Jump to content

Странен проблем - вода в купето?


pepi01

Recommended Posts

Здравейте!

Вчера имах малко "работа" на задната седалка и ми направи впечатление, че мокета зад шофьорската е мокър... Пипнах го с ръка, беше направо подгизнал... Бръкнах до релсата на седалката и там беше пълно с вода... Някой има ли представа как и защо? Въпроса е тъп, но все пак ми е важно ;д Зад пасажерската седалка е сухо

Ако има значение, колата е Б5 1,8 tq

 

Благодаря ви :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам същия проблем от зимата и при мен имаше около 10 лира вода зад шофьора.. И до сега не мога да го хвана от къде пълни така лошо.  Само да уточня че водата е само зад шофьорската седалка както при теб предполага, навсякъде другаде е сухо.

Ще следя темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безброй пъти съм го писал, но хайде пак - дренажните отвори в акумулаторния отсек се запушват, пълни се с вода и като се вдигне нивото започва да се стича от някъде и в купето влиза през някой от уплътненията около педалите примерно помпата на съединителя както беше при мен. Малко по малко водата се стича и минава под педалите и под мокета, а се събира отзад защото нивото е по-ниско. Това става само от ляво точно както описвате, а проблема не може да бъде хванат без щателно разглобяване и тест с принудително наводняване, изобщо голяма играчка заради тая недомислица при б5...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъ-х-ъ... отворите под акумулатора и сервото са.

Водата влиза в купето и под жабката.

Пълни се отзад по отворите на парното под седалките.

Не питай откъде знаем :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, за което обеснвам аз е другия сценарии, който няма нищо общо с жабката и въздуховодите, цялата дяска страна си остава суха. Пък на печелившите с аквариуми по-добре да не пускам снимки как се оправят нещата  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда от снимки, три пъти съм го играл тоя филм... :steinigung: 

При мен точно дясната беше като басейн (до ръба на задната седалка).

Плюсове: от тръбите на парното изплуваха химикал, касова бележка от немска бензиностанция,

запалка и мостричка от парфюм. Не се будалкам.

Накрая разкарах малоумните гуми от дренажните отвори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми как... Етап първи: Дупене в най-силния дъжд с цел изгребване на аквариума.

Помощни средства - кофички от кисело мляко, домакински гъби и парцали.

Етап 2: Изсмукване на жвакащия мокет с перящ прахосмук на автомивка.

Етап 3: Стоене на слънце и леко отворени джамове с пуснато парно.

След време всичко изсъхва. За мое учудване, неприятни ухания впоследствие липсваха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мокета има непропусклив слой между горната част и дунапрена отдолу, не мисля че можеш да изсмучеш това, което е отдолу с каквато и да било машина. Дунапрена е 5-6см дебел отдолу и дори да го сложиш на слънце отнема 2-3 дни да изсъхне напълно. На разни клиенти колите, явно преживели същата случка, бяха целите в мухъл отдолу. Отделно ако не се справиш бързо със ситуацията влагата в купето се разлепват тавани и кори, които така или иначе се държат на пълен късмет с този 15 годишен опечен дунапрен  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно вярно, доста време после жвакаше.

Но не ми се разглобяваше всичко, за да вадя мокет.

В крайна сметка изсъхна. Мирис на мухъл няма,

последствия от влага - също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kolegi problemite sa dva edinia  e ot liuka ako ima takav i drugia e ot zadnoto staklo . i pri dvata varianta se sti4a voda po kolonkite ot vatre6nata strana i mokri samo dolo. garantiram

 

Писането на кирилица е задължително!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са само два  :hilezh: През жилото за предния капак също може да се стече вода вътре, както и през кутията на компа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

В крайна сметка сменях акумулатор преди 5 дена и тия проклети отвори при мен бяха яко запушени все едно така са си фабрично, само ги изчистих от листа и кал ама май   и аз ще махна гумените уплътнения. Добре че живея в Пловдив и жегите са адските че  да ми изсъхне мокета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имах проблем точно такъв, какъвто описваш ти! Установих го след един невероятен порой във Варна. Само че при мен подгизнало беше зад пасажерската седалка. Проблема е елементарен за решаване и струва 2лв... Отдолу цялото купе е надупчено (фабрични отвори), който са затапени с гумени тапи, който при мен липсваха на няколко места и реално колата се беше удавила :) Надигаш мокетите, изсмукваш водата, купуваш тапите които ти липсват (почти във всеки магазин може да ги намериш) и се сменят от долу на горе... Демек закрепваш ги от под колата :)

Дано да съм помогнал!

Редактирано от McclouD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдолу цялото купе е надупчено (фабрични отвори), който са затапени с гумени тапи, който при мен липсваха на няколко места и...

Що ли имам съмнение, че точно щото е влизала вода за това са ги махнали тапите при тебе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да няма такива теми е хубаво 2 пъти в годината да се чистят дренажите. При мен го правя и проблеми нямам. За тапите дето казва по-горе колегата и при мен липсваха, но не съм имал проблеми. От морга си взех въпросните тапи и ги сложих пък времето ще си покаже трябва ли да са там или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко със закъснение но все пак да кажа :Д кадето ти е акумолатора има от ляво на него една кора с едно болче 8мм мисля развиваш го и гледаш дали имаш една продалговата пласмаса която пречи водата да не влиза в парното и от там към копето може и да е разместена :):dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ли имам съмнение, че точно щото е влизала вода за това са ги махнали тапите при тебе...

 

Колега, тези тапи трябва да са си там, заводски са си сложени там, което означава че без тях си като кораб с пробойна. Не знам дали не ме разбираш, или си мислиш. че кораба се изпразва докато потъва от пробойната :)

След като ги сложих съм нямал проблеми с наводняване :) А за дренажите на акумулатора наистина са прави колегите, но според мен, човека, който е пуснал темата има проблем точно като моя - липсват му тапите( които запушват заводските отвори )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид че може да се е наводнила отгоре дори и веднъж, и от къде най-лесно се точи водата после? Отдолу през тапите. Просто после никой не ги е сложил обратно.

А относно дренажите под акумулатора - аз съм реализирал на няколко коли вече свое решение -> изрязвам гумата до там, където се закрепва за купето, т.е. оставям само един О-пръстен с канал. ;) Хем няма остър ръб от ламарина, хем няма повече да се спират там листа, кал или каквото и да било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...