чип на тръца до нема и 200 коня и за нагоре требе да инвестираш иляди левове у сликове и пак да си въртиш гуми на четвърта :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, измислям си. Нема никва файда от сериозен тунек на варел на предно, или ако има е само на магистралата на последна скорост. Неслучайно Цецо, дето беше най-големия фен на предното накрая смени цело купе само заради 4х4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, измислям си. Нема никва файда от сериозен тунек на варел на предно, или ако има е само на магистралата на последна скорост. Неслучайно Цецо, дето беше най-големия фен на предното накрая смени цело купе само заради 4х4.

Смени го като стана 500 коня, за толкова си заслужава 4х4. Ама те всички по 600 коня ги правят. НИщо, че само си чувал и няма никой у форума с такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря на всички за помощта. Реших да взема 1.8 T на предно. Ще гледам да е фейслифт, но ако намеря читаво и преди фейса ще взема и него. Сега се колебая Седан или авант да взема. Повече клоня към седан понеже нямам още деца. Но може и авант. Като обикалям да търся колата при огледа има ли нещо по-специфично да гледам, освен боя, интериор, течове около турбо пътищата, разни осаслявание, ваг-ком, тропане от маховик. Нещо друго ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай най-вече конкретната кола. Дали ще с или без quattro за нормалното ежедневно каране голямо значение няма. Както и дали ще е авант или седан, важното е конкретния екземпляр да е пазен т.е. в добро състояние и на цена която можеш да си позволиш. Робо ти беше писал защо си струва да е фейслифт, позволява евтин и осезаем "тунинг" и някой екстри по отношение на OBD-то. Газова за по-старите без OBD се пари с всички екстри за под 1000 лева без проблем.

Така че важното е единствено и само конкретната кола, избора на запазени такива вече е доста слаб. Не е зле все пак да кажеш и с какъв бюджет за колата и инвестиция за обслужване мислиш да заделиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вижте на какво попаднах. Audi A4 1.8 TQ . Колко горе долу струва да си намеря 1 мотор 2-ра ръка. Ако разбира се тази кола се окаже читава и ми хареса ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авантът не е с по-голям багажник, но пък може да има неприятни шумове - скърцащи кори (обикновено са със счупени щипки), по-лоша аеродинамика. Ако външния вид на комбито те задоволява, не си ограничавай избора да търсиш само авант или седан. Пак ще наблегна на фейслифтовия модел. Цената има защо да е по-висока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ужас, в ауди форум да препоръчват преднячка пред куатро. колега търси си куатро ръчка. аз вече 3 година съжалявам че избрах предното вместо 4х4, хем колата е с независимото окачване отзад ,но скоро ще поправям грешката. при б5 на предно отзад окачеането е на греда, което много хора недолюбват и изтъкват като основен аргумент за по- лошо пътно поведение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...