Audi_90 Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 Да, B6 е но и B5 е със същото окачване - алуминиеви носачи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 Абе да взема А3-та и това е! Тя е по-близка до купе-то и ако е 150к.с. е само за гонки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_90 Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 ....и е по-евтина за поддръжка. Да не говорим че предназначението на А4 която за по-улегнали и сериозни хора е съвсем различно от това на А3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 Напълно си прав, А4 е комфортен, удобен и по семеен автомобил, а не кола за NFS Underground изпълнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genyo Публикувано 21 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2006 Виждам,че тук има сериозни мнения по въпроса А4 vs A3 и това само може да ме радва Но най вече това,че хората тук карат такива коли и говорят от собствен опит! Аз също съм решил,ако е кола да е Audi!Но тук естествено и при мен изникна въпроса за А4 и А3,от известно време проучвам този въпрос и маи везните клонят към А3.Аз съм сиромах човек затова засега мога да си позволя подобна кола около 98-99г.(трябва да признаете че воланите на Audi до 98г. са много зле като изпълнение,а май има и известна разлика в интериора от между 97 и 98г.).Тъй като ще ми се налага да пътувам по около 3000км на месец съм решил да слагам метан!Един колега кара Audi 80 с две бутилки и каза,че амортисйорите ги е подсилвал допълнително(как не мога да кажа),има ли нужда от подобно нещо? И най вече каква е разликата между амортисйорите на А3 и А4?Ще може ли А3 да носи 2 метанови бутилки по 50-тина литра(а поне 1на???)?Какъв разход на метан ще има А3 и А4?Каква е разликата в цените за евентуален ремонт по ходовата част на двата автомобила?Гледах хакактеристиките на новите А3 и А4 разликата в допустимото max тегло беше 60-тина килограма в полза на А4-ката! Моля да ми отговорите ако може на всичките въпроси,Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 21 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2006 !Един колега кара Audi 80 с две бутилки и каза,че амортисйорите ги е подсилвал допълнително(как не мога да кажа),има ли нужда от подобно нещо? И най вече каква е разликата между амортисйорите на А3 и А4?Ще може ли А3 да носи 2 метанови бутилки по 50-тина литра(а поне 1на???)?Какъв разход на метан ще има А3 и А4?Каква е разликата в цените за евентуален ремонт по ходовата част на двата автомобила? зверски ми е интересно как ги е подсилил тия амортисиори тоя твоя колега!!!?!?!?с по голямата тежест амортисиорите ще сдават по често багажа и с тях и ще смачкаш и пружините и т.н.!!! и 3000км на месец са 100км на ден -а тва е яко каране !!!!по разумно е една бутилка да си сложиш не 2 и разхода е ясен 4лв на 100км!!!разликата е сериозна в окачването от там следва и цените за частите да е доста различна!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genyo Публикувано 21 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2006 Ами нали това казвам-не знам!Колата е била такси преди той да я вземе!Карането наистина е сериозно поне 2-3 пъти месечно Плевен-Благоевград!!!Само за пример ти давам,че на 3 септеммври за около 36 часа съм навъртял 1052 км!!!Това за 1-ната бутилка и аз съм го мислил,но тъй като не знам колко литра/килограма метан ще ми гори евентуално едно А3(песпективно А4),не съм сигурен дали ще се оправя с 1на бутилка само!?Все пак ако е така всеки път ще се налага да влизам в София да зареждам метан!Ако обаче съм с 2 бутилки ще зареждам само на връщане от Благоевград за Плевен,по този начин ще си спестявам 1но минаване през задръстванията в София всеки път когато пътувам за Благоевград! Обясни ми моляте по-подробно следното:"разликата е сериозна в окачването от там следва и цените за частите да е доста различна"????Какво точно имаш предвид? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 21 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2006 Колата е била такси преди той да я вземе!Това не ми звучи добре. Нали се сещаш на какви километри е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsony05 Публикувано 23 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2006 абе не разбирам много от метанови уредби ама за 50 литра бутилка за 1 пут чувам само да добавя че супер съм се зарибил за една А3 от 98 нагоре ! само че се двоумя между бензин 1.8 125 кончета и дизел 110. някои с по/богат опит ако мойе да даде малко инфо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 23 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2006 В този случаи мисля че дизела е по добрия избор стига да работи добре.Тези 1.8 125кс често имат проблем с дросиловата клапа.Която е над 1000лв.А и това дизелче дава много добри разходи и е много пъргаво.Но както съм казвал много пати всеки има различни предпочетания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genyo Публикувано 24 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2006 Ами в интерес на истината точно такава метанова бутилка(50 литра-олекотен вариант някакъв според тях) гледах в Интернет,като цената й с монтажа й излизаше около 1500-1600 лв.Затова моля ако може някой да изясни най-накрая:колко килограма е една 50 литрова метанова бутилка(става въпрос при зареждането й на станцията?)? Аз също съм харесъл А3 1.8 от 97-98г.,но както виждам имат проблем със дроселовата клапа(Та КОЛКО СЕРИОЗЕН Е ТОЗИ ПРОБЛЕМ???)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 24 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2006 Какво става като се прецака клапата?В началото мени леко оборотите на празен,след време като си пуснеш климатика направо гасне,след около година започва едно мачително трагване по светофарите а иначе за варвене в високите няма проблем.Най кофтито е че още несъм чул някой да я поправа а се сменя само с нова.Но аз си мисля че когато колата е потдаржана в смисал филтри,свещи,качествено гориво няма да имаш проблем с клапата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genyo Публикувано 24 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2006 Доколкото разбирам,в такъв случай най-добре е А3-ката да е внесена от чужбина,така ли?Следователно препоръчително от Швейцария!!!Чувам, че от там докараните коли са най-пазени като цяло и много ги хвалят. Ако някой може,моля да ми отговори на следните въпроси: N1-Колко килограма е една 50 литрова метанова бутилка(става въпрос при зареждането й на станцията?)?Някои казват 6 килиграма,други 9!?! N2-Каква е разликата между амортисйорите на А3 и А4? N3-Какъв разход на метан ще има А3 и А4? N4-Каква е разликата в ценитеза евентуален ремонт по ходовата част на двата автомобила? Благодаря предварително на отговорилите!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsony05 Публикувано 24 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2006 и аз имам един въпрос които ме вълнува щото мисля да се мятам на А3 само че сега чета форуми на колегите от германия и относно двигателите/бензиновите/1,6 1,8 и 1,8Т и разхода на гориво! много ще се радвам да видя и вашето мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 24 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2006 Но аз си мисля че когато колата е потдаржана в смисал филтри,свещи,качествено гориво няма да имаш проблем с клапата.Значи не мога да разбера какво общо с дроселовата клапа имат свещите и горивото. Виж за въздушният филтър си прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genyo Публикувано 24 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2006 Е tsony какво казват колегите от германия за разхода на гориво??? А ако е със спортен филтър какво влияние ще окаже той върху клапата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 24 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2006 Компа на колата черпи инфо от всички датчици постоянно и праща инфо на компа на клапата.От там следва че кагато те неса наред компа на клапата много по често трябва да дава импилси на моторчето зада може то да ригулира оборотите.А това му скасява живота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsony05 Публикувано 24 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2006 ми бате кво да ти кажа 1,6 разход 7,5/8,5 извънградско в града не падало под 10/12л интересно ми е че никои не говореше за пуснат климатроникза двигателя 1,8 много го плюят защото тези 20/25 коне разлика от 1,6 не се усещали кои знае колко а пък като разход давал повече с 0,5 до 1,5 л от 1,8Т а за 18Т само суперлативи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 24 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2006 Няма спор 1.8Т е перфектен двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genyo Публикувано 25 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2006 Нима искаш да кажеш,че 1.8 прави по-голям разход от 1.8Т???При все това,че разликата е 25 коня на едно и също купе!?! Не че разликата е толкова огромна,но все пак за лекото А3 + Турбо-то все ми се струва,че нещо малко не може да е така(особено ако пък ако говорим за градско!доколкото знам разхода на 1.8Т градското си "погорвало" малко!)???Били ми казал какво разправят по-точно немците за разхода на 1.8 и 1.8Т във своите форуми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 25 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2006 Нима искаш да кажеш,че 1.8 прави по-голям разход от 1.8Т???Не само иска да каже,ами направо си е верно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsony05 Публикувано 25 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2006 колега исках да кажа 4е разликата м/у 1,6 и 1,8 не била голяма въпреки 25 коня пове4е на 1,8 /така каъват коегите от германия/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genyo Публикувано 25 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2006 Били ми казал какво разправят по-точно немците за разхода на 1.8 и по-специално за 1.8Т във своите форуми?Виждам че се ровиш там затова сподели малко техен опит с нас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsony05 Публикувано 25 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2006 ами немчовците споделият че 1,8 двигателя не е за препоръчване защото харчел 0,5 до 1,5л повече от 1,8Т а пък и ускорението/мощността/ не се отличавала кои знае колко от двигателя 1,6 въпреки 25те кончета повече на 1.8! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 26 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2006 (Редактирано) Значи какво излиза ... А3 , 1.8Т с газов или метанов инжекцион е най-оптималния вариант. Жалко обаче, че по немските форуми няма да намерим информация за подобна А3 комбинация Ако някой има в България А3 или А4 1.8Т с газов или метанов инжекцион нека да сподели как върви колата и какъв разход дава! Ще ни е много интересно. Ако извънградско при скорости до 140 км/ч гори по 8 л. газ и в града до 10-11 мисля, че е за предпочитане пред дизела 1.9 ТДИ., който според данни на колегите харчи 5 извън и 7-8 в града. Това на практика означава едни и същи разноски при сегашните цени на горивата и еднакъв вървеж, ако не е и по добър при газовия инжекцион както го хвалят, но по ниски разходи за поддръжка на бензиновия агрегат. ... а и винаги имаш възможността при желание за гонки да минеш на бенц и да се забавляваш още повече. Сега ще се поразрова и аз из немските форуми да видим дали няма някой фен на синьото гориво!Оппа намерих един фен регистриран в www.spritmonitor.de ... на този сайт може да намерите информация за разхода на всички модели автомобили. Регистрирани са много собственици, които сами си попълват данните за разхода при различни отсечки и така се е формирала една голяма база данни със средни стойности. Ето и въпросния пич с А3 1.8Т на газ:Разход на А3 1.8ТСимволите означават: Магистрала=каране по аутобан, Сфетофар=градско, Асфалт=първокласен път.Зелено, Жълто, Червено с една стрелкичка показва начина на каране - икономично, средно, ръчка! Другото ще се сетите сами!Та на тоя пич му дава средно 11 градско и 9 по магистралите, което не е зле ... общо взето толкова харчи и мойто Б3 с тая разлика, че аз повече от 220 км./ч не мога да вдигна, а с А3 ще гоня 250 вече ! Редактирано 26 Септември 2006 от brunobanani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване