roggger Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 (Редактирано) Ами тези последните въпроси към Маднес...аз съм лаик в областа. Това което аз разчитам е че:вътр. момент/мощност на сток го дават 500/239 а при мен са измерили 537/243 - обяснявам си го че е мерено следа махане на филтъра и че двиг. е запазенпри обороти до 1800 даже конете и върт. момента сега са малко по-ниски, което не ме смущава, защото това е за градското каране и е по-добре такапика на върт. момент е при 2344 оборота мисля това са при 130-140 км в час на 6та4000 оборота стигам само при някакво екстрено изпреварване или при 200 км иначе мисля при 170-200 беше в диапазона 3000-4000 но не запомних точно колкоНо определено си спомням от предното пътуване моментен разход преди при 200 км/ч. в рамките 10.5-11.5, а сега беше 9.5-10.5При следващо каране на магистрала ще погледна по-сериозно обороти/скорост, сега пропуснах да запомня. Едно нещо само ме дразни малко- не очаквах да мирише чак толкова. На бензинов и то доста по-стар двиг. съм махал катализатор, но сякаш не миришеше много повече после.Та в този ред на мисли не питах преди да го махнат евентуално може ли катализатора да се запази, но предполагам, че отговора би бил отрицателен.... А за разхода коментирах по скайпа днес със съсед, който А6 е направил от 225 на 260 коня с махане не ДПФ-а и каза, че при него намалението в разхода е около 1 литър дори в смисъл, че все пак още нямам много километри, но явно не си въобразявам, а наистина има по-нисък разход. Редактирано 12 Август 2014 от roggger Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Някой да каже колко масло хапва 2.0 тфси 180 кончета че закупих една и да знам за обслужването туба от 5 литра или варел 50 л да взема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 До литър на 1000км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 12 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Жорка, живееме на 500м. един от друг, ще ти хвърлям по една 5чка при нужда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Ако харчи по литър на 1000 км ще отиде за продажба в Мобилето ,и без тва са харесах едно фейсово .Мишо ще го нагласи на 100% ,тоя мотор е с верига нали ?И миналата я купих на снимки без да се кача и за един кръг пък ми служи 6 години и тая трябва да е късметлийска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Искрено ти го пожелавам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pakitoB7 Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 (Редактирано) Ами ....На мен един майстор ми разправяше че при махането на DPF запазва катализатора вътре. Редактирано 14 Август 2014 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 (Редактирано) чакам го Васко да се върне от море да не го обезпокоя по време на почивката му и ще говоря с него по този въпрос другата седмица.вчера налях макс моушън и нямаше син дим сутрин на студено както беше предните 3 дни с нафтата останала от БГ и мирише по-малко но все още мирише според мен над нормалното ми се струва дори и за такава без катализатор На мен един майстор ми разправяше че при махането на DPF запазва катализатора вътре. Редактирано 14 Август 2014 от roggger Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FXTG Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Здравейте колеги, искам на колата ми да сваля лайстните на вратата + тази на таблото, на AIR бега и тази на конзолата. Всичките ми са сив металик (мат) и искам да ги обличам в карбон. Проблема е, че си нямам на идея как се свалят. Плюс това ме интересува външната лайстна на колата която обикаля вратите как се сваля, да е лакирам в черен гланц, че ме дразни (матирала се е). Мия само безконтактно да пазя гланца на колата и за момента е перфектно но лайстната се овапца. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 http://ocarbon.com/blog/2010/06/b8-a4s4-trim-removal-guide/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 2 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Външните се свалят като се свалят корите на вратите и от задната страна на лайсната се откопчее. Аз тъй като мразя хрома около стъклата търсих варианти и в крайна сметка и на двете Б8 облепих лайсните с фолио на3М казващо се сатен-мат.Много съм довен от самия материал и стои чудесно Имам и човек, който с това се занимава, препоръчвам ти го, контакти на ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FXTG Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 http://ocarbon.com/blog/2010/06/b8-a4s4-trim-removal-guide/ Оха, досста разглобяване. Май ще пропусна за сега да не омотая нещо, че сме в гаранция още @Raino колкото до фолиото, мисля ако мога да ги сваля директно черен гланц, тъй като такъв ми е цвета на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Ами точно защото ти е такъв цвета няма да стане добре защото ще се сливат. Другият негатив е надежността, няма как и никога не съм виждаш боядисани такива лайсни, които да не се люпят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FXTG Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Там е работата, че се занимавам с лаково покритие и метализация и адхезията е най-малкият проблем. Повечето хора не знаят как да ги обработят и заради това имат проблеми. Аз даже ако искам може да ги хромирам, но не ме кефят така лъскави. Ще видя какво и как се сваля и евентуално ако са направя нещо, ще го споделя Редактирано 3 Септември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 14 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 Официално да драсна че взех едно б8 2.0 тфси.След ъпдейт на всички системи от Мишо колата спи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 От 20 дена те чакам да се обадиш да я видя, несериозник Кажи имаш ли вече някакви данни за разхода на масълце ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 14 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 Официално да драсна че взех едно б8 2.0 тфси.След ъпдейт на всички системи от Мишо колата спи А честито... :-) чакаме отзиви Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 14 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 (Редактирано) Ако не ми бяха гепнали Б7-цата щях още да си я карам ,Бях и монтирал всичко което е възможно.Б8 си е съвсем друга кола,не е фул от към екстри ,но ми харесва доста повече (като всичко ново)От 20 дена те чакам да се обадиш да я видя, несериозник Кажи имаш ли вече някакви данни за разхода на масълце ?След 2 седмици съм на линия ,разпрострял съм се на 4 места и незнам на къде да хвана сутрин Като го сменим с Оригинално ще успея да го засека ,засега е зле по ММИ (първо празно ,после пълно и някрая не го гледам там).По пръчката е ОК Редактирано 14 Септември 2014 от gogotzanovsf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 На MMI се гледа по специфичен начин. На равно, топъл мотор, гасиш, двигаш капака( така енай-точно защото се рестартира датчика) ,затваряш, чакаш 2мин., даваш контакт и гледаш. Иначе Б8 сравнено с Б7 е друга кола, нямат общо според мен- пътно поведение, усещане за модерност, шумоизолация, електроника, върешно пространство. Има някои поевтинени и по-пластмасови детайли, но пълно щастие няма.Странно, но факт е, че Б8цата е по-евтина или да кажем еднаква като разходи за поддръжка сравнено с Б6 и Б7.Не искам да умаловажавам Б7. Специално този модел е страхотна кола и даже някои дизайнерски решения ми допадат повече отколкото на Б8 или други от по-новото поколения Аудита, пък и вече 10г. са по пътищата, доказаха се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dankov Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Колеги, нормално ли е B8-ца 2.0 143к.с. с мултитрошляк да ми дава 11литра градско ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 На мен с ръчна кутия ми е давала 9-10.Според мен всякакъв разход градско е нормален, ако ще и 15 да е защото всичко зависи от маршрута, трафика и стила на каране.За един градско е околовръстното, за друг центъра в 9ч. сутринта и 18ч. вечерта. Логично е разхода на двамата да е с 3-4 литра разлика, но и на двамата ще е нормален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FXTG Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Абсолютно нормално е колега. Моята градско под 10 не пада (бордовия е точен до 1:1). Разстоянията ми са малки 3-4 км., през повечето време гледам да ходя на работа с колелото, не толкова заради парите, а просто трасето не е нищо особенно. Обаче зимно време с колело е тегаво, тогава отиваме на 12л/100 че и повече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4 b8 iv Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Какъв разход ви дава а4 б8 2.0 дизел осем степенния автомат в града Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FXTG Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Колега, зависи от градското. Ако е градско, мен ми дава около 9/100 по бордови със среден трафик. Ако е "селско" за 2 км. минава 10-11/100. Но всичко си зависи от карането и може би състоянието на колата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 На мен с ръчна кутия ми е давала 9-10.Според мен всякакъв разход градско е нормален, ако ще и 15 да е защото всичко зависи от маршрута, трафика и стила на каране.За един градско е околовръстното, за друг центъра в 9ч. сутринта и 18ч. вечерта.Логично е разхода на двамата да е с 3-4 литра разлика, но и на двамата ще е нормален.И аз мисля така. При градското влияние имат много фактори най-вече тръгни-спри фактора, но и това колко време си я карал незагрята и колко загрята, особенно ако е къс маршрута. При мен цифрите са по-ниски обаче по ежедневния маршрут нямам задръствания. За това резки промени в средния разход допринася много и като понастъпиш малко да изпревариш един двама заспали, особено когато двигателя още не е загрял. После и да караш бабешки при много по-голямо разстояние се компенсира увеличения моментен разход. Освен това при къс маршрут особено сутрин лятото колата загрява по-бързо и разхода за абсолютно един и същ маршрут и стил на каране е по-нисък с 10 % засега, предполагам зимата ще ми отчита 20% нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване