yavkatapk Публикувано 10 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 Здравейте,имам проблем с климатика от 1 седмица климатика работеше без проблеми, но от 1 седмица отказа да се включва минах до 1 сервиз и там го закачиха и ми казаха, че трябвало да се допълни напълниха го целия със фреон, но пак компресора не искаше да се включи от там на другия ден отидох в друг сервиз в които пак я закачиха и пак същото след това я момчето откачи някаква букса (не съм много запознат) и я напръска със спрей запалих колата и компресора се включи за няколко секунди и пак изключи закачи лаптопа и отчете грешка на някакъв клапан (мисля че беше регулиращ клапан).Обаче ми направи впечатление, че откакто напръска буксата със спрея климатика сега се включва само при обороти над 1100 и започва да духа студено изключа ли от скорост и оборотите застанат на 900 компресора изключва. Помагайте какво може да е че на тая жега не се издържа колата е a4 b6 AVF мотор 1.9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 11 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2013 Може ли поне някой да разясни дали на компресора са 2 букси една за високо и една за ниско налягане понеже не съм запознат да не би за ниското налягане да е клеасала буксата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evidence Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 (Редактирано) Привет колега,карам А4 Б6 АВФ мотора 1.9 ТДИ 131к.с. и вече минах през въпросния клапан.Нарича се електронен клапан и регулира потока на фреона чрез три отвора с различно сечение по електронен път.Ако твоята машина е същата, то клапана е един!На мен ми обясниха, че с времето и от мръсотията се задръства и блокира . Аз го смених , но резолтат нямаше от това Още съм без клима и тук апелирам всички колеги от форума, ако познават адекватни майстори в София да препоръчат!! Редактирано 17 Юли 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 Бранко 0886321400 в Мусагеница се намира на бул. Г.М.Димитров. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 Как познахте, че клапана е за смяна? Пробвахте ли компресора на тестер за постоянно зацепени компресори?Повреден компресор със стружки в системата поврежда и новия клапан. Намери сервиз с тестер за постоянно зацепени компресори за да ти кажат какъв е проблема, а другите хвърлят боб за да диагностицират тези компресори.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evidence Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Благодаря за инфото ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 да не бъда "черния" пощальон ама решението е нов компресор на старо , търсете ги по ЕТКА номера ... аз два пъти минавах през тоя филм .. като първият път не ми промиха системата . обезателно го направете преди монтаж на новият компресор/клапан . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 28 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 Привет колега,карам А4 Б6 АВФ мотора 1.9 ТДИ 131к.с. и вече минах през въпросния клапан.Нарича се електронен клапан и регулира потока на фреона чрез три отвора с различно сечение по електронен път.Ако твоята машина е същата, то клапана е един!На мен ми обясниха, че с времето и от мръсотията се задръства и блокира . Аз го смених , но резолтат нямаше от това Още съм без клима и тук апелирам всички колеги от форума, ако познават адекватни майстори в София да препоръчат!! да същия модел е колата климатика работи само когато оборотите са над 1500 иначе не духа студено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 8 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2013 Ето и грешката от диагностиката 01232 Regulating valve for compressor, air conditioner Грешка некодирана (001Е01) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spitfire924 Публикувано 9 Август 2013 Доклад Share Публикувано 9 Август 2013 (Редактирано) Минутки за реклама: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549 Пичовете са много добри, аз си обслужвам климатика при тях. Само дето си пазете час, понеже поради факта от предното изречение , имат доста работа. Поздрави. Редактирано 9 Август 2013 от spitfire924 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 11 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2013 В сряда ще е я карам в едни сервиз за климатици намерих погледнаха я в събота и казаха, че ще го оправят пък ще видим дано да е така има ли новини ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 11 Август 2013 Доклад Share Публикувано 11 Август 2013 Грешката наистина е за повреден клапан, но може и кабел до него да е прекъснат или окислен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 14 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Колеги днес ходих при майсторите и след дълго ръчкане по климатика накрая дадохме директен минус на въпросния клапан и климатика си заработи идеално както на ниски така и на високи обороти обаче като включим econ перките спират, но компресора продължава да работи и затова, го махнахме директния минус. Вие какво мислите какъв е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Браво! Продължавай така.Надеждата умира последна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 15 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Аз продължавам ама някои които разбира да даде насока горе долу как да продължа що то не разбирам много много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 16 Август 2013 Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 Като не разбираш и като гледам какво правиш по-добре намери някой, който разбира, за да не ти излезе скъпа тази икономия от майстор.Дадох ти достатъчно насоки, но ти така и не намери майстор, познаващ постоянно зацепените компресори и разполагащ с тестер за тях, а те не се проверяват с : след дълго ръчкане по климатика накрая дадохме директен минус на въпросния клапан а с необходимото оборудване и знания.Както сте тръгнали ще повредите още нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 16 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 в перник обиколих всички видове сервизи за климатици и никой нищо не може да ми каже защо на ниските обороти го няма климатика, а само на високите се пуска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 18 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Проблема още не е решен закачихме компресора на стенд работи идеално монтирахме го на колата неще да работи работи само на обороти ако не подаваш газ веднага спира компресор и перки дадеш ли газ идва всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Компресорите са им супер проблемни! Само нов решава нещата според мен...Ама при теб щом все пак тръгва има надежда! Виж колко сервизи ти дадоха в София какво чакаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 18 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 мислех че може някой да се е сблъсквал с такъв проблем.В обороти над 1000 климатика работи идеално перките се включват и вътре си прави ледена епоха, но щом отпуснеш газта 900 оборота спира всичко спират перките и компресора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 19 Август 2014 Доклад Share Публикувано 19 Август 2014 Управлението на перките гледахте ли?Над перката има един топлинен датчик може и той да прави мизерииАко перката не тръгва няма да тръгне и компресора.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 19 Август 2014 Доклад Share Публикувано 19 Август 2014 твърде вероятно е да е то.при мен беше заминало и перките не тръгваха нито голямата нито тази на климатика. но мисля че компресора си работеше..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 19 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2014 Това ли е датчика за перките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 19 Август 2014 Доклад Share Публикувано 19 Август 2014 Точно този е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 19 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2014 Как да разбера дали работи или не работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване