Jump to content

Проблем с климатика a4 b6


yavkatapk

Recommended Posts

Е тва е трудното доколкото разбрах е импулсен!

Пусни климатика и виж дали тръгва веднага перката и на коя степен върти те са две май...

Ако се пуска по незнайни причини след 1000 оборота сигурно за това и тогава ти пуска компресора незнам наблюдавай я!

Ама най вероятно при теб това е причината щом ти работи компресора друго не виждам!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Като пусна климатика перките въобще не работят сега размърдах кабелите на перките и тръгнаха но бавно въртят и от време на време спират

Link to comment
Share on other sites

Еми честито! Това ти е проблемът....провери кабелите за прекъсната връзка някъде или разхлабени връзки и такива неща....

Link to comment
Share on other sites

значи най вероятно е той

би трябвало веднага да тръгват перките при пускане на климатика.

а и щом не работят колата ти би трябвало да загрява когато е с пуснат климатик и на място.

при мен симптомите бяха същите и датчика сработваше чат пат, но и колата ми загряваше ако е в спряло положение с пуснат климатик.

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Значи колата с пуснат или изключен климатик кове 90 градуса и не мърда от там

иначе до перките сега откакто размърдах кабелите работят на въртят слабо и вътре си духа топло не работят така силно както като падам газ и я задържа тогава работят много силно 

Link to comment
Share on other sites

има VAGcom 10 пъти я закачах изкарвам само клапана като грешка на компресора сменихме го с работещ но пак същото няма ефект 

Link to comment
Share on other sites

Колеги тука май нещо ми липсва какво трябва да има там някой знае ли това липсва от както съм купил колата от дясната страна се намира

post-69862-0-22482900-1408523944_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Ето тук направих клип точно какво правят перките това го прави на празен ход задържиш ли газта веднага се влючват перките и правят ледена епоха 

 

Link to comment
Share on other sites

Еми така всичко изглежда ок!!!

Незнам що така ти прави тоя климатик....

Все пак залагам на въпросният датчик! Потърси от няква морга не повече от 50-60 лева...

Link to comment
Share on other sites

Не е ок забележи ли на клипа как перките завъртят 1-2 оборото и спрът това го правят при хубаво загрял двигател на студен въобще не иската да тръгнат да въртят

Link to comment
Share on other sites

Еми то и при мен са така! Даже без климатик квото и да права както и да я карам тая перка няма тръгване....

Вътре забива 90 градуса бетон не мърда! А перката не иска да върти....явно се пуска докато карам и не мога да я чуя!

Link to comment
Share on other sites

Замених кабелите който слизат към компресора на празен ход няма ток при подаване на газ идва ток някакви мнения какво може да е

Link to comment
Share on other sites

колега, тия коли не са лади и с гледане и питане няма да стане работата, закарай я на някой майстор който наистина разбира....до ся да си забравил....

пс: тая перка не трябва да спира при работеща кола

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

От миналата година обикалям по майстори и всички си прехвърлят топката и само се набивам с пари то не бяха майстори то не бяха диагностики но не бяха стендове какво ли не направих ефект нулев

Link to comment
Share on other sites

Колега утре ще погледна как точно сработват перките при мен и ще пиша.Аз съм с две перки, т.е. колата ми не е за скандинавските страни.

По принцип когато съм спрял компресора, перката на мотора се пуска при раздаване на повече газ и по-големи жеги.Иначе рядко се пуска при нормално каране, мотора(радиатора) се охлажда от струята въздух(и аз не я усещам кога точно се пуска и спира, когато съм в купето).Но мисля, че при пуснат компресор и двете перки си въртяха, само да не те подведа, не считай мнението ми за меродавно, преди да съм проверил и потвърдил(само да не се окаже и моята дефектна) :).

Имам уред за отдалечено мерене на температура, но той няма как да ми даде точно инфо(има си отклонения и мери температурата на повърхността, а не на флуида) при колко градуса на антифриза се пуска перката на мотора.

