Jump to content

Audi S2 "Карбона" by UPG


Recommended Posts

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Продавам уред за тестване на заварки на изпускателни колектори. Уреда представлява голям леген с цвят по ваш избор. В цената не е включено ДДС и водата... Пускате готовия колектор вътре и си спестявате много мъки...:D

 

Бълбук, бълбук, булбук.... :D  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според вас дали няма да го направят както трябва все пак проекта е сериозен и не говорим за някоя си тунинг фирма незнайна ,а за УПГ.Досега всичко са правили както трябва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От снимката се вижда, че сте прихванали отделните детайли. Вижда се, че са перфектно стиковани един към друг, но ми се струва, че краищата не са скосени. Може и снимката да ме заблуждава, но ако не е така и няма скосяване на краищата, ще е трудно да се провари цялата дебелина на тръбата, дори и да се заварява на аргон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото на изречението преди снимката,пише чче колекторът е почти готов.....мисля че след като видим изречение "готов" ,тогава е редно да има дискусия ;)

дотука виждам,че има пърфект фит на сглобката,заварччикът си знае работата най-вероятно,ако е тоя дето си мисля ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е този, който направи последния колектор за S1-ата, няма как да не стане хубав. 

Сори за оффа и успех с проекта. Темата я следя с интерес  :les:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина, дайте да завършим колектора пък тогава да коментираме дали е добре или зле. 

 

Ето и една нова придобивка. Шасито вече мина реглаж с незначителни отклонения в мостовете един спрямо друг (изненадващо, при положение, че се беше търкаляла по таван едно време). Скоро ще я водим на прахово боядисване. Познайте какъв цвят ще е.  :biggthumpup:  

1271678_649981495019924_1685614626_o.jpg

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Малко да подкачим снимки, че забравих за таз тема...

 

Пясък и прахово

76796_651158994902174_1498864362_n.jpg

 

1375022_654243137927093_1852723458_n.jpg

 

Събрано

 

1470037_693216177363122_1530014509_n.jpg

 

Лъкшъри интериора 

 

1471375_693176660700407_327026228_n.jpg

 

 

 

1488747_696742413677165_1932077341_n.jpg

 

 

1489297_699391250078948_545302946_n.jpg

 

Трансмисията е на място

 

1533959_704631609554912_1098846475_n.jpg

 

 

И се захващаме с мотора: 

 

Циментиране на блока

941515_700389709979102_475143213_n.jpg

 

 

UPG спецификация поръчкови високо компресионни бутала. Разработени за къстъм дълги биели, висок дизелов блок, и стандартен ход на коляновия вал (ще я върнем на 2.2 литра, а не както беше на 2.5). Доста допълнителни екстри като газ портове, възможно най-яките  бутални болтове и разни други... 

1454860_679099985441408_499136486_n.jpg

 

 

 

Лек порт и полиш

1471091_702680099750063_2081051156_n.jpg

 

 

Заготовки за смукателя.

 

1476419_687853874566019_1832488376_n.jpg

 

 Малко дроселче 

 

1453443_687832001234873_171353511_n.jpg

 

 

 

1477580_710656202285786_1349602283_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впечатляващо! Най ме кефи колко чистичко е "бойното" поле! Поздравления и желая скорошно завършване на проекта, следим с интерес!  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че използвате SolidWorks. Ще е интересно да видим flow simulation на всмукателния колектор, а защо не и на изпускателния като стигнете до него!

Може ли малко подробности за това цементиране на блока?! Какво представлява тази процедура и с каква цел се прави!

 

п.п. проекта и напредъка по него много радват окото! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рано е още за симулации, има още да се заиграваме с дизайна. Блока се циментира за здравина и укрепване, използваме Hard Blok Jacket Filler, специална смес която запълва всичко и става бетон работата. Губи се охлаждането но за драг и метанол не е нужно кой знае какво. 

 

 

Най ме кефи колко чистичко е "бойното" поле!   :zustimm:

Чистотата е нещо на което много държим. Когато на един човек спре да му пука за условията в които работи, това започва да се отразява и на резултатите му. Лошото е, че българина си иска мизерийка, защото е прието, че щом е чист сервиза значи е скъп, и майстора ако не е мръсен значи не разбира... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-86604-0-94655500-1389079084_thumb.j

2.2 ще e кубатурата. Скоростите са Precision Automation Robotics. В момента работим по нов лостов механизъм за тях. 

това са много манияшки скорости ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...