shpeksi Публикувано 4 Август 2013 Доклад Share Публикувано 4 Август 2013 Не стигнах дотам, отлево един болт не иска да излезе. Поне отдесно ги смених. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Август 2013 Доклад Share Публикувано 4 Август 2013 Как така не иска? Срежи водача и сложи друг... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Август 2013 Доклад Share Публикувано 4 Август 2013 Стъмни се, а и немам с кво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 4 Август 2013 Доклад Share Публикувано 4 Август 2013 Пръсни го тоя болт с нещо против ръжда и утре пак пробвай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Къде имаше читав сервиз за климатици, че ми изпуска едно уплътнение на компресора. Да питам дали може да ми го сменят. Май тея от фауве форума ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Меренето е за около 100км всяко с включен климатик. ЕКОномист бях макло аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Къде е това, от траянови врата до Пловдив ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Къде имаше читав сервиз за климатици, че ми изпуска едно уплътнение на компресора. Да питам дали може да ми го сменят. Май тея от фауве форума ?Да Стефан от форума на фолксваген. В Красна поляна им е сервиза. Телефона му е 0895 428 161. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Първото е от Софето до МакДоналдс на Пазарджик, а второто от Белмекен до Сливен отклонението, само магистрално с климатик. Почвам да се оглеждам в 4G 2.0TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Имам сериозно питане относно катализаторите. Напоследък доста хора (kpematop, arsov и тн.) ме съветват да си махна катализатора. Други хора пък казват да го оставя. Много ми е интересно какви са плюсовете и минусите. Плюсовете са ясни, по-лесно диша колата. Ако го махна какво мога да загубя? Има ли нещо "сметнато" което да се разцентрова примерно като го няма катализатора, да пуши и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Ще ти стане по шумно вътре. Има ли причина да го махаш или просто мислиш, че ще изкараш коне отгоре ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Няма причина да го махам, но много хора ме съветват да го направя - как диша по-добре колата, как не може да спукаш глава ако нямаш катализатор, как се пази турбината и тн?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Дишането на колата е явно нов термин. И главата няма да ти се спука от катализатора.Турбината я пазиш като и слагаш читаво масло и след юркане чекаш да се охлади маслото.Ако не ти е запушен катализатора няма да ти се прецака турбината от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Под мотора имаш предвид турбото ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 EGT е по-високо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 (Редактирано) Това при дизел е смело изказване. С колко градуса е по високо при сток турбина, да не ми дадеш пример с твоята. )) пс При ежедневно каране няма да има и градус разлика. При гонки може и да има няколко. Редактирано 6 Август 2013 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Всички катализатори и ДПФ са сериозни тапи както за турбината, така и за излизането на изходящите газове.Да не говорим, че те могат да "скрият" отклонения в дюзи, смеси и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 (Редактирано) Дай ми дино на 2.0тди с и със свален катализатор на една и съща кола. Общите глупости и аз съм ги чел по форумите преди време. И мен така ме преебаха.Цитиране на предходен пост! Редактирано 6 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 (Редактирано) Дино е моментна графика и не изобразява динамика. Редактирано 6 Август 2013 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 (Редактирано) Нека пишем по темата, плийз. Освен шума, какъв друг негатив може да има махането на катализатора? Редактирано 6 Август 2013 от Един_Луд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Какъв шум бе човек.Само крайните гърнета са достатъчни, за да си доволен и возиш комфортно - пробвано.Все пак си и на оригиналните тръби.Я измери диаметъра на тръбата до кое да е от задните гърнета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Нека мишо се върне и тогава ще го мерне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Дино е моментна графика и не изобразява динамика.Значи има по добра динамика при същите криви на мощност и въртящ момент ?Четеш ли какви глупости пишеш ?Какъв шум бе човек.Само крайните гърнета са достатъчни, за да си доволен и возиш комфортно - пробвано.Все пак си и на оригиналните тръби.Я измери диаметъра на тръбата до кое да е от задните гърнета.Значи няма разлика в шума ако си свалиш катализатора ? Предполагам и тоя въпрос ще ми подминеш. Ти обичаш да повтаряш само това което си чул, без да се обосноваваш, Нека пишем по темата, плийз. Освен шума, какъв друг негатив може да има махането на катализатора?Ще пишеш след като го махнеш.Явно си си решил и просто питаш някой да ти потвърди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Шпек, нищо не ти подминавам. И стига си бил опозиция на всичкоНяма разлика вътре в купето, така ОК ли си?Ти тествал ли си?Аз - да.Ако крайните гърнета седят оригиналните, то и само по тръба да кара до тях - пак няма разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Тъкмо това щях да пиша и Стоил ме изпревари, разлика в шума няма, пробвано на 1,9 тди и 2,0 тди пиша от личен опит. Ицо махай го тоя катализатор и сложи тръба, ако искаш си запази старото гърне, то е на фланци и винаги можеш да си го сложиш пак ако затегнат еконормите. Да не говорим, че на тия километри тоя катализатор сигурно вече не върши работа, но това е друга тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts