rascal_ Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Здравейте колеги, карам б4 92г. АBT 2000 кубика 90 коня и вчера както си отивам на работа и скоростния лост не ще ни 1,ни 2, само 5-та влезе.Дотътрих я до паркинга и я оставих там. Когато е загасена лоста си влиза като у дома си във всички предавки. Проблема в съединителя ли е или в скоростната кутия ? Някоя помпа ли е какво е? Моля за съвет и приблизителни цени на ремонта,който ме чака.Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Педала на съединителя как го усещаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Помпата на педала на съединителя най вероятно е заминала. Провери си нивото на спирачна течност, както и около конзолата с педалите дали няма омазняване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plmen88 Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 (Редактирано) Здравейте! Имам Ауди 80 Б4 91 г. 2,0 куб. Имам сериозен проблем със съединителя. На практика съединителя работи, но нещо става с педала. Паля колата сутрин всичко е точно. Влизам в задръстване (както знаете постоянно превключване) и педала на съединителя потъва долу. Гася колата, паля - съединителя се оправя. Обаче, ако се задържа по-дълго в задръстването тази процедура не помага и закъсвам. Ако съм на по-дълъг път без да превключвам много нямам проблем с педала. Като изчакам малко колата да по изстине, педала отново се оправя. Някаква идея от какво може да е и как се оправя? Редактирано 14 Юли 2013 от plmen88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Някоя от двете ти помпи на съединителя си заминава ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 ... по-вероятно горната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plmen88 Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 По прочетох за двете помпи и като за начало мисля да сменя само гумените пръстени да видим дали ще направи налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 После ще смениш и помпата само,че няма как да знаеш предварително кога и къде ще останеш без съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladiav Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Колега,този фим го играх на път за морето.Точно 25км.преди входа за Бургас.Като се повиши температурата в купето и педала пропада.Оказа се горна помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 (Редактирано) Когато колата загрее загрява и спирачната течност, става по-рядка и при скапани гумички те почва да пропуска.Въобще не си мислете че с ремонтен комплект гумички ще оправите нещата.Само разправия и нищо.Обикновенно освен гумичките се получават и надирания по цилиндъра които се махат само със шлайфане на фреза.Другият проблем са язви вседствие на стара спирачна течност.Тя абсорбира вода и ако не се сменя на 2-3 години почва да корозира повърфността на цилиндрите.В София има един майстор където нося всички спирачни и съединителни помпи.Прави ги като нови и години наред не дават проблем.Но човека я разглобява ,минава я на фреза и сменя гумичките с ремонтни по размер. Ако педала пропада проблема е в горната помпа.Ако не пропада но включва след напомпаване няколко пъти на педала е долната.Ако ви пропадне в движение просто го вдигнете с крак и пак го натиснете.Обикновенно в начален стадий на скапване на помпата това помага.Затова обичам хидравличните съединители, като се скапят може да покараш почти нормално известно време, докато при жилото м не. Друго полезно е да се научите да карате без съединител , почти всеки камионджия може да ви научи как.Но това изисква време и най-вече служебна кола .Какво хъркане на скорости е докато свикнеш. Редактирано 2 Април 2015 от drido Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Десислав Публикувано 15 Август 2015 Доклад Share Публикувано 15 Август 2015 За да не отварям нова тема смятам да "събудя" тази.Вчера карах колата( Ауди 80 1.8 NE - карбуратор ) за пръв път от две седмици и забелязах, че педала на съединителя се връща много бавно.Спирачната течност е в норма и нямам видими течове.Помпата на съединителя при моя модел само една ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Август 2015 Доклад Share Публикувано 16 Август 2015 Две са ,но в повечето случаи проблема е в горната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 19 Август 2015 Доклад Share Публикувано 19 Август 2015 За да не пускам нова тема ще попитам тук. От скоро ми играе един номер съединителя. Когато паркирам и маневрирам и го държа по дълго време натиснат на 1ва или задна почва да не се връща до горе и да отделя най-долу и като го понапомпам малко се оправя, а принципно ми отделя най-горе, когато е в нормалното си състояние. Дали става дума за помпата (не губи спирачна течност). И как мога да проверя дали самия съединител е износен, никога не ми е боксувал, но знае ли се. Колата е ауди 80 б3 1.8 сф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Здравеите колеги,за да не пускам нова тема,ще попитам тук.Меже ли някой да ми каже,какъв е диаметъра на съеденителя на ауди Б4 АБК,и с колко зъба е главинката на феродовия диск.Поздрави,Даньо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lukcho Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Само да вметна, че спирачната течност се сменя на 4 години най-много. Моята е на двадесет и косур и не съм имал проблеми с гумички. Другата ми кола (Трабант 88 набор) има сменени две гумички за 230 000 и то поради износване. Та моето мнение, е че трябва колата да се обслужва. По-евтино е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Здравеите колеги,за да не пускам нова тема,ще попитам тук.Меже ли някой да ми каже,какъв е диаметъра на съеденителя на ауди Б4 АБК,и с колко зъба е главинката на феродовия диск.Поздрави,Даньо.228 мм 23 зъба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 228 мм 23 зъбаМерси, колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване