Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Виж от ММI, като влезеш в AC там трябва да имаш опцията кога и как да я включваш, поне на A6 4F ми беше така.

Относно загряването не ми се струва това да е нормално.

Редактирано от grozdev_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега мисля че я намерих suppl heater има функция авто и изключена при мен е ауто може би при по ниски температури се включва автоматично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

suppl heater няма отношение към загряването на мотора. 3.0ТДИ-то загравя страшно бързо при мен, точно това си обсъждаме с един колега на ЛС, че и неговата загравя бавно и най-вероятно ще поръчваме термостатите. На този мотор са два.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Suppl heater  не е ли тъй наречената печка която подгрява допълнително ,мотора и купето при по студено време ? А относно загряването на темперетурата е доста бавнао   сравнение със старата ми кола ,тръгвам от Хаджи Димитър през квартал Левски ,през циганската махала и там темперетурата ми е между 90 и 0 по средата ,вече към Дружба 1 отлепя над 70 една идея( това са 9 км каране) а парното вътре ще те изгори, вчера бях при  Мишо тогава колата беше загряла на компа не ми показа  прецакан термостат ,той каза че всичко е ОК !! Да го сменявам ли профилактично какво ще кажете ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен в VCDS излиза като Auxilary heating . Печката е на Webasto.

Аз нямам защото като чекнах опцията на eкрана не излезе допълнителен ред за команда.

Печката и загряването нямат нищо общоq но мисля че Райно смeси нещата - колегите са различни  и единия говори за печка, а другия, че загрява бавно.

И при мен 3.0 TDI загрява бавно. Сутрин след 8 км градско съм едва на 50 % от началото на зимата.

Вдига се малко до към 70-80% от нормалното или ако е над 10 гр навън ли поне двама заспали да изпреваря на 3 или 4та за да вдигне малко обороти.

 

Така че туй то за в града явно си трябва малък японски бензин. Тези дизели само ги мъчим така...

 

Ей никой не върна от вас как пускате задното стъкло подгрева.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно малко копче на конзолата на климатроника, с нещо като риотан нарисуван отгоре.Аз си мисля че с това стоплям прозорците.Иначе за загряването, моята миналата зима загряваше доста бързо, а сега ако не я ръчкам трудно вдига 90 градуса.Според мен не е нормално и вече поръчах от Райно нови термостати, ще споделя като ги сменя.Най добре се разбира на извънградско, ако не държи 90 градуса термостата е останал отворен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя термостат го смених, защото по спускане надолу колата изстиваше. Пример от днес разстоянието което минавам всеки ден е около 3-4км. и при външна температура от 10 градуса, колата успя да загрее на 90 градуса, но при по ниска температура положението не е така.

Някой има ли идея как мога да си променя интервала за пръскалките на фаровете, защото само докато пипна лоста за пръскане се включват и те.

Редактирано от grozdev_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка не се разбра от никой ,това нормално ли за този мотор 3.0тди или е проблем няма ли мйсторчета в този форум , колата дига 90градуса но трябва да се кара по бързо и повече време проблем или не ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен както е писал колегата - ако не държи 90 градуса на извънградско термостата е останал отворен. В противен случай няма нищо не нормално.

Дизела работи на много по-ниски темп. от бензина затова загрява по-бавно. Освен това този мотор едва вдига 1000-1100 оборота на градско при спазване на ограниченията, така че няма как за загрее по-бързо.



Едно малко копче на конзолата на климатроника, с нещо като риотан нарисуван отгоре.Аз си мисля че с това стоплям прозорците.Иначе за загряването, моята миналата зима загряваше доста бързо, а сега ако не я ръчкам трудно вдига 90 градуса.Според мен не е нормално и вече поръчах от Райно нови термостати, ще споделя като ги сменя.Най добре се разбира на извънградско, ако не държи 90 градуса термостата е останал отворен.

Тези двете са за обдухване на предния прозорец

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 2.0TDI, но и там загряването е доста бавно сравнено с старото ми ауди което беше 6 цилиндрово.

Редактирано от grozdev_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го казах.

Единият е ясен, другия седи някъде при ЕГР-а и е с номер 059121113N. Виж го в google, странно изглежда, но се води термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rogger , Едното в ляво (при мен) е за предния прозорец, включва духалките отпред както казваш.Другото в дясно на климатроник конзолата е за задния прозорец.Тези лентички на задния прозорец, виж ги отблизо дали нямат прекъснато.Ако лентичката е прекъсната някъде няма да ти работи.Моята не е комби а е седан, но това предполагам няма значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой да има идея къде в София мога да си купя качествен чип ,и каква ще бъде мощноста с него също  и параметрите на двигателя след тунинга ,B8 3.0TDI QUATRO 6скорости ръчка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rogger , Едното в ляво (при мен) е за предния прозорец, включва духалките отпред както казваш.Другото в дясно на климатроник конзолата е за задния прозорец.Тези лентички на задния прозорец, виж ги отблизо дали нямат прекъснато.Ако лентичката е прекъсната някъде няма да ти работи.Моята не е комби а е седан, но това предполагам няма значени

 

 Ок още утре ще го пробвам..като се видим във Варна ще гледаме и други неща както говорихме 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой махал ли е DPF филтъра ? Огледах се в една фирма за чипосване  ,обясниха че при изключване на този филтър колата ще работи по добре и ще харчи по малко ,за чипосване и махане на филтъра цените са им около 600лв (според сайта) фирмата е NTUNING.BG в София , Дружба 1 ! Някой знае ли нещо за тази фирма ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчети темата както и целият под форум за Б8, интересен е когато имаш такава кола и не е изобщо голям, Аз не бих си махнал  ДПФ филтъра ако имам избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш проблем и нe караш всеки ден само градско, нищо кой знае какво няма да спечелиш. Казвам го от патило. Може да ти падне малко разхода, но за около половин литър на сто говорим. По-голям е ефекта при А6. А4 е леко алуминиево купе и ефекта не е такъв голям.

А пък ако все пак решиш да го махаш поне си запази катализатора. Ако все пак си решил и него да махнеш пиши аз ще ти го купя, за да си го сложа на моя, който изкормиха, защото не ми остана време да чета достатъчно и да ги предупредя да не го махат.

 

Ако и това не те е отказало...миризмата след махане на катализатора е доста по-гадна от тази при бензина, доста по-натрапчива и дизеловите газове са доста по-отровни от тези на бензина....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги честита коледа на всички ,да ви питам имам само един ключ за палене ,който е доста захабен  ,или ако се скапе ключа само в ауди ли могат да ти извадят нов или и някъде другаде ,мисля да си направя един резервен колко пари струва ? Също забелязвам че когато отворя вратите не винаги дясната пасажерска врата (предна ) може да се отвори отвън ,сега   когато натисна копчето за отваряне отваря всички други врати но не и шоф. врата , трябва да натисна още един път копчето за отваряне и тогава я отваря  ,гледах в менюто изклюявах опции но пак така прави !!!!

Редактирано от alex29
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400лв или малко повече струва с бутоните, без бутони само ключ двеста и нещо беше.Това в ауди , аз там съм си правил, но и другаде да отидеш не вярвам да е по евтино.По добре там отиди хем ще видят защо имаш проблем с вратите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги честита коледа на всички ,да ви питам имам само един ключ за палене ,който е доста захабен  ,или ако се скапе ключа само в ауди ли могат да ти извадят нов или и някъде другаде ,мисля да си направя един резервен колко пари струва ? Също забелязвам че когато отворя вратите не винаги дясната пасажерска врата (предна ) може да се отвори отвън ,сега   когато натисна копчето за отваряне отваря всички други врати но не и шоф. врата , трябва да натисна още един път копчето за отваряне и тогава я отваря  ,гледах в менюто изклюявах опции но пак така прави !!!!

и аз съм така от известно време.....има си собствено мнение бравата един път се отваря един път не, о пък след каране известно време на следващия път се отваря и не мога да и хвана логиката

цялата брава се сменяла излиза с труда към 300 лв, таке че засега докато нямам ремаркета ще си карам така, че излезнаха и други неща, които са по-важни  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...