Jump to content

AFN + чип. Много пуши, защо?


Alexanderi

Recommended Posts

Колегата ASTRAPOWER изрази най вероятната причина за повечето сажди на въпросната кола, има и още нещо, никой не е видял реално колко пуши колата, може да се окаже че пуши във границите на нормалното. И да, ако монтира по-голям челен кулер със сигурност ще има ефект, даже доста голям ефект, при положение че оригиналният малък кулер, който е скрит във подкалника върши работа само зимата до към 5 градуса температура на въздуха. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз съм с челен кулер и "чист" колектор (всмукателен), но въпреки това колата си пуши. Няма какво повече да гадаем и да разводняваме нещата - трябва да се види конкретния автомобил. Собственикът е хубаво най-напред да почисти колектора, да си смени въздушния филтър и тогава ако няма промяна да отиде при друг "мапер" за да свери какво точно е направено по колата му (макар че ние тук в БГ разбираме от всичко и всеки е най-добрия в това което прави). Факт е обаче че след каквито и да било хардуерни или софтуерни промени по автомобила се променят екологичните заводски характеристики и си става.. параход :D Друга закономерност е, че при по-висока температура на въздуха и пушекът е повече.

Моята кола е тъмно синя, но въпреки това си личи след около седмица каране как цялата задна част е одимена, а номера е сив :bgdev:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата Lazar666,колата няма нищо общо с 99% от А4 1.9 тди,над 200 коня ,турбо като за камион

,това с кулера   по проблема на колегата е несериозно за стоков двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пушенето се получава когато съотношението въздух гориво е по-малко от 17:1(AFR)

 

При рязко настъпване е нормално да изпушва но до там...после пушек нетрябва да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би си прав колега Веско. То е ясно че пърформънс и еко норми са взаимоизключващи се понятия, но все пак трябва да е врамките на разумното а не като параход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е, че няма чипнат дизел който да не пуши (малко поне) ама да не се окаже, че проблема е в мапера :)

 

Колега, пусни едно клипче да видим що за пушилка правиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......, че проблема е в мапера :)

.....

 

 

Нали не си мислиш, че някой е тръгнал да пише индивидуален софтуер за сток AFN???? Пляснато му е нещо стандартно и изпитано и ако има някакви драми, то по-вероятно е да са със състоянието на самия двигател...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма чипосан дизелм който да не пуши... колкото по-аресивен е чипа, толкова повече дими при рязко подаване на газта

+1...факт!!!

нека Дани от Монтана,изкаже мнение....по неща от които разбира...за кавичките се изясни въпроса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, би било добре някой да направи клипче и да сравним пушлявенето на тези мега tdi-та. Ще се опитам и аз да допринеса за това през уикенда да запиша едно клипче. Само да вметна оня ден в неделя направих едно каране 100-на километра, магистрално, извънградско и градско, температурата беше кум 11-12-13 градуса. Поведението на колата- върви та се къса, а пушек почтии няма, което немога да потвърдя при температура на въздуха от 30 градуса- спъва се осезаемо и пропушва. Аз съм със АНН мотор- сменил съм разпръсквачи -0.205um, и съм чипнал. Разликата идва от там че колата си е стандартно с 11 мм. елемент на помпата. Плачи си за кулер.....а не бях го планирал, исках просто добре чинат мотор и до там....да ама не. Хубав ден !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1...факт!!!

нека Дани от Монтана,изкаже мнение....по неща от които разбира...за кавичките се изясни въпроса...

Моето мнение ли визираш, колега? Не твърдя че съм голям разбирач, просто споделям опит. Съгласен съм с мнението на колегата Neotrace че едва ли някой е писал чипа за конкретния автомобил. По-скоро работата е copy-paste... А за уред като "гъзомер" ме съм чувал :)) Айде със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега,не съм визирал твое мнение....просто очаквам човека слагал чипа(в случая Дани),да даде насока за "проблема" на автора на темата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако има записан файла ,мога да фърля едно око и да плесна някоя таблица ако не ми хареса,истината се ражда в спора

 

поне за тоя мотор имам  някаква представа

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, моята след чипа, АСЗ мотор, на място при яко форс не пуши. Само в движение пуши, когато удари пик турбото, а ако е топло пуши повече... Смятам, че е нормално за стоков мотор, само с чип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да пуши все пак след чипосването вкарва много повече  нафта от стоковите настойки. А възможности на нашите разпръсквачи не могат да смогнат на това голямо количество  при което е изкарват през ауспуха( този черен дим е неизгоряла нафта) слагате по големи разпръсквачи примерно 230-ки и би трябвало да не пуши толкова вече. ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как хем не могат да смогнат разпръсквачите, хем дима е от неизгоряла нафта? Ако има излишък на нафта не следва ли че няма достатъчно въздух за да се изгори подаваното гориво?

Така не работеха ли и некви powerbox-ове - лъже се ECU-то че влиза повече въздух, подава се адекватно на повечето въздух повече гориво и така колата тръгва повече, но пуши. Съответно и разхода на гориво се увеличава и тн...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от причините за много пушеци е ниското налягане на дюзите. С годините и километрите налягането пада, и на доста TDI-та намираме дюзите с паднало налягане на 160-170 бара, че на някои и на 150 бара. След настройка на дюзите на 190 бара пушеците изчезват, но и вървежа малко намалява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колата пуши зверски ,не върви,всичко е ок от към хардуер ,направихме един лог ,ама час пик и е трудно да изцедим добре колата ,но това което е на лога , не ми хареса

 

http://search.data.bg/ready/87a448ecdb1d5c881a8f2563f41bd141

 

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички . Сега по темата

След като изчетох куп глости - на , които дори няма да си направя труда да коментирам от сорта

"след чип си сложи челен кулер "

"при чип е нормално да пуши и - то нормално за всеки е строго индивидуално "

"падало налягането на дюзите и затова пуши "-пада ако е тотална бракма - и ако никога не са сменяни или поне прегледани защото това е явно необслужваем компонент

"Сложи по големи дюзи и ще спре "- какво ще спре - ще промениш прозореца - да полеко ще и на помпата ама ти дебита и неможеш промени - без допълнителни настройки и хардуер.Ще ги изсипва по бързо - за какво са ти ако се кара с 51-53 мг колкот е дибита на помпата (от къде знам пробвано )

и т.н и т.н - ТОВА  СА ПРОСТО НЕЗНАМ КАК ДА СЕ ИЗРАЗЯ БЕЗ ДА ОБИДЯ НЯКОЙ - НО ИЗВЪН БГ НЕ ГО КАЗВАЙТЕ ЩЕ ВИ СЕ СМЕЯТ И ПРОСТО ......... - защо го казвам ами от много опит и много проекти и доста чипосани коли и най-вече четене и практика , тестове и т.н и т.н не ми се влиза в подробности .

 

Сега отностно събитието - ми бе предоставен лога ето го и него : лога не е пълноценен но ми бе поискано мнение и поглед - достатъчен е за да се правят изводи поне ако се знае къде да се гледа и какво и кога става - скоро ще бъде качен 100 % пълен лог за да се гледат сеирите .

http://dox.abv.bg/files/listtree  - линка на лога на колата с чип направен от Дани от Монтана - нищо лично - но без коментар от моя страна за това което видях просто е абсурдно и невероятно за какво става дума - колега го е качил горе - аз също да не стане вие шмекерувате.

Като човек занимаващ се с това (дори не от дълги години - което е без значение ако имаш познания и разум и искаш да стане добър и специалист в тази област ) - мога да кажа този "ЧИП" - е просто абсурден и ако погледнете група 8 ще видите че милиграмите са просто като в филм на ужасите ама с кофти сценарии - и кофти край  , а другите групи дори няма даси направя труда там ........

Сега малко да поговоря с факти че да не стане тоя кво говори като идея си няма .(няма да уча как се чипосва сега тоя и оня говоря с факти )

1-При чип на такава кола която дебитомера мери 1000 + единици е абсурдно - да оставиш X аксиса - непипнат - смешно (особенно при спрян егр )

2-При чип след като се цели увеличаване на горивото - то има нужда от надув нали (да ама не само !!!! има нужда да се знае кога по дяволите горивто постъпва за да дойде и тоя надув , кога аджеба - ще пусна това гориво , че да имам тези смеси които желая , кога и при какви обороти и какво се цели с това съотношение AFR(гориво/въздух ) - как ,какво защо няма да изпадам в подробности .

3-Как подяволите да го пусна това гориво и защо пуши - защото неможете да смятате ......!!!!!!!!!!!!! Има си прозорец на впръскване на това гориво ПГМТ - ГМТ -СГМТ (ГМТ- горна мъртва точка ((П-преди ; С- след )- затова ви пуши защото неможеш да вкараш ти това гориво когато ти си искаш има си точен момен и прозорец - да ама няма кой да смята и да чете и да учи формули как се изчислява .....

4-Да се знае или поне сметне какво ще стане с пиковата компресия (няма да обяснявам какво е ) - защото при неправилни прозорци на впръскване - е пробито бутало или порстрадала биела и т.н

5-Кога и как да надува турбото - ще кажете че неможе - да ама не управлява се от ЕЛ . клапан наречен Н75 - който се управлява от карти в проклетия СОФТ (той казва кога и колко да е затворена-отворена геометрията )

6-Май се ус**х  тя колата яко пуши - ами да има формули за ичисления на смесите :,

-поток на въздух  ,

-километри в даден обем ,

-плътност на въздуха при определени градуси ,

турболениця на тоя въздух

* всичко това може да се сметне ама трябва да се знае - а тях ги мързи всичко е едно КЪМ Гьоторе .

-има си напрежение на помпата - там ако незнаеш кво правиш просто ..........

-Има си карти за всичко - за всеко нещо за всяка прищявка - ама няма кой да чете и да се образова и да мисли . Последните ми 2 години са ми минали в това само четене ,четене - физика , книги с двг , т.н т.н - за да разбера как работи проклетия ДВИГАТЕЛ . Как си общувата модулите , екуто с дадчиците , с помпата - как работи тя ....... много дълго стана .

Ако искате да си чипосвате колата мисля че ще остан безмълвен просто с възможностите къде в БГ тук в тоя парадокс - можете да Получите кадърен чип - има но е много строго определени места  . Няма да ги споменавам нито правя реклама на мен или някой друг .

Сега от това което видях от лога и обяснението на достоверен източник , който тества колата с поставен чип от ДАНИ (пак нищо лично ) - просто това е нелепо смешно - няма да го кометирам не си заслужава .

 

п.п Няма такова нещо като - един чип за всички АФН или АСЗ или КОСМИЧЕСКА СОВАЛКА - всеки клиент си има изискване към настройката - това че някой го мързи или не му се занимава и иска лесните пари и щом е доказан означавам чее перфектен - далече е всичко това от истината . Нали после има абе вървили върви - ама може и по добре ако му се обърне внимание .

На колега тук съм направил 4 различни чипа(само защото е рядко срещан Българин) е така за да тестваме и експериментираме и тествам нон стоп върху личните ми коли различни настройки за да знам дали става и дали го бива и на хора които имат по агресивни изисквания - докато не легне на педала на Клиента ми не се пуска колата - значи е възможно - да ама няма да нарпави 5 чипа за деня и хоп 1400-1500 лв у джоба а 1 или мак 2 чипа - ама удовлствието от това че човека е доволен неможеш гу купи с пари и това чувство е по хубаво от всичко .

Всеки нормален Мапер - уважаващ себе си и имащ умения никога няма да копира чужд фаил или да го ползва - защо ? Защото е обида към уменията му и възможностите му , в чужидете форуми си качвам моите изпълнения не за да ги свалят - или копират (може само българи и т.н който го мързи ) ами затова че да се обменя опит и да се търси винаги най доброто - от най доброто . И най вече хората там си помагат а не крадат един от друг защото е - обида за тях .

 

Стана много дълго и просто нямам повече кво да кажа - сега знам че ще ме налазите ,(заради което и спрях да пиша в БГ форумите защото е просто не си заслужава всеки всичко ,знае и може и сме безгрешни и не търпим критика .....)Кадърните Българи висчки които се запознах пиша извън БГ а не тук явно има причина .

А в Бг където хората не са заможни и нямат средства - и е отделил някой лев за малко засилване на колицата - и такова нещо насреща което е получил си е чиста подигравка (настрана парите) това е абсурд .

Искате засилване на колата "Ремап" - има къде има и как да може да е по скъпо - но не е случайно , и има причина да е защото се изпипват много повече детайли от пародии на които ставам свидел в последно време , всеки решил "МАПЕР"ще ставам .

 

Лека .

Поздрави.

И моля без коментари от сорта ти вчера незнае кво е чип сега ми разправяш - че ще стане много интересно . .

Редактирано от overs0ul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как хем не могат да смогнат разпръсквачите, хем дима е от неизгоряла нафта? Ако има излишък на нафта не следва ли че няма достатъчно въздух за да се изгори подаваното гориво?

Така не работеха ли и некви powerbox-ове - лъже се ECU-то че влиза повече въздух, подава се адекватно на повечето въздух повече гориво и така колата тръгва повече, но пуши. Съответно и разхода на гориво се увеличава и тн...

Тая пародитя powerbox- лъже за да буха повече гориво- само с едно тъпо съпротивление - то е тази шитня . Иначе да ефекта е лек и смешен за парите си , и може да стане далеч по кофти ако съпротивлението е не каквото трябва .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие прочетохте ли темата от начало??? Престанете да плювате, защото никой със сигурност не знае къде и от кой е чипосана тази кола... Автора на темата казва че е само посредник... Ако аз съм чипосъл тази кола, и тя пуши, предполагам собственика е щял да ме уведоми по някакъв начин, а не да казва на неговият приятел да пише тема за челен кулер и спортен филтър... Ще ви помоля да кажете на собственика на въпросният автомобил да се свърже с мен за да съм сигурен че става въпрос за автомобил правен от мен или да продължите с разискванията си за много пушещта кола, но без да споменавате имена, защото не сте сигурни кой е правил въпросният автомобил... Може да се окаже че изобщо не е в северозападна България, но всезнаещите плюват на посоки...

 

Хубав ден ви желая...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой е наистина тоя тесен специалист дето по два чипа слага ? Много се смяхме с Duno преди време :hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...