Jump to content

теч под шофьорската седалка или по средата


denizhamad

Recommended Posts

здравейте колеги нов са в форума и нов собственик на най-добрата кола Ауди 

колата е ауди а6 3.0 4ф 2005 и има някакъв теч маи е вода но не сам сигорен горе долу е под шофиорската седалка 

ще я водя на тия дни в порше пловдив но се притесних и искам отговор от вас по опитните да не е от климатроника 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен, след отмятане на всевъзможни Причини (беше ми спукано маркучето за задната чистачка), две наводнени телефонни централи и сумати нерви, реших да набедя за виновник, челното стъкло - не оригинално, сменено от екипа на един прехвален тук майстор, по мое желание, още докато беше в автокъщата.

Смених го с оригинално в Порше. От тогава нямам и капчица вътре.

Та погледни дали ти е оригинално челното стъкло. Всички останали са криви, без уплътнения, и в кобра например, не са и чували за силикон на Ауди за целта. От там нататък, причини много. Маркуч за задната чистачка, запушени дупки за отводняване на климатик, такива в купето за оттичане на дъждовна вода, уплътнения на радиатор и много други.

Успех желая!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не е оргинално оргиналното беше спукано и е сменено с друго преди да я закупя 

записал сам час за вторник в порше дано я оправят че мн мразя нещо по колите да не е добре 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен, след отмятане на всевъзможни Причини (беше ми спукано маркучето за задната чистачка), две наводнени телефонни централи и сумати нерви, реших да набедя за виновник, челното стъкло - не оригинално, сменено от екипа на един прехвален тук майстор, по мое желание, още докато беше в автокъщата.

Смених го с оригинално в Порше. От тогава нямам и капчица вътре.

Та погледни дали ти е оригинално челното стъкло. Всички останали са криви, без уплътнения, и в кобра например, не са и чували за силикон на Ауди за целта. От там нататък, причини много. Маркуч за задната чистачка, запушени дупки за отводняване на климатик, такива в купето за оттичане на дъждовна вода, уплътнения на радиатор и много други.

Успех желая!

ШШШ Ше се сетите.....Имам ,,Автокаско", ама НЕслучайно точно когато ми се наложи да сменя предното стъкло НЕ отидох в т нар...,,доверен сервиз"...това са най-евтините, на-нискокачествените стъкла......

Стъклата на ,,Кобра" са.................като за мъртвите : ,,Или добро, или нищо"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е до подхода и стъклото.. Моето предно стъкло е сменяно в доверен сервиз. Даже го смених с 3-пъти по слъпо от оригиналното щото е атермично и е готина марка. Така, че нещата са индивидуални.. Проблеми нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До какво е, сигурно до акъл и възпитание?

Хората се оплакват от ниско качество на евтините стъкла, ти се хвалиш че с 3 пъти по-скъпо от оригиналното нямаш проблем ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате тия стъкла нали се сещаш, че застрахователя ги плаща. Кво значение има цената..? И да до акъл е ако не можете да се разберете с застеахователите си. Стъклото ми е Pilkington clear athermic windshield plus. Товае винаги гледате да минере по тънката лайсна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два блутут модула са си 800лв без главоболията и работата. Евтиното често излиза скъпо, лошото е, че застрахователите си спестяват питането и направо ти заливат някаква евтинийка ако не ги следиш.

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това, ти им даваш парт номерата а не те да ходят да ги търсят и да се чудят с какъв боклук да го замнеят за да минат тънко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

N1995, не са 800,а 700... единия!

Толев, нещо не мога да вдена за причината поради която усещам леко заядлив, примесен с ирония тон?

Честно казано не ме вълнува, нито за колко стинки си си взел стъклото, нито дали някой друг гледа да мине тънко и как си обслужва колата!

В интерес на истината просто споделих опит за това защо имаше теч при мен! Сменено стъкло от екипа на не безизвестния форумен гуру Жоро, които явно не са и чували за подобни работи. Това ми беше условието за да купя автомобила. От де да знам че господин прехвалений ще гледа само да пипне малко бонус парички...

Що се отнася до каското, искам да те видя, как ще накараш застраховател да ти плати за оригинално стъкло, поставено в официален сервиз, при обикновенно каско и наличие на алтернативни доставчици - Кобра, и доверени сервизи, на бай Лазов гаража, разширен с кредит от банката на застрахователя. Ще те черпя тогава ;) Грешка която вече е поправена с добавък към каското, по мое желание и с доплащане за официален сервиз. Точно щото го ядох тоя с предишната кола. В кобра доставката на китайско стъкло беше 2 месеца, но пък в Порше го имаха в наличност и 4 пъти по скъпо. Ем... платих си разликата и получих бонус вътрешно и външно миене... Пичове ти казвам

А ти, след като знаеш по-умен начин за оправия със застрахователя, бъди полезен на човека как да си оправи теча, че като гледам го чака и моя филм. Дано не съм прав!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ви казвам, не е нужно джама да се сменя в официален сервиз. а на тия там точно има нямам никакво доверие  щото там работят някой големите недъзи и келеши на всеки 3 месеца се сменят. Защото са на заплата и ги боли оная работа. Ако някой има проблем, отваря си интернета намира си стъкло и си се разбира с въпросният застраховател. Както аз направих, няма нищо сложно.. ако не може да се оправи с това проблема си е лично негов. Хора всякакви. на готово нищо не става. Като искаш готина кола, добре направена с яки части. Си плащаш кеш или си намираш врътка като мен. Както казах всичко е на лична основа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-скъпото стъкло на Пилкингтон, което се продава в Сим Пет Сим за Ауди А6 4ф, соларно е 693 лв. Как го видя три пъти по-скъпо от в Порше не знам. На мен ми искаха 1100 лева в Порше.

 

Ако има по-добро думай кое е и откъде го взе, може и ние да се накичим. Мерси.

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъклото не е  купувано от България, Армеец си го поръчаха и дойде от Финландия.. цялото беше накичено с етикети от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предните стъкла / челните / на А6 4F, имат здравината на СОЛЕТА!!! Имам чувството, че се пукат непоправимо е най-леки ударчета с камъчета.....

Имам база за сравнение с предишната си кола.....

ПППП течът в краката, как става? В смисъл капе си вода от арматурното табло или просто под стелката и мокета, скрито от теб влиза вода?

ТОЗИ ТЕЧ, ПОЧТИ НА 100% УБЕДЕН СЪМ НЕ Е от предното стъкло.....По-скоро са дренажните тръби.....

N1995, не са 800,а 700... единия!

Толев, нещо не мога да вдена за причината поради която усещам леко заядлив, примесен с ирония тон?

Честно казано не ме вълнува, нито за колко стинки си си взел стъклото, нито дали някой друг гледа да мине тънко и как си обслужва колата!

В интерес на истината просто споделих опит за това защо имаше теч при мен! Сменено стъкло от екипа на не безизвестния форумен гуру Жоро, които явно не са и чували за подобни работи. Това ми беше условието за да купя автомобила. От де да знам че господин прехвалений ще гледа само да пипне малко бонус парички...

Що се отнася до каското, искам да те видя, как ще накараш застраховател да ти плати за оригинално стъкло, поставено в официален сервиз, при обикновенно каско и наличие на алтернативни доставчици - Кобра, и доверени сервизи, на бай Лазов гаража, разширен с кредит от банката на застрахователя. Ще те черпя тогава ;) Грешка която вече е поправена с добавък към каското, по мое желание и с доплащане за официален сервиз. Точно щото го ядох тоя с предишната кола. В кобра доставката на китайско стъкло беше 2 месеца, но пък в Порше го имаха в наличност и 4 пъти по скъпо. Ем... платих си разликата и получих бонус вътрешно и външно миене... Пичове ти казвам

А ти, след като знаеш по-умен начин за оправия със застрахователя, бъди полезен на човека как да си оправи теча, че като гледам го чака и моя филм. Дано не съм прав!

Колега Охболи, много си прав за оригиналните части...Има части и/или агрегати по колата, които просто задължително следва да се цзаменят с оригинални...

;Мене от ,,Булинс" ме пратиха в доверен сервиз...Стъклото е ,,Кобра"...Естествено отказах.....Смених го с оригинално обикновено от ,,Юнитрейд"...Въпреки че съм доволен като цяло, си оставиха ръцете, като ми повредиха леко огледалото за обратно виждане...

Та...много добре си направил, че искаш оригинарлно стъкло...никой естествено няма да ти го плати...Врътката с доверени сервизи е сериозна...качеството е ниско....

Добър застраховател, според мен е ,,Женерали"-...на предишната ми кола бях при тях с ,,Авто каско"...винаги са ми плащали по банкова сметка, без ангажименти за доверени сервизи и винаги на над 90% от стойността на ремонта/услугата....

Но и застрахователната премия, беше с едно 30- 35% по-висока от тази при ,,Булинс" и средната за пазара....

ППП намен за А6-ца през 2012г. ми поискаха 1600 лева ,,Автокаско".....при ,,булинс" е 1100...виждаш каква е разликата....Затова съм при ,,Булинс"...

Макар че именно ,,Булинс" много трудно плащат при щета...да не говорим какво плащат: признаха ми 273 лева ...При стойност ра разходите за ремонта на 950....

но като не искаш НЕоригинални стъкла ,,Кобра" е така......Плащаш си кат поп......

Охболи, при кой застраховател си?? Ако искаш може на лични???

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митака: Въпросните дренажни отвори са общо 8 или повече из цялото купе. Има 2 под челното стъкло, между двигателя и купето, 2 в "подкалниците", 4 в четирите ъгъла на автомобила. Със сигурност има и повече, но не съм ги броил. Всичките се чистят с разглобяване, за да си освободиш място до тях. За съжаление, не мога да съм полезен със схема, но тук се надявам някой по запознат да се включи. А6-цата на познат събираше вода точно от запушени отвори в подкалниците.

 

Андрей: Как ставаше този теч, за всички бе загадка. Най интересното, че никъде не се виждаше да е текло. Събираше вода, под мокета, в краката на шофьора, а там е и модула за телефона (бутутът) Всички отводнителни отвори са ми като нови. От както ми смениха стъклото в порше, нямам дори капчица конденз. Преди това ... Добре, че миналото лято не беше дъждовно.

Застрахована е в армеец. В булинс, дори кракът ми няма да стъпи там. В доверен сервиз (поради няколко слуха) - също, на който и да е застраховател! От армейците, колкото съм доволен, толкова и не съм (но това са минали работи). От няколко години използвам услугите на застр. посредник. Младежа се занимава с всичко. Аз само си му плащам и си клатя краката. Не мога да съм в час и със застрахователно дело, общи условия, срокове на найсе автомобила .... бля бля.

Успех и повече летни емоции на всички :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този теч в краката на шофьора и наводняването на мокета е много опасен при 4f!!! Причината при мен бе измъкнало се от едната страна уплътнение в основата на кутията през която минават кабелите от купето към двигателя. Разположена е в ляво в отсега между стъклото и двигателя. В резултат на това предимно при миене на колата, капеше вода от там и падаше направо върху буксите и оттам в купето. През тези букси минава всичко най-важно в колата- от управление на дюзи и двигател до ABS, климатроник, аларма и т. н. Ако не даде на късо то най-малко всичко ще клеяся и изгние там.

Толкова бях втрещен от малоумното разположение на тая кутия и буксите в нея, че дори писах на немците за проблема да земат да направят някоя акция, че в случая изгарянето на блутута ще е най-малкия проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен също ме вълнува този въпрос. Купил съм един спрей за климатици на Вюрт, но от месец и нещо стои в гаража, защото не намирам тази дренажна тръбичка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз открих моя проблем но , все още не съм го решил на 100%.

Моя теч идва от запушен дренаж на люка (там са два -ляв и десен ), които минават през предните колонки и свършват между вратите и купето.

Та този от ляво си е наред но този от дясно беше запушен някаде долу.

С тънко метално въже (2 mm.) се опитах да го отпуша но някъде опира и това ме навява на мисълта че има коляно което е пречупено .

Да поясня че от ляво въжето си минава през целия дренаж и се показва долу при отвора.

После опитах с компресора да го продухам - има ефект но , не е като този от ляво -водата почна да се оттича но , не е както при левия .

Та ако някой знае повече за тези дренажи да сподели.

 

Пздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mitaka Виж да не се е образувало коляно, точно пред гумения маншон, на едно А3 такъв беше проблема, пробрай да дръпнеш маркуча отвътре и пробвай пак с телта, но внимавай да не пробиеш маркуча.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах да вкарам телта от маншона , влиза на около 30 см.

Или образно казано - коляното се е образувало на нивото на средата на жабката и от там капеше водата.

Според мен там има някакво съединение .

Може би от там започва маркуча и затова когато се напълни дренажа от там избива водата.

Страхувам се да го дърпам  да не излезне че тогава си е е....... майката а и тука вали всеки ден ще трябва да карам с гумени ботуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...