Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 5


sky

Recommended Posts

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Къде имаше читав сервиз за климатици, че ми изпуска едно уплътнение на компресора. Да питам дали може да ми го сменят. Май тея от фауве форума ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде имаше читав сервиз за климатици, че ми изпуска едно уплътнение на компресора. Да питам дали може да ми го сменят. Май тея от фауве форума ?

Да Стефан от форума на фолксваген. В Красна поляна им е сервиза. Телефона му е 0895 428 161.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото е от Софето до МакДоналдс на Пазарджик, а второто от Белмекен до Сливен отклонението, само магистрално с климатик.

Почвам да се оглеждам в 4G 2.0TDI :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам сериозно питане относно катализаторите.

 

Напоследък доста хора (kpematop, arsov и тн.) ме съветват да си махна катализатора. Други хора пък казват да го оставя. Много ми е интересно какви са плюсовете и минусите. Плюсовете са ясни, по-лесно диша колата. Ако го махна какво мога да загубя? Има ли нещо "сметнато" което да се разцентрова примерно като го няма катализатора, да пуши и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма причина да го махам, но много хора ме съветват да го направя - как диша по-добре колата, как не може да спукаш глава ако нямаш катализатор, как се пази турбината и тн?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дишането на колата е явно нов термин. 

И главата няма да ти се спука от катализатора.

Турбината я пазиш като и слагаш читаво масло и след юркане чекаш да се охлади маслото.

Ако не ти е запушен катализатора няма да ти се прецака турбината от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това при дизел е смело изказване. С колко градуса е по високо при сток турбина, да не ми дадеш пример с твоята. :)))

 

пс При ежедневно каране няма да има и градус разлика. При гонки може и да има няколко.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички катализатори и ДПФ са сериозни тапи както за турбината, така и за излизането на изходящите газове.

Да не говорим, че те могат да "скрият" отклонения в дюзи, смеси и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай ми дино на 2.0тди с и със свален катализатор на една и съща кола. Общите глупости и аз съм ги чел по форумите преди време. И мен така ме преебаха.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дино е моментна графика и не изобразява динамика.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека пишем по темата, плийз. Освен шума, какъв друг негатив може да има махането на катализатора?

Редактирано от Един_Луд
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв шум бе човек.

Само крайните гърнета са достатъчни, за да си доволен и возиш комфортно - пробвано.

Все пак си и на оригиналните тръби.

Я измери диаметъра на тръбата до кое да е от задните гърнета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дино е моментна графика и не изобразява динамика.

Значи има по добра динамика при същите криви на мощност и въртящ момент ?

Четеш ли какви глупости пишеш ?

Какъв шум бе човек.

Само крайните гърнета са достатъчни, за да си доволен и возиш комфортно - пробвано.

Все пак си и на оригиналните тръби.

Я измери диаметъра на тръбата до кое да е от задните гърнета.

Значи няма разлика в шума ако си свалиш катализатора  ? 

Предполагам и тоя въпрос ще ми подминеш. Ти обичаш да повтаряш само това което си чул, без да се обосноваваш,

 

Нека пишем по темата, плийз. Освен шума, какъв друг негатив може да има махането на катализатора?

Ще пишеш след като го махнеш.

Явно си си решил и просто питаш някой да ти потвърди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек, нищо не ти подминавам. И стига си бил опозиция на всичко

Няма разлика вътре в купето, така ОК ли си?

Ти тествал ли си?

Аз - да.

Ако крайните гърнета седят оригиналните, то и само по тръба да кара до тях - пак няма разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо това щях да пиша и Стоил ме изпревари, разлика в шума няма, пробвано на 1,9 тди и 2,0 тди пиша от личен опит. Ицо махай го тоя катализатор и сложи тръба, ако искаш си запази старото гърне, то е на фланци и винаги можеш да си го сложиш пак ако затегнат еконормите. Да не говорим, че на тия километри тоя катализатор сигурно вече не върши работа, но това е друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...