Oyama Публикувано 30 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 Здравейте всички. Преди няколко месеца ние от UPG започнахме работа по тогавашния рекордьор (от скоро бивш) на 402м. за България - карбоновото Ауди S2. Решихме в тази тема да ви показвам снимки от процеса на работа тъй като смятам ще са интересни на доста хора. Ще се радвам да отговоря на всякакви въпроси и коментари. Ето и снимките. Проекта започна откъм купето, технологията е подобна на тази използвана в нашата драг корса - тръбна рама с максимално леки панели. Тук концепцията е още по-екстремна тъй като изцяло премахнахме предните рогове, файъруола и преместихме позицията на кормилната рейка. Ето и още: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 30 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 Ето и малко части: Лаунч контрол за съединителя. Къстъм Х-бийм биели. Кухи валове от кована стомана + пружини, талерки, повдигачи и тн. Гейт 50мм - два броя. Инжектори 2000cc/min на два реда. Пети и усилваща плоча от кована стомана. Калъп на горивната камера са изготвяне на къстъм бутало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 30 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 (Редактирано) Ще пиша веднъж, и после само ще се радвам да чета!Защо конструкцията(клетката) е от електро заварени тръби? Темата какво цели? Голи снимки, без кое как или? Реклама?Питам, защото на мен лично ми е интересно, кое как се случва в детайли! Ако може разбира се! Редактирано 30 Юли 2013 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 30 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 Успех с начинанието! Аудиот се подложи на още по-сериозна диета и дори само с нея сигурно ще си върне първото място! Пък да видим с новите джвъчки какво ще даде )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 30 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 С тази конструкция колата може ли да получи някаква хомологация и да се пуска по европейски съзтезания? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 30 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 (Редактирано) Ще пиша веднъж, и после само ще се радвам да чета! Защо конструкцията(клетката) е от електро заварени тръби? Темата какво цели? Голи снимки, без кое как или? Реклама? Питам, защото на мен лично ми е интересно, кое как се случва в детайли! Ако може разбира се! Смятам, че сме едни от малкото сервизи които показват толкова подробно работата си. Ако нещо конкретно ви интересува или съм пропуснал нещо, ще се радвам да обясня. За останалото мисля, че снимките говорят достатъчно. Относно клетката, на някои места има шевни тръби защото са по-леки от безшевните, на други ключови места са си безшевни и дебелостенни както е по изискванията. Редактирано 30 Юли 2013 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 30 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 31 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2013 (Редактирано) на други ключови места са си безшевни и дебелостенни както е по изискванията.Като спомена ключови места... отазд хубаво сте се сетили да сложите "кутийки" на клетката.Защо отпред няма ?Едно е корса на предно 300 коня,едно е куатро ~ 1000 коня.Интересно ми е очакваното тегло на готов автомобил/драгстер/И друго което не ми хареса това са заварките.Но това си е мое мнение.Мисля че теми от подобен характер,освен хвалби и добри пожелания,трябва да търпят и критика.Успех с проекта и нови рекорди пожелавам Редактирано 31 Юли 2013 от HCOHCO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 31 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2013 И аз там се огледах, но реших да го спестя, тоя момент, творение на лястовички пп: важното е да е здраво, щото да изглежда кАрсиво е много след това, да бъде безопасно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 31 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2013 За окачването предполагам, пружините ще се премахнат и ще се сложат подложки.На мен ми е интересно каква турбина ще използвате за мотор над 1500к.с, предполагам от тези на Спиро ? До колкото знам времената който очаквате са под 9, лично ще ми е интересно как ще се справите с скоростната кутия. Все пак това е директна конкуренция на Дутер. Успех !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vizor Публикувано 31 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2013 Е остава над 9 да очакват времена като колата толкова си даваше със счупено турбо (аз лично бях свидетел, че половината лопатки ги нямаше...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 31 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2013 (Редактирано) Не сме фенове много на кутийките, а и по принцип при такъв тип конструкция не са нужни (нужни са когато искаш да завариш ролбар към подов панел който е с тънка ламарина и така се хваща към повече места) Отзад сме ги използвали просто защото тръбите се падат в много изместени равнини и така ставаше най-културно. Относно заварките не ми се влиза в заваръчни спорове, едни професори твърдят, че трябва по един начин да се заварява други по друг, така смятаме че е най-здраво пък за красотата ще го преглътнем. Теглото ще го разберем накрая ама като цяло не мислим да е от тежките. Турбото е на Спиро да, ГТХ42-ка. Само не разбрах за какви подложки на окачването става въпрос? Редактирано 31 Юли 2013 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaKuC Публикувано 31 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2013 Ще следя с интерес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 1 Август 2013 Доклад Share Публикувано 1 Август 2013 Ами не съм се изразил правилно защото не съм запознат, но вместо пружини да се сложат елементи като на хеед сивото широко ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Август 2013 Доклад Share Публикувано 1 Август 2013 Много интересен проект! И аз с интерес ще мятам едно око от време на време!А що се отнася до заварките, ако държите на шевове с дефекти сведени до минимум, обърнете внимание на подготовката на краищата на тръбите и добро напасване преди заваряване, добро почистване и ако имате възможност вместо МАГ да минете на ВИГ метод. При него няма начин освен всичко и на красота да ги докарате заваръчните шевове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 4 Август 2013 Доклад Share Публикувано 4 Август 2013 Успех и минимални проблеми в процеса! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 21 Август 2013 Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 Нещо ново? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 21 Август 2013 Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 За ново има време, тук частите предполагам изискват повече време за да ги има все пак повечето са по поръчка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 4 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2013 (Редактирано) Работи се усилено, вече имаме подвижно шаси. Ето и последните снимки: Редактирано 4 Септември 2013 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 4 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2013 Oyama, кога смятате, че ще бъде готов проекта? Сигурно няма да можем да го видим тази година по пистите Това ще е сигурно най-чакания автомобил у нас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 5 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2013 Една от малкото коли заради която ходя по драгове ! Браво само напред ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 10 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2013 При подобни проекти винаги има много неизвестни и не може да се каже с точност кога всичко ще е готово. Каквото зависи от нас ще направим да излезем тази година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroIliev Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Ако колата се появи за последния кръг на Кондофрей,ще бъде прекрасен завършек на сезона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 16 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 И колектора е почти готов, само трябва да се сложи В-банда, изходите за гейтовете и да се овари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Не че искам да бъда критикар на проекта, ама го занесете тоя колектор на някой, който може да заварява, да го овари на аргон хубаво.Това ще се вижда и е гадно да се пльоснат най-отгоре некви смотич заварки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване