Jump to content

Искам да си купя Ауди А3, но защо цените са изравнени (2)


Recommended Posts

Задава се време за 2-ра кола. Идеята е тя да е малка, но все пак да има възможност се ползва и за магистрални преходи. След като изчетох разните писания реших да е А3 2.0 FSI предно, не S-Line. Влизам в mobile.de и гледам, че за коли 2004 с екстрите за модела, които на мен са ми достатъчни, цените започват от 4000 евро.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a3-2-0-fsi-berlin/180279850.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=8&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=109&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=110&maxPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&ambitCountry=DE&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS

Имах и алтернативи – Опел Астра полицейските с двигател 2.2 и Шкода Фабия 2.0, проверявам веднага цените с идеята да спестя някоя хилядарка. И ето ви чудо – цените са същите, при същата година и подобни ексти!

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/skoda-fabia-2-0-combi-extra-scheckheftgepflegt-gera/158653661.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=73&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=87&maxPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&ambitCountry=DE&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&features=ABS&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&minCubicCapacity=1801&maxCubicCapacity=2000

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-astra-coupe-2-2-16v-bertone-leder-xenon-fina-dresden/178499054.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=96&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=95&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=110&maxPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&ambitCountry=DE&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&features=ABS&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS

 

Как да го тълкувам това? Че на Ауди поддръжката е прекалено скъпа? Или, че създава често ядове? Или, че А3 са някакви тотално фалшифицирани екземпляри, а Шкодичките са истински?

 

Моля модератора като ми заключва темата поне да обясни на кое правило не отговаря. Дал съм и конкрети примери, въпросът ми е съвсем ясен: Как си обяснявате, че въпреки разликата в класата цените са изравнени? А оттам следва и към какво по-точно да се насоча.

 

П.П. Имах една грешка за Опела че е 2.2 вместо 2.0, но сега я поправих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен причината е че сравняваш мултитроник с астра бертоне, която е по-кола от полицейските, ако не си забелязал. В този вариант тя винаги е била по-скъпа от другите астри.  Шкодата е най-малко карана, с нов ремък, ТЮВ и доста богато оборудване от обикновените шкоди. А аудито е най-слабо оборудвано от трите. Много добре знаеш, че цената при нова кола варира значително според екстрите. 

Примерно отиваш за а3 от магазина и поръчваш това, това, това ... и цената станала като на средно добре оборудвана а4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

която е по-кола от полицейските, ако не си забелязал.

 

да да , естествено, просто исках да уточня модела, който както вече разбрах се казва Astra G.

 

Добре, а ти какво би избрал, кое смяташ за ценно в екстрите?  Шкодата е фактически бюджетна кола и е по-малка, но съм я сложил в играта, защото се говори че била много надеждна и дълговечна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудито не е мултитроник, а е DSG.

И защо се сравнява шкода комби с двуврато А3 и астра купе?

Щом нямаш претенции - вземи най-запазената и тази, в която седнеш и не искаш да станеш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3-те коли просто нямат нищо общо. Предполагам първо трябва да си изясниш какво търсиш в колата която искаш да купиш.

Sent from my Lenovo using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудито не е мултитроник, а е DSG.

 

това по какво си личи?

И защо се сравнява шкода комби с двуврато А3 и астра купе?

 

Тази кола в 50% от случаите ще си я карам сам, в 90% с още един до мен. Така че 2 врати по-принцип стигат и така надявам се намалявам малко цената на Аудито, което би трябвало да е най-скъпата кола. Шкода с 2 врати доколкото знам не се предлага. А двигателят 2.0 е достатъчно силен за да дърпа и една раница, която някой може дори да се окаже полезна. Даже на мен ми се струва, че комбито на Шкодата е по-аеродинамично от отсечената задница на хегчбека. Астрата е в един клас с Аудито, с подобен като мощност и разход двигател.

Предполагам първо трябва да си изясниш какво търсиш в колата която искаш да купиш.

 

 

Ами колега, аз точно това правя с ваша помощ. Ето, че вече научих нещо, което не знаех - че Ауди освен мултитроник с този двигател имат и DSG кутия. Какво толкова различно има в Астрата и Аудито(ще избера друго с мултитроник). Всъщност мултитроника не беше ли тази безстепенната кутия по патент на DAF с веригата, за която съм чел тук моногобройни отрицателни мнения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Астрата е G, но не G с две врати, а се води G Coupe. Това е като купето на Пежо 406. Това не са същите коли, но с две вместо с 4 врати. Да, имат много общи части, но са доста различни. Те са по-красиви, по-скъпи, по-редки, с по-малък Сх. Примерно фаровете на тази астра не пожълтяват. Виждал съм и много фабии (шкода фОбия :) ) с пожълтели фарове. Да видиш кола да й се влачи ауспуха, или с жълти фарове дали е хубава гледка? Хайде грозновати джанти малък цолаж - ок, заради пътищата ни и заплащането в нашата държава - 4 гуми 15 цола са 400-500 лева, а 4 17-ки са над 1000 лева, като скъпите е по-вероятно да й направиш "буза" и имат и други недостатъци. И предимства ест.

Честно да ти кажа нито една не ми харесва от тези. За Опел лошо не мога да кажа. Имах старата астра и ако щеш вярвай, ремонтът на ходовата част възлезе на умопомрачитените 23,50 лв. - една биалетка и един горен тампон на преден амортисьор. Това е за ~80 000 км в много дупки и неравни пътни настилки. Всичко й е оригиналното от завода. Така че опел, хлопел, дропел... мислете каквото искате. Е, при Coupe -то едва ли ще е така. Доста е свежа и не е минала нищо. За 2.2 не знам дали е проблемен. Фабията на мен не ми харесва изобщо. Тази е хубава, но самия модел на мен не ми харесва и не съм надежден съветник за нея.

Кои екстри са важни ли? Сам трябва да си отговориш. Какво ще вземеш зависи и от късмета ти. 100 пъти по-добре е автомобил с по-малко екстри, вместо уморен от употреба с дълъг списък с такива. 

Гледам аудитата надолу в списъка са доста по-скъпи от това в примера. Има само едно по-евтино. В същото време цените при другите два варианта растат доста по-умерено :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата, познавам те от Волво форума...не искам да коментирам избора ти...но да ти кажа само че тази А3-ка сравнена с другите коли е на такава цена...просто щото е със 100к км повече...така че не виждам кво се чудиш. Ако те кефи взимаш, но след 200к км аудитата са капризни...а ако не бъркам ти си в Германия, така че си направи сметка занимава ли ти се с проблеми, ремонти и доизкусуряване на автомобил, на който най-вероятно вече са му отминали най-хубавите години. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако автора наистина е в Германия, моя съвет е не вземай нито една от 3-те. Би трябвало да имаш изор и от други ензекпляри. Това ауди наистина не изглежда да е малко каране. От 3-те с мъка ще го кажа опела е най-свеж, но това е опел дори нов, ако имам избор бих взел друга кола. Ако това са горе долу колите, които гледаш, бих ти предложил А3 с 4-ри врати, сигурно ще има избор в Германия и Мазда 3 примерно, при нея като пропуснеш 1.6мотора който и от останалите от гамата да загледаш няма да сбъркаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои екстри са важни ли? Сам трябва да си отговориш.

 

Има екстри от които не бих се отказал - АБС и климатик. Доста полезно нещо е ЕСПто, а ако има възможност бих взел автоматик. Кожените седалки много ме кефят, а измиването на фаровете също е ми дойде добре. Серво на волана и ел. пакет май вече всички имат. При озвучаването възможностите са доста изравнени, защото пиратските дискове са забранени. Но аз и не съм имал коли с повече есктри, та затова питам някой ако има да подскаже нещо.

но да ти кажа само че тази А3-ка сравнена с другите коли е на такава цена...просто щото е със 100к км

 

Това са и моите съмнения. Превъртане на километражите и други горублянски трикове има и тук. Единственият начин да си сигурен че всичко ти е наред, е да отидаеш в официлно представителство. Но там цените естествено са съвсем други. И там ще отида някой ден и даже съм си набелязъл конкретен модел, обаче това което искам сега е просто едно закърпване. Трябва ми сравнително евтина кола, по-скоро за спокойствие. Иначе Волвото си върви, ама изпитвам ужас при мисълта, че докато го оставя за обслужване оставам без кола. Човек трябва да си гледа спокойствието и сигурността.

 

Понеже някои ме критикуват че не съм се ориентирал конкретно, искам да обясня. Аз ако си набележа конкретен модел и двигател, най-лесното е да отида и да направя пробно каране. Проблемът е в големите разстояния и в това, че трябва да си вземам отпуск всеки път. За еднта такава евтина кола това не се рентира. Представяте ли си да отида до Берлин за да разбера, че автоматът не е това което искам? Затова първо се подготвям теоретично. Четоха руския каталог, четох в един английски сайт със съвети за всеки модел, четох и в този форум и накрая пуснах темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Gustav

 

Колега, незнам дали разбираш какво пише в обявата?

"Getriebe ruckt in warmen zustand" - а.к.а. Скростната кутия на аудито е повредена или е пред повреда.

Останалото е ясно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Шкодата е най-малко карана, с нов ремък, ТЮВ и доста богато оборудване от обикновените шкоди

 

И кое е богатото оборудване ? Отзад стъкла с ръчка, няма климатроник, няма нищо като влезеш вътре едно табло с оборотомер и километраж  :closedeyes:  иначе не е лоша като кола, според мен А3-ката си е класи над тези двете, въпреки че бертонето е много яко с много екстри, здрава кола е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при опел няма такова понятие евтино обслужване.

Sent from my Lenovo using Tapatalk 2

Нещо обърка марките. Има и набутвации, особено когато някой е свикнал на евтините части, да сменя съеденител без да сваля кутията, а същият да има навика да изкарва над 200000 км.

 

Шкодата не е лоша. Има ел. стъкла и огледала, климатик, темпомат, ESP, ел. седалки, бордкомпютър, летни и зимни гуми, 4 еърбега, централно с дистанционно, отопляеми предни седалки, CD Кенууд с USB, серво, металик. Ремъкът е на 19000 км. В отлично здраве е отвсякъде според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Getriebe ruckt in warmen zustand" - а.к.а. Скростната кутия на аудито е повредена или е пред повреда.

 

да бе така е, понеже модераторът не ми пускаше темата, трябваше бързо да сложа някаква кола. Но дали ще сложа предишното в списъка или следващото е все тая. Аз ако махна чекбокса за сервизна книжка и 1г гаранция сигурно ще излязат и още по-евтини коли. Ама пък Шкодата съм я избрал супер!

 

Но ми е ясно вече, че А3 със снимка на зелена ливада си е набутвация отвякъде. Срещу офиса е представителството за града - не искам да влизам повече там и не искам да ви казвам цените...

 

Opel Astra Coupe ми допада, да ви кажа честно и ще ми върши работа. За вървенето съм убеден, че с А3 FSI ще са наравно. Автоматикът им е истински, а екстри си имат доволно. Просто трябва да намеря достатъчно запазен екземпляр....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...