buzzi Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Да попитам някой има ли идея ,как по дяволите тая гад да стане по стегната тая ку...отресина осигурява плавното излизане на чашо-държачите и пепелника,как да стане по стегната,с грес пробвано не става ,дано някой знае че се изчерпах,половин ден мислих как да я излъжа! трябва да се върти плавно и стегнато. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Ако измислиш начин как да видя какво има в плавно работещ такъв (моя) ще видя Пепелника ми е отварян може би 2 или 3 пъти от как е в мен колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Аз ги правя с двукомпонентно лепило на "момент" например. Просто изстисквам само лепилото без втвърдителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 17 Май 2013 Доклад Share Публикувано 17 Май 2013 И аз ще следя темата. Прецаках си задните чашодържатели по същия начин, като сложих фино масло в тия нещица, за да се отварят по-лесно и вече се отварят с трясък... Поне се отварят, че преди въобще не искаха... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 17 Май 2013 Доклад Share Публикувано 17 Май 2013 Предполагам гъстичка грес или нещо такова ще свърши работа.И аз имам една от поставките,която се отваря все едно изстрелват балистична ракета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 17 Май 2013 Доклад Share Публикувано 17 Май 2013 А навитата ламаринка не играе ли роля ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 17 Май 2013 Доклад Share Публикувано 17 Май 2013 А навитата ламаринка не играе ли роля ?Със сигурност влияе и е омекнала с времето, за това при мен варианта бе с поставянето на по-тънко масълце със съответния ефект, ама сега ме дразни, че изчезна един от чаровете на тия коли - плавното отваряне Задоволството, че вече въобще работи мина и сега и аз искам да си поиграя хем да работи, хем да е плавно Такава ламаринка едва ли може да се намери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tino Публикувано 29 Май 2013 Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 Здравей buzzi, Навярно принципа е същия както навремето касетофоните навиваха ролката на касетата. Там навиващата ролка се въртеше по-бързо отколкото трябва, и имаше нещо като виско-съединител, който се приплъзваше за да не скъса лентата. Това се правеше понеже в началото оборотите на навиващата ролка трябваше да са по-високи, а към края по-ниски (според това колко навита лента има на ролката). По спомен, този виско-съединител представляваше просто едно кече. Мисля, че подобно нещо може да се намери в магазините за паркети - продават се такива лепенки дето се залепват на мебелите отдолу за да не драскат паркета. Идеята е, че колкото по натегнато (дебело) е кечето - толкова по-трудно се плъзга. Не мога да преценя по снимката, но предполагам, че това бялото дето е като кръст е точно такова нещо. Сигурно с времето се е изтъркало или слегнало и сега се върти по-лесно. Просто го смени и би трябвало да се оправи. Друг вариант е да залепиш нещо като подложка върху повърхността където се опира кечето. Така ще го натегнеш и би трябвало да се върти по-трудно. И краен вариант е вече да надраскаш повърхността - за да задира кечето и да се върти по-трудно. Ако е омаслено естественно трябва да се обезмасли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 30 Май 2013 Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 Няма кече отдолу. Всичко зависи от тази гадна слузеста течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tino Публикувано 30 Май 2013 Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 Хмм... може би течността може да се смени. Аз бих пробвал със захаросан мед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 30 Май 2013 Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 Баща ми беше пчелар и трябва да ти кажа че с мед в каквато и да е форма няма да стане нищо защото ще се разтече особено като се позагрее малко и освен да навъдят мравки и оси друго няма да се получи :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tino Публикувано 30 Май 2013 Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 Прав си, забравих, че като се загрее ще се разтече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 1 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2013 С майонеза и кетчуп няма ли да пробвате По спомен вътре е една лепкава гъста гад, все си мисля, че ако попиташ в магазините за електроника могат и да ти изровят нещо такова, наистина в касетофоните на капачето което се затваря за касетката механизмът е същият плавен и там също има от тая гад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ch3f0 Публикувано 2 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2013 а ще кажете ли как да разглобя лявото понеже не иска да се отваря,явно му е повреден механизма и дали изобщо може да се постави на негово място пак стойка за чаша като в дясно на копчето за аварийни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 2 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2013 Я вижте това дали няма да хвърли малко светлина по темата:http://www.audiworld.com/tech/int59.shtml Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snem.constructions Публикувано 10 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2013 Колеги,как стигнахте до зъпчатите колела ?Моя пепелник го мъчих 2 часа и не иска да излезе.. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 10 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2013 (Редактирано) Е виж линка които съм пуснал по горе де.За предния пепелник тука За предните чашки тука Редактирано 10 Ноември 2013 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snem.constructions Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Мерси колега,чашките ги разглобих бързо...но пепелника пред скоростния лост който е проблемен ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Отваряш пепелника, в двата горни ъгъла има две болтчета, 8-ца, ако помня правилно. Махаш декоративната пластмаса, която обикаля ЦД-то и климатроника, и ще ги видиш. Отвиваш ги и си готов. Внимавай само с кабелите отзад, щото май бяха късички да не изкъртиш някоя букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Сваля се лайсната около климатроника и радиото, сваля се 1-во радиото(ако е оригиналното) после климатроника и чак тогава се вадят две чопчета които са закрепени в кората отляво и отдясно и се вади пепелника. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Аз моя пепелник съм го свалял без да махам нищо, освен лайстната около климата и радиото и пластмасата около скоростния лост...Така ми разправяха, че да си сваля фаровете трябва да свалям цялата броня, ама става, и то много лесно, без да се сваля нищо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Значи пепелника не ти е сложен правилно и ти стърчи леко над нивото на панела. Аз съм свалял моя три пъти по различни поводи и ако не е монтиран правилно стърчи... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Кое точно ти изглежда неправилно и непостижимо? И защо според теб трябва да свалям всичко? Ако искаш ще направя клипче как свалям пепелника без да махам нищо освен две пластмаси. Ако ми говориш за кола с дабъл дин, може. Там незнам как е, при мен няма нужда да свалям нито радио, нито климатроник. Както казах, същата работа, като със свалянето на фаровете.Ето снимки дето направих преди 2 часа.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snem.constructions Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 Мерси за помоща колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Айде да не отварям нова тема, да попитам тука, че е подобна темата...Към колегите дето са с капак върху плеъра - на вас как ви се затваря въпросния капак, че моя е, като капан за мишки... ? И при вас ли е така или е проблема със смазката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване