Jump to content

Плавно отваряне на пепелник и тн


buzzi

Recommended Posts

Да попитам някой има ли идея ,как по дяволите тая гад да стане по стегната

 

030473490-big.jpg?r=0

030473489-big.jpg?r=0

 

тая ку...отресина осигурява плавното излизане на чашо-държачите и пепелника,как да стане по стегната,с грес пробвано не става ,дано някой знае че се изчерпах,половин ден мислих как да я излъжа! трябва да се върти плавно и стегнато.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако измислиш начин как да видя какво има в плавно работещ такъв (моя) ще видя :) Пепелника ми е отварян може би 2 или 3 пъти от как е в мен колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги правя с двукомпонентно лепило на "момент" например. Просто изстисквам само лепилото без втвърдителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще следя темата. Прецаках си задните чашодържатели по същия начин, като сложих фино масло в тия нещица, за да се отварят по-лесно и вече се отварят с трясък...  Поне се отварят, че преди въобще не искаха...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам гъстичка грес или нещо такова ще свърши работа.И аз имам една от поставките,която се отваря все едно изстрелват балистична ракета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А навитата ламаринка не играе ли роля ?

Със сигурност влияе и е омекнала с времето, за това при мен варианта бе с поставянето на по-тънко масълце със съответния ефект, ама сега ме дразни, че изчезна един от чаровете на тия коли - плавното отваряне :) Задоволството, че вече въобще работи мина и сега и аз искам да си поиграя хем да работи, хем да е плавно :)

 

Такава ламаринка едва ли може да се намери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравей buzzi,

 

Навярно принципа е същия както навремето касетофоните навиваха ролката на касетата. Там навиващата ролка се въртеше по-бързо отколкото трябва, и имаше нещо като виско-съединител, който се приплъзваше за да не скъса лентата. Това се правеше понеже в началото оборотите на навиващата ролка трябваше да са по-високи, а към края по-ниски (според това колко навита лента има на ролката).

 

По спомен, този виско-съединител представляваше просто едно кече. Мисля, че подобно нещо може да се намери в магазините за паркети - продават се такива лепенки дето се залепват на мебелите отдолу за да не драскат паркета. Идеята е, че колкото по натегнато (дебело) е кечето - толкова по-трудно се плъзга. Не мога да преценя по снимката, но предполагам, че това бялото дето е като кръст е точно такова нещо. Сигурно с времето се е изтъркало или слегнало и сега се върти по-лесно. Просто го смени и би трябвало да се оправи. Друг вариант е да залепиш нещо като подложка върху повърхността където се опира кечето. Така ще го натегнеш и би трябвало да се върти по-трудно. И краен вариант е вече да надраскаш повърхността -  за да задира кечето и да се върти по-трудно. Ако е омаслено естественно трябва да се обезмасли. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кече отдолу. Всичко зависи от тази гадна слузеста течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми беше пчелар и трябва да ти кажа че с мед в каквато и да е форма няма да стане нищо защото ще се разтече особено като се позагрее малко и освен да навъдят мравки и оси друго няма да се получи :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С майонеза и кетчуп няма ли да пробвате  :steinigung:

 

По спомен вътре е една лепкава гъста гад, все си мисля, че ако попиташ в магазините за електроника могат и да ти изровят нещо такова, наистина в касетофоните на капачето което се затваря за касетката механизмът е същият плавен и там също има от тая гад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ще кажете ли как да разглобя лявото понеже не иска да се отваря,явно му е повреден механизма и дали изобщо може да се постави на негово място пак стойка за чаша като в дясно  на копчето за аварийни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я вижте това дали няма да хвърли малко светлина по темата:

http://www.audiworld.com/tech/int59.shtml

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Е виж линка които съм пуснал по горе де.

За предния пепелник тука 

За предните чашки тука 

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега,чашките ги разглобих бързо...но пепелника пред скоростния лост който е проблемен ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш пепелника, в двата горни ъгъла има две болтчета, 8-ца, ако помня правилно. Махаш декоративната пластмаса, която обикаля ЦД-то и климатроника, и ще ги видиш. Отвиваш ги и си готов. Внимавай само с кабелите отзад, щото май бяха късички да не изкъртиш някоя букса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се лайсната около климатроника и радиото, сваля се 1-во радиото(ако е оригиналното) после климатроника и чак тогава се вадят две чопчета които са закрепени в кората отляво и отдясно и се вади пепелника.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя пепелник съм го свалял без да махам нищо, освен лайстната около климата и радиото и пластмасата около скоростния лост...

Така ми разправяха, че да си сваля фаровете трябва да свалям цялата броня, ама става, и то много лесно, без да се сваля нищо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи пепелника не ти е сложен правилно и ти стърчи леко над нивото на панела. Аз съм свалял моя три пъти по различни поводи и ако не е монтиран правилно стърчи...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое точно ти изглежда неправилно и непостижимо? И защо според теб трябва да свалям всичко? Ако искаш ще направя клипче как свалям пепелника без да махам нищо освен две пластмаси. 

Ако ми говориш за кола с дабъл дин, може. Там незнам как е, при мен няма нужда да свалям нито радио, нито климатроник. 

Както казах, същата работа, като със свалянето на фаровете.

Ето снимки дето направих преди 2 часа.... 

031999084.jpg?r=0

 

031999092.jpg?r=0

 

031999095.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да не отварям нова тема, да попитам тука, че е подобна темата...

Към колегите дето са с капак върху плеъра - на вас как ви се затваря въпросния капак, че моя е, като капан за мишки... :) ? И при вас ли е така или е проблема със смазката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...