Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

А ъпдейтите само да имам повече време следващия път в БГ ще пробвам да ги видя има или ги или ги няма в някой оторизиран сервиз например във Варна. 

Те тук Ауди официалния са ми на пешеходно разстояние, ама ще видим може и тук..ама хекеш мекеша ми е труден пък, на тях английския им е екзотика.

Инак маслото е Кастрол едж .....507 както си му е реда 30 лева килото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и колата явно мина в авариен режим, горе долу все едно е без турбо и мощността е наполовина.

Не се сдържах

Предвид : 

130-140, остава замислен, защото това нещо изхвърча на 180-200 за 2-3 сек и прави дистанция 200 м 

Ще правиш значи за 4сек 130-200 примерно, което не е фатално, пак ще си повече от 2-но по бърз от RS4 на който му отнема 9.6сек  :flehan:

 

Съжалявам за проблема, както и Райно е писал комбинация от масло/гориво/начин на шофиране. Изкарай я малко извън града покарай на 4-та 140-150км/ч поне час, ако това не помогне - принудителна регенерация с хегеш-мегешите ;)

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей всички за това се хващате :) - добре и повече да се сeкундите човек като се качи от 1.6 103 кс - дето не е било от най-бавните коли - на 3.0 240 с турбо ускорението му се вижда първите седмица страхотно...вземам си думите назад колкото са толкова секундите, като оправя колата един път ще ги замеря :) :)

Нищо не стана с тоя филтър до момента-единия сервиз казаха не прилагаме вече метода със сондата за 350 лв сваляме и чистим, отидох на другия които първоначално бяха казали същото че ще правят и не са в Будапеща та цената по оферта беше 3 пъти по-ниска хем да карам пак извънградско белким се включи тая регенерация.

Те пък цял ден чаках и в 4 ми казаха ми то това било 6 цилиндровия не можем да свалим генерацията трябвало мотора да вдигат...и като чух ми настръхна косата де що я имам. После говорихме с шефа им и след като ми изнесе лекция  как се задръствал ДПФ филтъра ми каза че мислел утре да правел принудителна регенерация в движение за парите за почистването чрез сваляне, но те вече за мен се дискредитираха по няколко причини и му отказах. Но пък поне ми даде една добавка за дизел къде сваля темп на регенерацията и карах с нея на връщане, ако е щял да влиза в регенерация тоя ДПФ със сигурност трябва да е влязъл . Друг е въпроса дали при авариен режим това е възможно и как да се изключи този авариен режим. Та преди да се запътя към официалния сервиз на Ауди дето ми е за тукашните разстояния под носа колегата ме снабди с интерфейс за буксата с блютуф и с една проста китайска програмка спряхме грешката за чек енджина, но свинската опашка си остана и при рестарта на двигателя и чек енджина пак светна. Та имам интерфейс и освен това смятам че DPF-а се е регенерирал поне малко кажете програма с която да го видя в какво състояние е този DPF и мога ли да изключа аварийния режим или ходенето до audim5.hu не ми мърда.....в крайна сметка и там е за хора и колкото да е скъпо ще е по 2-3 на БГ цените, а дето се вика аз дотук половината цена я похарчих напред назад, хем си знам че евтиното винаги излиза по-скъпо накрая....

Редактирано от roggger
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се сетнат коректно трешхолдите на датчиците, проблеми няма да има, но наистина трябва да е човек, които знае точно какво прави. По-добре дори да го свалиш целия физически да го измиеш(буквално с накисване) и да го монтираш обратно. Понякога запушването е такова, че няколко см сажди пред питата не могат и с регенерация да се изчистят.

 

А между другото на какви километри е колата ? За Ауди не знам как е, но на БМВ ДПФ-а има сетнат живот(200к км) през комютъра и стигне ли го изобщо не пуска регенерация след това и трябва да бъде сменен.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това тръгнах да правим вчера - сваляне и накисване. Бяха казали 5 часа труд. оказа се че за да го свалели трябва да разкачат генерацията от началото, за да не режат, поне доколкото разбрах, обаче се завайкаха лед като цял ден стоя колата там какво сложно било та чак двигателя трябвало да се повдигне при 6 цилиндровите иначе за 4 цилиндрови били правили нямало проблем. Не знам дали просто не се усетиха че това е по-трудоемката операция и няма как да влязат в обещаните часове и се сетиха че могат регенерация през компа. В крайна сметка на мен ми превеждат и може и да изпускам някои детайли, но това е общата картина, която ми се представи. В крайна сметка утре ще го пробваме това, защото днес нямаше как да ги чакам пак цял ден и имах работа обратно в офиса и в града. Междувременно се свързах с Ауди представителството тук-циркът е пълен... немам думи. Намерих един по е-мейл и  ми върна бързо и коректно човека ама той само дилър упъти ме там където и аз си мислех ама поне каза че има една рецепционистка говорела малко английски. Говорих с нея - след първите две изречения блокира и взе да вика ела тук не те разбирам какво е това...отивам там- намирам я- идва с един дето уж се води нещо експерт-младо момче завършил явно наскоро бъкел английски не вдява това едно ама от цялото ми обясняване какво искам да свършат човека не можа да разбере, че става дума и какво е това DPF филтър, където и двете думи и да не знаеш английски, ако си майстор в Ауди не може да не ти прищрака за кво иде реч..пък кво остава тоя да ми пусне регенерация...ужас. А онази вика бе то вика докарай колата утре половин ден ще ни трябва между 130 и 300 евро горе долу струва. И аз вече разбрах че тез са само един лъскав офис и нищо повече-викам и бе жена ти какви цифри ми говориш за 1 ч работа с комп пък тя ме пита много ли е скъпо...ужас...и викам добре утре ще дойда айде хубав ви ден. Той колегата ме предупреди, че тук официалните сервизи са много зле от опита му с Тойота и Хонда ама аз викам айде все пак да проверя.

Та колата е на 118000 вече и ако сега от регенерацията се оправи утре вдругиден ще започна да търся вариант за отстраняване на тази простотия наречена DPF филтър защото втори път не искам да се занимавам с тоя памперс със спорен екологичен ефект. В крайна сметка самите Ауди се хвалят че за тоя двигател, че и без ДПФ покрива нормите, а и на моята е опция....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след като най-накрая намерих що годе по-читав сервиз, който работи само автомобили на групата VW без да е официален сервиз и цените са що годе нормални та стигнахме до опит за регенерация, но не можаха да я стартират.

Иначе собственика изглежда съвестен човек и се мъчи три часа, но не успя, не ми взе пари и каза, че е пуснал мейл до Ауди САЩ /защо там си е негова работа/ да му кажат как става и ще ми пише мейл утре. Според него 2л дизели се прави в движение, но 3л се прави на место.

Видях на компа,че показва запушване на 54-55 mg , и според неговата програма максимума на запушване е 57. Аз четох, че е до 68 при което може да се прави регенерация, поне според това:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/3.0l_V6_TDI_(BKS/BMK/BUN)#Particle_Filter_Emergency_Regeneration

.

Ако някой знае да каже 68 или 57 е цифрата, че да зная дали да мъча колата защото при втората е повече от безсмислено или да хващам пътя към Маднес в Пловдив, което така или иначе съм решил, но мислех да бъде след някоя и друга седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не махай DPF-а ще си навлечеш неприятности...

Прав си, моя след като го махнах имах страшни неприятности а ми го маха Жоро до Пирогов и праща компа в Пловдив на Маднес, след това колата вървеше малко по добре, но работише като чист дизел и си пушише като я настъпиш. Филтъра който свалихме беше много нов имайки предвид, че колата беше на 73000 км., но постоянно влизаше в авариен режим и искаше регенерация, като преди да го махне Жоро се мъчи 3-4 часа да я изкара от авариния режим и не успя и затова взехме решение да го махнем..... накрая проблема се оказа един тъп дебитомер който смених, но вече нямах ДПФ.

След една година каране така и всеки ден ровейки се в ибей си купих ДПФ филтър свален от кола която е била на 30000км. струваше 400 eur. и благодарение на Мишо в момента колата ми няма нищо общо с преди!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, моя след като го махнах имах страшни неприятности а ми го маха Жоро до Пирогов и праща компа в Пловдив на Маднес, след това колата вървеше малко по добре, но работише като чист дизел и си пушише като я настъпиш. Филтъра който свалихме беше много нов имайки предвид, че колата беше на 73000 км., но постоянно влизаше в авариен режим и искаше регенерация, като преди да го махне Жоро се мъчи 3-4 часа да я изкара от авариния режим и не успя и затова взехме решение да го махнем..... накрая проблема се оказа един тъп дебитомер който смених, но вече нямах ДПФ.

След една година каране така и всеки ден ровейки се в ибей си купих ДПФ филтър свален от кола която е била на 30000км. струваше 400 eur. и благодарение на Мишо в момента колата ми няма нищо общо с преди!

Винаги има не успешни опити за премахване на DPF-и. Аз съм премахвал два и резултатите са били повече от добри!

Не се заяждам, но защо са ти сваляли компа и изпращали някъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням тогава им беше труден комютъра edc17 да го правят и затова го пратиха там, но това което ме тормозеше най много беше звукът на двигателя и свистенето на турбото което се чуваше (излизаше) от ауспусите като застанеш зад колата.

Да ти кажа ако всичко беше ок щях да се замисля дали да слагам отново дпф. Всичко е да случиш на съвестен майстор според мен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де като никой не може тука да реши проблема защо да мъча колата. За почистване със сваляне ми искат тук толкова колкото за махане в БГ и тунинг. И то без гаранция, че е успешно и за колко време, а и при всички къде ходих в началото добре после почват да се гънат ама това ама онова. Този последния щеше да пише мейл. Нищо до момента..колко да го чакам още. Не че имам проблем колата си върви ОК в града в сервизен режим, а и на магистрала,но просто все едно няма турбо и с изпреварването е кофти иска голям аванс, но не става да се кара до безкрай в авариен режим. По-добре да си взема една малолитражка тогава

Вече съм направил резервация в Маднес за следващия Петък с предварителна пълна комп. диагностика, диностенд и така нататък. А след това ще съчетая пътуването с една почивка на Велинград за два дни. В крайна сметка доколкото разбирам - ще искам да си запазя ДПФ-а и архив на тек. карта. И освен това ако има после проблем разбирам, че има вариант за доп. ретунинговане така да се каже. Наясно съм че има риск, но нямам избор и доколкото чета, не намирам оплакващи се, но пък има много, които са доволни.

Редактирано от roggger
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел с Б8 2.0 ТДИ 2008 г. имаше същите симптоми-на път за Гърция му светна лампата за ДПФ-а,колата изгуби мощност,после светнаха още 2-3 лампи по таблото. Не се оправи с регенерацията,където караш еди колко си минути с еди колко си километра в час. Така се прибра в България и право при Мишо,за който става въпрос и по-горе. Диагностиката показа датчика на ДПФ-а,което между другото Мишо предположи още по телефона. Датчика стотина лева от Порше БГ и ъпдейт и приятелят си свърши работа. Той има регистрация във форума от 100 г.,но не влиза да напише подробности,но мисля,че предадох достоверно. Идеята е,че в немалко случаи сигналът за проблем с ДПФ-а идва заради датчика му. Също съм чул,че ДПФ-а не се маха с лека ръка,дано да не навредя на бизнеса на някои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да се потретя :) 2.0тди 140кс и 2.0тди 170кс, както и 3.0тди(224/233) ги има във вариант с и без дпф. Значи дпф-а не е неразделна част от двигателя. Даже принципно е екстра, която се плаща допълнително до 2009г

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел с Б8 2.0 ТДИ 2008 г. имаше същите симптоми-на път за Гърция му светна лампата за ДПФ-а,колата изгуби мощност,после светнаха още 2-3 лампи по таблото. Не се оправи с регенерацията,където караш еди колко си минути с еди колко си километра в час. Така се прибра в България и право при Мишо,за който става въпрос и по-горе. Диагностиката показа датчика на ДПФ-а,което между другото Мишо предположи още по телефона. Датчика стотина лева от Порше БГ и ъпдейт и приятелят си свърши работа. Той има регистрация във форума от 100 г.,но не влиза да напише подробности,но мисля,че предадох достоверно. Идеята е,че в немалко случаи сигналът за проблем с ДПФ-а идва заради датчика му. Също съм чул,че ДПФ-а не се маха с лека ръка,дано да не навредя на бизнеса на някои.

Mного точно предадено . Другите лаНБи дето светнаха са engine свети постоянно а лампата за свещите мига . :flehan:  :flehan:  :flehan: Мишо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще постна повече коментари и графиката от стенда, че снощи е прибрах в 12 ч, защото 3 часа чаках да вляза в унгарско заради великото преселение на гастребайтерите през Август и по този повод една вметка-как ги харесват немците тия че има там 5 млн от тях пък нас не ни харесват, но както и да е...нагледах се на най-долнопробна ориенталщиина докато чакам

Засега събирам впечатления. Най-общо казано от първите впечатления, изключвайки, че мъничко попушва при незагрял двигател и после като загрее отзад от ауспуха си мирише на нафтова печка, а не както преди на "планински въздух" колата върви добре и доста...а мисля, че харчи и по-малко. За справка Велинград-Пловдив през маг. Тракия-мотане в Пловдив за пазарене в Била-централна автогара Пловдив-Белград при скорост 130-170 на магистралата/най-често задържах на около 160/ та до Белград бях на среден по борд комп. 5.8, след това настъпах 180-200/в нея част магистралата позволява/ за да наваксам докато беше светло и с чакането и работа на празен ход 2 ч поне на унгарската граница пристигнах с 6.3. В унгарско карах в диапазона 120-160, че много камера има..Васко обеща клип, ама пуснал само снимка ....

Редактирано от roggger
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглежда.

Разхода ти е супер!

Виж как ти е със средна 170-200.

Чудя се след като постигне максимума си на 4051об защо така пада.

Новата графика е по-стръмна след тези обороти отколкото стоковата.

Дали и е топло и се режи горивото или турбото не може да даде исканото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...