Jump to content

Проблем с тоците


bokanegra

Recommended Posts

Здравейте,днес сутринта запалих колата,покарах я малко след което като я загасих,после се появи проблема.А именно-когато дам на контакт уредите по таблото не светват така ярко както обикновенно преди да си ги ''чекне''компютъра ,ами блещукат и премигват,и не изгасват следователно като завъртя да запаля колата не пали.Пак подам контакт-този път нищо не светва и ми нулира изминатите километри и пак не пали.Проверих акумулатора -наред е,изкарах му клемите и ги зачистих и почаках да ресетне компютъра,не нищо не се получи,проблемът си остана.1,9 тди афн 98г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някоя маса нещо? Пък и дали е наред? По какво съдиш, че е наред акумулатора?

 

За най-лесно намери един акумулатор за проба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да ви кажа честно,не ми се занимаваше да търся какво може да му е повлияло за да направи проблема,така че за да съм сигурен че няма да ми създаде проблеми някъде в най-неподходящия момент го премахнах и си сложих аларма с подходящите блокировки,а освен това съм си направил и ръчни прекъсвачи на някой места в колата:)

П.С.Грешката която показа на ВАГ беше нещо-17 978 или нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги помагайте,пак се получи същия проблем..:(Този път както си карах,уредите в колата тотално умряха изведнъж,Таблото угасна всичко по него включително светлини всякакви,климатроник,абе с две думи всичко.Колата не угасна обаче,а продължи да си работи нормално двигателя.Отбих и спрях след като пробвах за запаля отново същата работа-двигателя си пали,но нищо останало не работи.Лампите по таблото започват да мигат 3-4 пъти всичките заедно и таблото изгасва цялото.Предния път като стана проблема премахнах имобилайзера и предполагам сега затова не ми изключва двигатела,докато преди спираше и той.......Продължих да карам докато се прибера и малко преди да стигна до нас се оправи сама докато е в движение-изведнъж всичко тръгна отново-но малките изминати километри на таблото ми се бяха нулирали.Какво да правя и къде да ходя да е гледат.....дали на ВАГ ше покаже някаква грешка,но ако е нещо по тоците или пътечки по тъблото се съмнявам....Помагайте колеги и от Варна и предложете някой стабилен човек за да види токовете и да помогне .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт релето най-вероятно няма да пали и няма да ти светва лампата за подгрева,можеш да го презапоиш ако не си купиш ново.Клеморед се сменя много лесно и е евтин смени го,моята ми правеше подобни неща и се оправи след смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

хора,незнам дали да го кажа /пиша де :)/,ама май намерих проблема.След като свалих кората над релетата и започнах да ги побутвам едно след едно,случайно бутнах на едно място от ляво където са навързани няколко кабела-маса и се появи проблема....просто някой ''майстор'' преди се е проявявал с майсторлъка си и е вързвал кабели както му падне....Дано все пак да съм оцелил и не се появи отново...

П.С.Да попитам нещо друго само-изгоря ми късата светлина на десния фар.С каква крушка е ?Фара ми е от този дето има халогени в него.

Редактирано от bokanegra
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

благодаря колега,а трябва ли да се сваля целия фар при смяната, или не се налага

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад има капаче, сваляш го и ще видиш крушките. Щом е десния фар ще трябва да махнеш въздуховода към филтърната кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега пиши оправи ли се проблема с премигващите лампи по таблото, защото и аз го имам същия след сваляне на кората под волана се получи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравей колега.Да оправи се проблема.Беше супер гадно нещо,и съшо така супер тъп се оказа проблема,ама ми скъса нервичките преди случайно да го открия :(Щом се е появил и при теб след сваляне на кората може и при теб да е станало както при мен,а именно-като свалиш кората отстрани в ляво погледни и ше видиш сноп с маси хванати с болче за купето.Там при слаба връзка или закъсана обувка прецърква,не контактува и прее..ва цялата схема.Дано съм помогнал,че знам какво е да ти дойде това на главата.Запали колата и почни да буташ там,то ще си покаже око е от там.Поздрави и пиши какво е станало/

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят проблем се оправи, но след разглобяване и почистване на контактните пъпки на клемореда. Вече 5 дена нямам проблеми, а от 10-15 пъти даване на контакт 1 път таблото светеше както трябва. Все пак проверих първо снопа с масите, но уви всичко беше стегнато и после почна едно разглобяване чак волана свалих за да сваля клемореда. Все пак блг. за отговора ти .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...