SinisteR Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Ше го мотат с лента, така че нищо нема да се види. Важното е да се провари, като се Овари за да нема през 8-10 секунди свали/качи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 16 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Това сериозно ли го пишете или майтап си правите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Сериозни са, вие не го ли виждате това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Продавам уред за тестване на заварки на изпускателни колектори. Уреда представлява голям леген с цвят по ваш избор. В цената не е включено ДДС и водата... Пускате готовия колектор вътре и си спестявате много мъки... Бълбук, бълбук, булбук.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Това сериозно ли го пишете или майтап си правите ? Това за лентата ли. Извинявай, заблудил съм се явно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Marcell Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Според вас дали няма да го направят както трябва все пак проекта е сериозен и не говорим за някоя си тунинг фирма незнайна ,а за УПГ.Досега всичко са правили както трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 От снимката се вижда, че сте прихванали отделните детайли. Вижда се, че са перфектно стиковани един към друг, но ми се струва, че краищата не са скосени. Може и снимката да ме заблуждава, но ако не е така и няма скосяване на краищата, ще е трудно да се провари цялата дебелина на тръбата, дори и да се заварява на аргон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 В началото на изречението преди снимката,пише чче колекторът е почти готов.....мисля че след като видим изречение "готов" ,тогава е редно да има дискусия дотука виждам,че има пърфект фит на сглобката,заварччикът си знае работата най-вероятно,ако е тоя дето си мисля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ithilieth Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 Ако е този, който направи последния колектор за S1-ата, няма как да не стане хубав. Сори за оффа и успех с проекта. Темата я следя с интерес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 17 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 (Редактирано) Наистина, дайте да завършим колектора пък тогава да коментираме дали е добре или зле. Ето и една нова придобивка. Шасито вече мина реглаж с незначителни отклонения в мостовете един спрямо друг (изненадващо, при положение, че се беше търкаляла по таван едно време). Скоро ще я водим на прахово боядисване. Познайте какъв цвят ще е. Редактирано 17 Септември 2013 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 15 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 Ще има ли изненади за събота и неделя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 3 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 Малко да подкачим снимки, че забравих за таз тема... Пясък и прахово Събрано Лъкшъри интериора Трансмисията е на място И се захващаме с мотора: Циментиране на блока UPG спецификация поръчкови високо компресионни бутала. Разработени за къстъм дълги биели, висок дизелов блок, и стандартен ход на коляновия вал (ще я върнем на 2.2 литра, а не както беше на 2.5). Доста допълнителни екстри като газ портове, възможно най-яките бутални болтове и разни други... Лек порт и полиш Заготовки за смукателя. Малко дроселче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 Впечатляващо! Най ме кефи колко чистичко е "бойното" поле! Поздравления и желая скорошно завършване на проекта, следим с интерес! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 Виждам, че използвате SolidWorks. Ще е интересно да видим flow simulation на всмукателния колектор, а защо не и на изпускателния като стигнете до него!Може ли малко подробности за това цементиране на блока?! Какво представлява тази процедура и с каква цел се прави! п.п. проекта и напредъка по него много радват окото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 3 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 Рано е още за симулации, има още да се заиграваме с дизайна. Блока се циментира за здравина и укрепване, използваме Hard Blok Jacket Filler, специална смес която запълва всичко и става бетон работата. Губи се охлаждането но за драг и метанол не е нужно кой знае какво. Най ме кефи колко чистичко е "бойното" поле! Чистотата е нещо на което много държим. Когато на един човек спре да му пука за условията в които работи, това започва да се отразява и на резултатите му. Лошото е, че българина си иска мизерийка, защото е прието, че щом е чист сервиза значи е скъп, и майстора ако не е мръсен значи не разбира... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 То на solid works масово се правят технически елементи.. А както разбрах кубатурата 2.2 ли ще остане ??? С какви скорости ще се кара ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 4 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 2.2 ще e кубатурата. Скоростите са Precision Automation Robotics. В момента работим по нов лостов механизъм за тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ефо s3 Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 ще видим ли колата през новия сезон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag power team Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 2.2 ще e кубатурата. Скоростите са Precision Automation Robotics. В момента работим по нов лостов механизъм за тях. това са много манияшки скорости ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 7 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 С тях си дойде колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 29 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 Малко да ъпдейтнем интериора Турбо Гарет ГТХ42, 1.3AR неръждаем хаузинг, 2 гейта 50мм на GFB. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 Красиви неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 Ще бъде ли готова за VW Феста? Мисля, че доста хора биха искали да видят тези красоти на живо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ефо s3 Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Незнам за Феста ама дано да е готова за Кондофрей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 30 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Правим всичко възможно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване