Jump to content

Audi S2 "Карбона" by UPG


Recommended Posts

Здравейте всички. Преди няколко месеца ние от UPG започнахме работа по тогавашния рекордьор (от скоро бивш) на 402м. за България - карбоновото Ауди S2. Решихме в тази тема да ви показвам снимки от процеса на работа тъй като смятам ще са интересни на доста хора. Ще се радвам да отговоря на всякакви въпроси и коментари.  

 

Ето и снимките. Проекта започна откъм купето, технологията е подобна на тази използвана в нашата драг корса - тръбна рама с максимално леки панели. Тук концепцията е още по-екстремна тъй като изцяло премахнахме предните рогове, файъруола и преместихме позицията на кормилната рейка. 

885497_558897477461660_1137749733_o.jpg

 

 

 

892394_569570653061009_1630509789_o.jpg

 

456852_586441518040589_1848161572_o.jpg

 

1073685_625061217511952_1226314067_o.jpg

 

892507_625061194178621_1932699478_o.jpg

 

1094732_625061200845287_767920621_o.jpg

 

 



Ето и още: 

 

1074079_625061270845280_1113038280_o.jpg

 

1077731_625061280845279_1624608326_o.jpg

 

1085174_625061307511943_1664341056_o.jpg

 

1072671_625061350845272_1647499470_o.jpg

 

1077465_625061374178603_1939908319_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ето и малко части: 

 

Лаунч контрол за съединителя. 

462687_584285508256190_296987771_o.jpg

 

Къстъм Х-бийм биели.

 

859834_552923328059075_2018105183_o.jpg

 

Кухи валове от кована стомана + пружини, талерки, повдигачи и тн. 

 

966118_598338430184231_17040897_o.jpg

 

Гейт 50мм - два броя.

 

860652_555016361183105_1475086335_o.jpg

 

Инжектори 2000cc/min на два реда. 

 

894896_569904419694299_189380666_o.jpg

 

Пети и усилваща плоча от кована стомана. 

 

1072287_622386504446090_1378254454_o.jpg

 

Калъп на горивната камера са изготвяне на къстъм бутало. 

 

202622_618887174796023_1244027899_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пиша веднъж, и после само ще се радвам да чета!

Защо конструкцията(клетката) е от електро заварени тръби? 

Темата какво цели? Голи снимки, без кое как или? Реклама?

Питам, защото на мен лично ми е интересно, кое как се случва в детайли! Ако може разбира се!

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех с начинанието! Аудиот се подложи на още по-сериозна диета и дори само с нея сигурно ще си върне първото място! Пък да видим с новите джвъчки какво ще даде :))) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 

Ще пиша веднъж, и после само ще се радвам да чета! Защо конструкцията(клетката) е от електро заварени тръби? Темата какво цели? Голи снимки, без кое как или? Реклама? Питам, защото на мен лично ми е интересно, кое как се случва в детайли! Ако може разбира се! 

 

 

Смятам, че сме едни от малкото сервизи които показват толкова подробно работата си. Ако нещо конкретно ви интересува или съм пропуснал нещо, ще се радвам да обясня. За останалото мисля, че снимките говорят достатъчно. Относно клетката, на някои места има шевни тръби защото са по-леки от безшевните, на други ключови места са си безшевни и дебелостенни както е по изискванията.

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 на други ключови места са си безшевни и дебелостенни както е по изискванията.

Като спомена ключови места... отазд хубаво сте се сетили да сложите "кутийки" на клетката.Защо отпред няма ?

Едно е корса на предно 300 коня,едно е куатро ~ 1000 коня.

Интересно ми е очакваното тегло на готов автомобил/драгстер/

И друго което не ми хареса това са заварките.Но това си е мое мнение.Мисля че теми от подобен характер,освен хвалби и добри пожелания,трябва да търпят и критика.

Успех с проекта и нови рекорди пожелавам :zustimm:

Редактирано от HCOHCO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз там се огледах, но реших да го спестя, тоя момент, творение на лястовички :)

 

пп: важното е да е здраво, щото да изглежда кАрсиво е много след това, да бъде безопасно 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За окачването предполагам, пружините ще се премахнат и ще се сложат подложки.

На мен ми е интересно каква турбина  ще използвате за мотор над 1500к.с, предполагам от тези на Спиро ? 

До колкото знам времената който очаквате са под 9, лично ще ми е интересно 

как ще се справите с скоростната кутия. 

Все пак това е директна конкуренция на Дутер.

 

Успех !!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не сме фенове много на кутийките, а и по принцип при такъв тип конструкция не са нужни (нужни са когато искаш да завариш ролбар към подов панел който е с тънка ламарина и така се хваща към повече места) Отзад сме ги използвали просто защото тръбите се падат в много изместени равнини и така ставаше най-културно. Относно заварките не ми се влиза в заваръчни спорове, едни професори твърдят, че трябва по един начин да се заварява други по друг, така смятаме че е най-здраво пък за красотата ще го преглътнем. Теглото ще го разберем накрая ама като цяло не мислим да е от тежките. 

 

Турбото е на Спиро да, ГТХ42-ка.

 

Само не разбрах за какви подложки на окачването става въпрос? 

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересен проект! И аз с интерес ще мятам едно око от време на време!

А що се отнася до заварките, ако държите на шевове с дефекти сведени до минимум, обърнете внимание на подготовката на краищата на тръбите и добро напасване преди заваряване, добро почистване и ако имате възможност вместо МАГ да минете на ВИГ метод. При него няма начин освен всичко и на красота да ги докарате заваръчните шевове! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Работи се усилено, вече имаме подвижно шаси. Ето и последните снимки: 

 

kt1i.jpg

 

 

 

nwr7.jpg
 
 
 
hd3l.jpg
 
 
ibjx.jpg

 

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oyama, кога смятате, че ще бъде готов проекта? Сигурно няма да можем да го видим тази година по пистите :( 
Това ще е сигурно най-чакания автомобил у нас :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При подобни проекти винаги има много неизвестни и не може да се каже с точност кога всичко ще е готово. Каквото зависи от нас ще направим да излезем тази година. 

 

 

1275771_646564602028280_349524824_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че искам да бъда критикар на проекта, ама го занесете тоя колектор на някой, който може да заварява, да го овари на аргон хубаво.

Това ще се вижда и е гадно да се пльоснат най-отгоре некви смотич заварки :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...