Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Колеги, относно разхода на гориво на Б8 2.0тди с Мултитроник, тези цифри ми изглеждат нереално високи. На мен ми дава 7.5/100 градско и 5.5/100 извънградско със 130 км/ч на темпомат. Живея в Дюселдорф, Германия, където трафика е натоварен, но като цяло несравнимо по-организиран от където и да е в БГ. Сипвам само Премиум дизел от Арал без съдържание на Био дизел.

Колата е на близо 140 000. Консумативи сменям само в оторизирани сервизи.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от eracer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го отговора, трафикът е по-организиран и колата се обслужва както трябва.

Виждам, че сипваш и хубава нафта, в БГ също има качествена нафта според мен, но малко хора я ползват.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като си бях в БГ лятото зареждах от скъпата на ОМВ и като цяло не усетих кой знае каква разлика във вървеж и разход.

А иначе съм чул, че съдържанието на био дизел в нафтата спомага за прецакването на ДПФ-а, не знам до колко е вярно, но общо взето това ми е аргумента да карам със скъпа нафта определено спокойна кола 143 коня.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е за био дизела. Освен това вчера с унгарската макс моушън колата беше с доста повече хъс за вървене спрямо Екто на Лукойла от София.

Разликата е забележима. Не го очаквах но факт. В момента в който сложих Лукойлския дизел и се усети разлика по магистрата.  Доколкото знам макс моушъна  в Унгария го карат направо от ОМВ рафинерията в Австрия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моята също е обслужвана в сервиз оторизиран но разхода "селско" си е такъв. 

От нас до работата ми има няма 2 км. Зимно време като е запаля, докато завъртя да отида там, тя нито е загряла нито е влязла в режим и трябва да е гася. В Пловдив градско като съм през уикендите има няма около 8 + - 0,500. Зависи от трафика. 

 

На магистралата за морето с 150 (темпомат) км.ч. ми даде 6,4/100.

 

Много зависи от маршрута, скоростта и задкормилното същество.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е за био дизела. Освен това вчера с унгарската макс моушън колата беше с доста повече хъс за вървене спрямо Екто на Лукойла от София.

Разликата е забележима. Не го очаквах но факт. В момента в който сложих Лукойлския дизел и се усети разлика по магистрата.  Доколкото знам макс моушъна  в Унгария го карат направо от ОМВ рафинерията в Австрия.

Е сложи от българския Макс Моушън и тогава сравнявай.

И с двете Б8ци съм пътувал не малко отсечката Сърбия-Унгария- Австрия, зареждал съм и в трите държави, на различни места, но само на ОМВ и Макс Моушън. В БГ сипвам само и единствено от същата нафта.

Разлика във вървежа, разхода, шума и поведението на колите не усетих, а аз съм много капризен и чувствителен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен изброените фактори на ниския разход голямо влияние оказва и средната скорост, особено в града. До офиса който е на около 15 км стигам за около 15-20 мин при среден разход от 6-7.5/100 и то при при наличието на 8 светофара. Ако си поставя за цел, но при слаб трафик и 'галене на педала' разхода може да падне и под 6/100,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сложи от българския Макс Моушън и тогава сравнявай.

И с двете Б8ци съм пътувал не малко отсечката Сърбия-Унгария- Австрия, зареждал съм и в трите държави, на различни места, но само на ОМВ и Макс Моушън. В БГ сипвам само и единствено от същата нафта.

Разлика във вървежа, разхода, шума и поведението на колите не усетих, а аз съм много капризен и чувствителен.

На връщане ще бъде така...

Не знам дали влияние имаше, че сложих добавка на STP за чистене на инжекторите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,наскоро си взех колата от автомивка. Бяха дъпнали седалката до край назад и след като я преместих ми светна лампата на еърбега... На диагностика излиза прекъсната връзка.Има ли вариант нещо да се е разкачило :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелски съвет - на тази кола не слагай добавки.з

защо?

имам чувството че имаше ефект от тази, но може и от това да е, че вече втори месец карам само макс моушън

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих такива оригинални точно за Б8 да си карам зимата с тях, изпаднаха чисто нови на цена като за втора ръка.

Ще проверя дали мога да уредя още един комплект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може доста да се поспори, че дизел е за предпочитане в Б8 платформа...

На въпросното 1.8 ТФСИ ако му е направена сервизната акция за обтегача на веригата просто няма какво друго да не е наред... и някой дребен теч да има

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем с мойто  3.2. От някъде ми тече маслото, от Порше си нямат на представа от къде е, само споменаха, че имало масло отдолу някъде. Някой да се е сблъсквал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с такива сток фарове, и според мен не светят достатъчно добре, поне не и за такъв клас кола.Аз като си купувах моята (втора употреба) имах други критерий , да е голям двигател и да е куатро.Сега ми липсват доста екстри като една от тях е по хубавите фарове.Бих те посъветвал да гледаш и за това. Та да питам колегите който разбират от тоя модел, каква е алтернативата на този сток фар, може ли да се монтират такива ледове с лупи и диоди, или поне да се сложат някакви по добри крушки или и аз незнам, да се упдейтнат тези фарове с нещо по добро



Имам проблем с мойто  3.2. От някъде ми тече маслото, от Порше си нямат на представа от къде е, само споменаха, че имало масло отдолу някъде. Някой да се е сблъсквал?

Аз знам че когато дпф филтъра е в процес на автоматична  регенерация , и е по замърсен ,процеса не протича добре и е възможно да се пълни с масло картера.Дали това има връзка незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...