Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Ами тези последните въпроси към Маднес...аз съм лаик  в областа. Това което аз разчитам е че:

вътр. момент/мощност на сток го дават 500/239 а при мен са измерили 537/243 - обяснявам си го че е мерено следа махане на филтъра и че двиг. е запазен

при обороти до 1800 даже конете и върт. момента сега са малко по-ниски, което не ме смущава, защото това е за градското каране и е по-добре така

пика на върт. момент е при 2344 оборота мисля това са при 130-140 км в час на 6та

4000 оборота стигам само при някакво екстрено изпреварване или при 200 км иначе мисля при 170-200 беше в диапазона 3000-4000 но не запомних точно колко

Но определено си спомням от предното пътуване моментен разход преди при 200 км/ч. в рамките 10.5-11.5, а сега беше 9.5-10.5

При следващо каране на магистрала ще погледна по-сериозно обороти/скорост, сега пропуснах да запомня.

 

Едно нещо само ме дразни малко- не очаквах да мирише чак толкова. На бензинов и то доста по-стар двиг. съм махал катализатор, но сякаш не миришеше много повече после.

Та в този ред на мисли не питах преди да го махнат евентуално може ли катализатора да се запази, но предполагам, че отговора би бил отрицателен....

 

А за разхода коментирах по скайпа днес със съсед, който А6 е направил от 225 на 260 коня с махане не ДПФ-а и каза, че при него намалението в разхода е около 1 литър дори в смисъл, че все пак още нямам много километри, но явно не си въобразявам, а наистина има по-нисък разход.

Редактирано от roggger
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да каже колко масло хапва 2.0 тфси 180 кончета че закупих една и да знам за обслужването туба от 5 литра или варел 50 л да взема :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако харчи по литър на 1000 км ще отиде за продажба в Мобилето ,и без тва са харесах едно фейсово .Мишо ще го нагласи на 100% ,тоя мотор е с верига нали ?И миналата я купих на снимки без да се кача и за един кръг пък ми служи 6 години и тая трябва да е късметлийска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ....

На мен един майстор ми разправяше че при махането на DPF запазва катализатора вътре.

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чакам го Васко да се върне от море да не го обезпокоя по време на почивката му и ще говоря  с него по този въпрос другата седмица.

вчера налях макс моушън и нямаше син дим сутрин на студено както беше предните 3 дни с нафтата останала от БГ и мирише по-малко но все още мирише според мен над нормалното ми се струва дори и за такава без катализатор

 

На мен един майстор ми разправяше че при махането на DPF запазва катализатора вътре.

Редактирано от roggger
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги, 

искам на колата ми да сваля лайстните на вратата + тази на таблото, на AIR бега и тази на конзолата. Всичките ми са сив металик (мат) и искам да ги обличам в карбон. Проблема е, че си нямам на идея как се свалят. Плюс това ме интересува външната лайстна на колата която обикаля вратите как се сваля, да е лакирам в черен гланц, че ме дразни (матирала се е). Мия само безконтактно да пазя гланца на колата и за момента е перфектно но лайстната се овапца.

 

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Външните се свалят като се свалят корите на вратите и от задната страна на лайсната се откопчее. Аз тъй като мразя хрома около стъклата търсих варианти и в крайна сметка и на двете Б8 облепих лайсните с фолио на

3М казващо се сатен-мат.Много съм довен от самия материал и стои чудесно :)

Имам и човек, който с това се занимава, препоръчвам ти го, контакти на ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Оха, досста разглобяване. Май ще пропусна за сега да не омотая нещо, че сме в гаранция още :D

 

@Raino колкото до фолиото, мисля ако мога да ги сваля директно черен гланц, тъй като такъв ми е цвета на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами точно защото ти е такъв цвета няма да стане добре защото ще се сливат.

Другият негатив е надежността, няма как и никога не съм виждаш боядисани такива лайсни, които да не се люпят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Там е работата, че се занимавам с лаково покритие и метализация и адхезията е най-малкият проблем. Повечето хора не знаят как да ги обработят и заради това имат проблеми. Аз даже ако искам може да ги хромирам, но не ме кефят така лъскави. Ще видя какво и как се сваля и евентуално ако са направя нещо, ще го споделя :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Официално да драсна че взех едно б8 2.0 тфси.След ъпдейт на всички системи от Мишо колата спи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 20 дена те чакам да се обадиш да я видя, несериозник :)

Кажи имаш ли вече някакви данни за разхода на масълце ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Официално да драсна че взех едно б8 2.0 тфси.След ъпдейт на всички системи от Мишо колата спи

А честито... :-) чакаме отзиви

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ми бяха гепнали Б7-цата щях още да си я карам ,Бях и монтирал всичко което е възможно.Б8 си е съвсем друга кола,не е фул от към екстри ,но ми харесва доста повече (като всичко ново)

От 20 дена те чакам да се обадиш да я видя, несериозник :)
Кажи имаш ли вече някакви данни за разхода на масълце ?

След 2 седмици съм на линия ,разпрострял съм се на 4 места  и незнам на къде  да хвана сутрин :hilezh:

Като го сменим с Оригинално ще успея да го засека ,засега е зле по ММИ (първо празно ,после пълно и някрая не го гледам там).По пръчката е ОК 

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На MMI се гледа по специфичен начин.

На равно, топъл мотор, гасиш, двигаш капака( така е

най-точно защото се рестартира датчика) ,затваряш, чакаш 2мин., даваш контакт и гледаш.

Иначе Б8 сравнено с Б7 е друга кола, нямат общо според мен- пътно поведение, усещане за модерност, шумоизолация, електроника, върешно пространство. Има някои поевтинени и по-пластмасови детайли, но пълно щастие няма.

Странно, но факт е, че Б8цата е по-евтина или да кажем еднаква като разходи за поддръжка сравнено с Б6 и Б7.

Не искам да умаловажавам Б7. Специално този модел е страхотна кола и даже някои дизайнерски решения ми допадат повече отколкото на Б8 или други от по-новото поколения Аудита, пък и вече 10г. са по пътищата, доказаха се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен с ръчна кутия ми е давала 9-10.

Според мен всякакъв разход градско е нормален, ако ще и 15 да е защото всичко зависи от маршрута, трафика и стила на каране.

За един градско е околовръстното, за друг центъра в 9ч. сутринта и 18ч. вечерта.

Логично е разхода на двамата да е с 3-4 литра разлика, но и на двамата ще е нормален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно нормално е колега. Моята градско под 10 не пада (бордовия е точен до 1:1). Разстоянията ми са малки 3-4 км., през повечето време гледам да ходя на работа с колелото, не толкова заради парите, а просто трасето не е нищо особенно. Обаче зимно време с колело е тегаво, тогава отиваме на 12л/100 че и повече... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, зависи от градското. Ако е градско, мен ми дава около 9/100 по бордови със среден трафик. Ако е "селско" за 2 км. минава 10-11/100. Но всичко си зависи от карането и може би състоянието на колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен с ръчна кутия ми е давала 9-10.

Според мен всякакъв разход градско е нормален, ако ще и 15 да е защото всичко зависи от маршрута, трафика и стила на каране.

За един градско е околовръстното, за друг центъра в 9ч. сутринта и 18ч. вечерта.

Логично е разхода на двамата да е с 3-4 литра разлика, но и на двамата ще е нормален.

И аз мисля така. При градското влияние имат много фактори най-вече тръгни-спри фактора, но и това колко време си я карал незагрята и колко загрята, особенно ако е къс маршрута. При мен цифрите са по-ниски обаче по ежедневния  маршрут нямам задръствания. За това резки промени в средния разход допринася много и като понастъпиш малко да изпревариш един двама заспали, особено когато двигателя още не е загрял. После и да караш бабешки при много по-голямо разстояние се компенсира увеличения моментен разход. Освен това при къс маршрут особено сутрин лятото колата загрява по-бързо и разхода за абсолютно един и същ маршрут и стил на каране е по-нисък с 10 % засега, предполагам зимата ще ми отчита 20% нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...