Да не тази букса която не ти е вързана никъде да е за датчик и ако нямаш такъв, някой да го е шунтирал и да се пуска при по-високи обороти?С друг мотор съм и при мен е различно, нека колегите с такъв кажат, какво трябва да има вързано там.

Иначе това за майсторите, няма какво да се коментира, щом си стигнал до форума да питаш, значи си патил вече и нека, ако може да помогнем, ако не по-добре да не пречим. :zustimm:

Edited by bobitovn
Link to comment
Share on other sites

На радиатора на климатика под левия фар стои ли си датчика ,може да го смениш със на някой колега да видиш дали той не е тръгнал.По мое лично наблюдение има голямо търсене на този датчик ,а отделно се сменява за 5 мин.Доста клиенти идват да го купят и направо си го монтират за да проверят дали е ОК

Link to comment
Share on other sites

Да под левия фар си стой този датчик утре ако намеря някой може да пробвам да видя дали ще има разлика като сложа от друга кола с работещ климатик 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Здравейте,

Виждам че темата така и не е довършена , а аз имам същия проблем с климатика. Писна ми да обикалям по неуки майстори нека ако някой знае или се е сблъскал с проблема да сподели какво да направя.

Link to comment
Share on other sites

+1 за момчетата от Елбатрон и със старата кола и с тази съм им ползвал услугите и двата пъти не беше само за допълване или профилактика!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Здравейте колеги!!! Темата е замразена преди три години, а аз съм поредния "щастливец" с Ауди А4 Б6 1,9тди 131 к. с. 2003г. и със същия проблем с климатроника. На по-високи обороти на двигателя работи, но като се задържи известно време на ниските и спира студения въздух и навлиза външен. Понякога със стартирането на двигателя тръгва много коректно и на малките обороти, но след известно време спира и си иска оборотите. Ако някой е успял да си излекува колицата бих се радвал да сподели... 

Edited by pe6o_kat
Link to comment
Share on other sites

Да, първо лекуваш моторите на клапите. А колицата....., ми тя печка, трудно се лекува т'ва.

(майтап)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

NIKO не е от клапите... Направо си спира компресора. След задържане на 2000 оборота за няколко секунди и пак си тръгва нормално. Като грешка изписва клапан на компресора... Е смених го с нов, ама проблема пак си е същия 🙄

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги,

Прочетох темата, тъй като мисля че и моя климатик може повече да охлажда.

Audi A4 Avant 1.8T Quattro, B6 8E, 150hp (110 KW), 2002, Бензин-ГАЗ, 5 ръчни скорости, код двигател AVJ.

Сега пробвах. Старт на студен двигател, пускам климатика перката се върти, спирам климатика - перката спира.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Здравейте колеги, не мога да намеря никакъв отговор по темата и проблема с климатиците, и реших да коментирам тук, колата е а4 б6 2001 1.9 131 кс  Awx мотор. Колата я купих преди две години, беше прецакан съединитела на компресора (той е от типа който е с гумения съединител и железната капачка.) заредих го и си тръгна и не е имало ядове до преди 1 седмица в който изведнъж светна копчето екон и не пожела да тръгне, опитвах 2 дни да тръгне, ходих на диагностика и излезе грешка за датчик високо налягане. Изненадващо на другия ден си тръгна пак, поработи няколко дни и днес пак така светна и няма гасене, сменявах датчика от една кола за части на един познат никакъв ефект, ходих замервахме изпразнихме и напълнихме системата пак няма тръгване (имаше 500 гр) реших да не е от управлението смених и него за проба пак не, случва се следното като запаля колата перките тръгват копчето не свети, но след това светва и толкоз, направихме го и закачена към машината за климатици и изобщо не показа налягане. Някой ако може да сподели какво е решението на проблема ще бъда много благодарен аз клоня вече дехидратора да сменям. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...