bokanegra Публикувано 2 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2013 Здравейте,днес сутринта запалих колата,покарах я малко след което като я загасих,после се появи проблема.А именно-когато дам на контакт уредите по таблото не светват така ярко както обикновенно преди да си ги ''чекне''компютъра ,ами блещукат и премигват,и не изгасват следователно като завъртя да запаля колата не пали.Пак подам контакт-този път нищо не светва и ми нулира изминатите километри и пак не пали.Проверих акумулатора -наред е,изкарах му клемите и ги зачистих и почаках да ресетне компютъра,не нищо не се получи,проблемът си остана.1,9 тди афн 98г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 2 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2013 Някоя маса нещо? Пък и дали е наред? По какво съдиш, че е наред акумулатора? За най-лесно намери един акумулатор за проба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 3 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2013 VAG си показа-проблем с имобилайзера на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 4 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2013 Да не би да има проблем в клемореда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 4 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2013 Проблем с имобилайзера може да имаш и от слаб ток към модула му... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 5 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2013 ами да ви кажа честно,не ми се занимаваше да търся какво може да му е повлияло за да направи проблема,така че за да съм сигурен че няма да ми създаде проблеми някъде в най-неподходящия момент го премахнах и си сложих аларма с подходящите блокировки,а освен това съм си направил и ръчни прекъсвачи на някой места в колатаП.С.Грешката която показа на ВАГ беше нещо-17 978 или нещо подобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 19 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 Колеги помагайте,пак се получи същия проблем..Този път както си карах,уредите в колата тотално умряха изведнъж,Таблото угасна всичко по него включително светлини всякакви,климатроник,абе с две думи всичко.Колата не угасна обаче,а продължи да си работи нормално двигателя.Отбих и спрях след като пробвах за запаля отново същата работа-двигателя си пали,но нищо останало не работи.Лампите по таблото започват да мигат 3-4 пъти всичките заедно и таблото изгасва цялото.Предния път като стана проблема премахнах имобилайзера и предполагам сега затова не ми изключва двигатела,докато преди спираше и той.......Продължих да карам докато се прибера и малко преди да стигна до нас се оправи сама докато е в движение-изведнъж всичко тръгна отново-но малките изминати километри на таблото ми се бяха нулирали.Какво да правя и къде да ходя да е гледат.....дали на ВАГ ше покаже някаква грешка,но ако е нещо по тоците или пътечки по тъблото се съмнявам....Помагайте колеги и от Варна и предложете някой стабилен човек за да види токовете и да помогне ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 Мерил ли си си колко ти зарежда алтернатора? Да не би да ти пада много напрежението и за това да го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 19 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 мерил съм го около 14,1-2 волта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 Масите и релето, а може и клеморед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 19 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 кое реле по-точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 20 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2013 (Редактирано) Според вас може ли да е от реле 109...? Редактирано 20 Юни 2013 от bokanegra Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
САЙМЪН Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 Oт релето най-вероятно няма да пали и няма да ти светва лампата за подгрева,можеш да го презапоиш ако не си купиш ново.Клеморед се сменя много лесно и е евтин смени го,моята ми правеше подобни неща и се оправи след смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 22 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2013 (Редактирано) пост № 2 нямам какво да добавя. Редактирано 22 Юни 2013 от toshkov81 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 22 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2013 (Редактирано) хора,незнам дали да го кажа /пиша де :)/,ама май намерих проблема.След като свалих кората над релетата и започнах да ги побутвам едно след едно,случайно бутнах на едно място от ляво където са навързани няколко кабела-маса и се появи проблема....просто някой ''майстор'' преди се е проявявал с майсторлъка си и е вързвал кабели както му падне....Дано все пак да съм оцелил и не се появи отново...П.С.Да попитам нещо друго само-изгоря ми късата светлина на десния фар.С каква крушка е ?Фара ми е от този дето има халогени в него. Редактирано 22 Юни 2013 от bokanegra Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 22 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2013 H7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 22 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2013 (Редактирано) благодаря колега,а трябва ли да се сваля целия фар при смяната, или не се налага Редактирано 23 Юни 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 23 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2013 Отзад има капаче, сваляш го и ще видиш крушките. Щом е десния фар ще трябва да махнеш въздуховода към филтърната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 24 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2013 Колега пиши оправи ли се проблема с премигващите лампи по таблото, защото и аз го имам същия след сваляне на кората под волана се получи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 25 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 (Редактирано) Здравей колега.Да оправи се проблема.Беше супер гадно нещо,и съшо така супер тъп се оказа проблема,ама ми скъса нервичките преди случайно да го открия Щом се е появил и при теб след сваляне на кората може и при теб да е станало както при мен,а именно-като свалиш кората отстрани в ляво погледни и ше видиш сноп с маси хванати с болче за купето.Там при слаба връзка или закъсана обувка прецърква,не контактува и прее..ва цялата схема.Дано съм помогнал,че знам какво е да ти дойде това на главата.Запали колата и почни да буташ там,то ще си покаже око е от там.Поздрави и пиши какво е станало/Цитиране на предходен пост! Редактирано 26 Юли 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 30 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 И моят проблем се оправи, но след разглобяване и почистване на контактните пъпки на клемореда. Вече 5 дена нямам проблеми, а от 10-15 пъти даване на контакт 1 път таблото светеше както трябва. Все пак проверих първо снопа с масите, но уви всичко беше стегнато и после почна едно разглобяване чак волана свалих за да сваля клемореда. Все пак блг. за отговора ти . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts