Jump to content

Регулиране педала на съединителя


mdi

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Интересува ме има ли възможност и как може да се регулира педала на съединителя да отделя по ниско, тъй като в момента отделя почти в горно положение? Става въпрос за А6 С5 1.8Т АЕВ мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момци не е така,съединителя на ауди с двете помпи е само регулиращ се,тоест не се изисква нищо освен обезвъздушени помпи.После приплъзването на съединител не е нищо фатално освен че се налага смяна,никакви демпфери не бива да ви притесняват,той,демпферния маховик,рано или късно си отива,но тогава симптомите са други.Докато не получите рязко повдигане на оборотомера примерно на 3 или 4 скорост,и с колата нищо не се случва,карайте на воля,при леко каране на приплъзнал съединител можете да се доберете до сервиз,просто не давайте мн газ,има риск нитовете да надерат притискателя ,но обикновено тай се сменя с феродовия диск.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се прибирал над 150 км с приплъзващ съединител. Той почва първо на 5-та да "изпряга".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На теория колегата горе колко км може да измине без да сменя съединител.

Как се разбираше дали съединителя е за смяна.май бях чел някъде че на 3 та скорост се дигаше  обороти[!] +ръчна или бурдюр  се пуска съединителя плавно или внезапно!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На нормален път в покой, натискаш съединителя даваш 3хил.об. на трета скорост и пускаш съединителя, ако изгасне значи е добре, ако колата тръгне значи съединителя е тръгнал. По-темата, моят съединител също е така, отделя високо, но пък е добре не приплъзва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си трошете колите зорлем,това с теста за съединителя е пълно извращение според мен,не че не можете да правите колите каквото си искате,но е безумие :anonym:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям, такава проба и на нов съединител може да причини щети. Най-сигурно се усеща в движение на баир при около 60км/ч да включиш 5-та скорост и педала до ламарината - почне ли да боксува значи е за смяна. Малко преди да почне да боксува съединителя има и други признаци по които се разбира, че  тръгнал към боклука -  почват по-трудно да влизат 1-2 и задна скорост, педала става по-тежък и почва да отделя по-високо. Ако ги има тези неща накуп - скоро съединителя ще трябва да се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно на тия аудита им отделя по-горе съединителя, така че карай си колата и не го мисли. Ако някой ден го смениш ше падне по-ниско за около месец и после пак ше си застане горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли изобщо аудита с ниско отделящ съединител? При wv и seat има поне, обаче ауди май не съм виждал, на мен не ми пречи това де. Моя отделя също най горе обаче минава всякакви тестове за съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и при ФВ и СЕАТ не съм виждал ниско отделящи. Не виждам и причината - много по добре е да отделя високо! Като си заминава обаче отделя направо без да го докосваш и теста е точно както са писали колегите за 5-та - просто там се разбуксува първо. Като се износи обаче не съм имал никакви проблеми с влизането на скоростите - даже напротив. След като го смених 500-1000 километра отделяше ниско и скоростите влизаха по кофти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах един сеат наскоро, отделяше супер ниско съединителя. Даже както съм си свикнал на wv групата  и не бях карал колата преди това, тръгнах да пускам педала със замах, че нали очаквам една педя празен ход  :hilezh:  замалко да угасне. Не че ми е проблем ама след толкова години съм свикнал да отделя суепр високо съединителя и ми е странно като карам по другия начин.

 

Между другото незнам колко зле тябва да е тоя съединител, че да изпуска на 5-та на 2к оборота, аз колкото и зле съедините да съм имал нито веднъж не е имало намек че ще изпусне при такав тест, даже да е запален преди това. Би трябвало карача много преди да почне да изпуска така да се усети между смяната на скоростите, че нещо става.

Иначе признавам само един тест да се ориентирам за какво става дума - 4-5к оборота от място на куатрото и средно бързо пускане на съединителя. Резултати мисля, всеки може да си ги разшифрова после :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало карача много преди да почне да изпуска така да се усети между смяната на скоростите, че нещо става.

Обясни повече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами въпреки друмасовия маховик и факта, че не можеш да дадеш рязко газ на тия коли заради електрониката е супер лесно да усетиш кога оборотите и скоросста не се движат заедно. Възможно ли е съединител колко изпуска на 5-та при никакво усилие на 2к оборота да издържи пълна газ на втора? Пределно ясно е че няма как да стане това, просто никога не съм разбирал защо е толкова трудно за някои хора да усетят само дали държи или не тоя съединител и чак да се измислят какво ли не тестове за потвърждение.

Отделно никъде не се спомнава тия тестове да се правят като се понапече последния, разликата може да бъде огромна спрямо това, което показва на студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...