Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 5


sky

Recommended Posts

Да пробвал съм Стоиле, даже замервахме с един микрофон.

Защо със Стефчо не ми отговорите какво печели от тая операция ? Не са повече коне и по ниска температура на изгорелите газове. Какво тогава ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Шпек дино на всички предавки ли искаш?

Ако разбираше, нямаше да го земеш този силно удрян гюм с неизтъркан кит по веждите.

Аз имам един катализатор запазен, ако поискат на техническите прегледи да имаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сам си даваш отговорите бе човек.

Да ти повторя пак - при двигател с принудително пълнене, особено при такива работещи на прилично налягане, всичко по генерацията е вдин вид тапа.

И по - точно казано: правата генерация би могла да "даде", особено след индивидуална настройка.

А в другите случаи - просто не ти отнема или спира. Няма рестрикция.

Само малоумник и наивник може да очаква ей - така да дойдат коне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак питам освен шума къде са негативите? Може ли да доведе до проблеми с турбината махането на главата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGT-то и бекпрежъра е по-високо с катализатор. Пита?те келеша или мишо и те ще ви кажат това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя четирицилиндров двигател и без това не е от най-тихите, не ме притенява шума. Притеснява ме първо дали въобще ще има някаква полза от махането на катализатора (осезаема) и второ да не си замине тутбото заради заниженото налягане на изхода на системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос: кога е по - голяма вероятността да ти се спукат бузите от надуване:

а) когато надуваш през 1см. отвор,

б) когато надуваш през 5см. отвор?

Ти нали беше физик, отговаряй си сам кога е по - кофти за турбината!

Редактирано от Stoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как точно ще си замине турбото от махането на катализатор?

Това, което пази турбината да не завърти повечко от необходимото въобще не знае нищо за катализатора...

Но може да припушваш повече в някои режими на работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което пази турбината да не завърти повечко от необходимото въобще не знае нищо за катализатора…

 

Мерси ВЕСКО :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма причина да го махам, но много хора ме съветват да го направя - как диша по-добре колата, как не може да спукаш глава ако нямаш катализатор, как се пази турбината и тн?!

Не се занимавай със свинщини бе човек!!!!!

 

Така ме ,,посъветваха" на предишната кола да махна катализатора, защото ,,щяла да се цитирам: ,,отпуши" , ,,да тегли повече"...Е...махнах го и...нито започна да върви повече. но вътре стана много по-шумна...

Парите са си твои. Колата също си е твоя.......сам решаваш... Но да си махнеш катализатора, просто така, защото някой ти казва, че ,,дишала по-добре" е тъпня!!!

 

Аз утре мога да ти кажа, де ми дадеш безвъзмездно 10 000 лева е така, щото много те уважавам и си от Пловдив, примерно....Ти ще ми ги дадеш ли????

Явно си решил да прецакаш нещо по иначе чудесната ти кола!

наслаждавай и се! Карай си я! Събирай пара за друга!!!!!1 Няма да я направиш много по-динамична, без да смениш ECU.....А имали и  смисъл??????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек, защо обиждаш?!?

Ти някакъв много се вживя!

отдавна мина времето дето те заяждах. Винаги те питам да се обосновеш и т. н.

Но в случая не си прав. За стоково 2.0тди на стоково налягане няма смисъл да се маха катализатора. Но ти гледаш от твоята камбанария, чипове, хибридни турбини, генерации и т. н. Тогава има. Даже тогава е най добре след даунпайпа да няма нищо. Ама случая не е такъв. 2.0тди си е ручалка по принцип, без катализатор ептен ще стане.

Не се занимавай със свинщини бе човек!!!!!

 

Така ме ,,посъветваха" на предишната кола да махна катализатора, защото ,,щяла да се цитирам: ,,отпуши" , ,,да тегли повече"...Е...махнах го и...нито започна да върви повече. но вътре стана много по-шумна...

Да и тебе се те преебали с тия измислени неща, то затова се вика да се пита патило. Нека сам се убеди.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек дино на всички предавки ли искаш?

Ако разбираше, нямаше да го земеш този силно удрян гюм с неизтъркан кит по веждите.

Аз имам един катализатор запазен, ако поискат на техническите прегледи да имаш.

Стефчо, не че нещо, ама ти как така от снимки прецени, че на Шпекси колата е удряна и китосвана ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото си спомням 1995 направи ре-мап вече.

Така че тая неговата турбина си е доста надута за капацитета си, нали?

Да не говорим за състоянието на самата катализаторна пита след пробег и бг.горива.

Няма какво негативно да му стане на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафтата гори в буталото няма да ручи повече. Виждал съм колата му няколко пъти...

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафтата гори в буталото няма да ручи повече. Виждал съм колата му няколко пъти...

Стефчо, дай идея за мека връзка на генерацията? Казаха ми че от там издиша и се чува малко по-шумна колата....Не искам от ,,Крафт" - чайна таун са....Райно вика от ЕМ комплект 33 ....Ама като им знам собственика ......Тц...Тц....

Дай идея нещо как да се смени ??? Умен човек си, предложи нещо.

Аз доколкото си спомням 1995 направи ре-мап вече.

Така че тая неговата турбина си е доста надута за капацитета си, нали?

Да не говорим за състоянието на самата катализаторна пита след пробег и бг.горива.

Няма какво негативно да му стане на двигателя.

И добре, защо да маха катализатора???

Аз като ,,патило / верно на друг автомобил, друга марка и друг клас-по-нисък /, но ....не стана по-добре!!!

Къде тогава е смисъла да маха катализатора???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като цяло, няма турбо мотор, който да работи по-зле с махнат катализатор или DPF филтър. Без значение от мотора дали е дизел/бензин. Ако на така кола и се направи по-оптимизирана изпускателна система с цел перформънс а не екология като стандартните и с правилен ремап. Разликата е от небето до земята. С махане на катализатора няма да хване разлика в шума. Най-много да му падне малко разхода. 100% това е оригиналния кюнец и се е задръстил на животно, ако има и DPF, направо и него хвърли и после ходи някой да я настрой да не пуши. Така и така ще я настройва, може да смениш и турбитана и кулера.. И то така се почва с играта.

Btw на импрезата нямам катализатор, права 78-ца(вътре) от край до край с едно гърне. Малко хвърля езици, тъкмо да не спират близо по сфетофарите зад мен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм ЗА оремахването на ДПФ или катализатор. Това си е само рестрикция за отвеждане на газовете, а колкото по-дълго стоят в колата толкова по-зле за турбото и мотора. Не може да няма разлика в EGT с и без катализатор, колкото до шума в никакъв случай няма да стане шумна колата. Аз на 4Ф-а карам с ДПФ и е ремампната, но след като си сменя веригите ще последва и премахването му. А както казва колегата на другата кола съм на права тръба 76мм и крайно гърне, за да могат саждите да излизат по-лесно :D.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ремапвал. Обмислям да махна катализатора и да ремапна на 178 коня колкото е новия двигател май и има стандартен софтуер изпитан на много коли такъв.

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно, че с вас трябва да се действа като с деца! Следващият, който си позволи да се "пошегува" с някого, да обиди някого, да се направи на голям мАж, или каквото и да е, което сметна за неуместно или обидно- отлита за дълго!!!! Без значение дали ми е приятел, дали просто го познавам, или не го знам що за птица е! И да ви кажа, че темата с мааааалката питанка взе съвсем сериозно да ми лази по нервите, и не само на мен. Няма да позволя технически раздел да се превръща в сборище на тарикати с мания за величие! Не се отнася за всички списващи тук, но искам да ви е ясно, че карането на 4Ф не ви прави нещо по-различно от другите. Сметнете го за авторитарност, но следващият нарушил дори с малко правилата и добрия тон, ще пише в друг форум! Тук- не!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета миналата седмица АЗ лично си махнах катализатора.Равносметката:Колата е по пъргава и температурата на газовете по ниска и от там и на турбината и е по леко.Допълнителен шум НЯМА...На предишната ми кола чупих 3 пъти турбина докато не го махнах и за това сега  беше отстранен превантивно.

От написаното по горе си мисля че някои има нужда от лекция на тема "как работят VGT-"то на наште каляски ...Как се изравнява налягането  при отнемане на гаста и какви са предпоставките за дефектиране на една турбина..Кога се чупят лопатките в геометрията и кога се къса оста на една турбина .

 

e катализатора пречи на това..

Редактирано от arsov82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...