Jump to content

Загрява А4 в градски условия


pano_pano

Recommended Posts

Имам този проблем от доста време. Колата ми загрява. Kогато карам и не се налага да спирам, да изключвам от скорост, или ако не съм в населено място проблем няма, държи си 90 градуса, в противен случай започва да загрява достига до 110 градуса /каране в градски условия, тръгни -спри, изключване от скорост/. Ходил съм по сервизи, нещо правиха, една година като че ли този проблем беше изчезнал, но сега отново се проявява. Някой може ли да ми помогне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише,че караш Б4,а си пуснал темата в раздела за А4.При едното перката е електрическа,другия модел е виско и са коренно различни.Уточни каква е колата и пусни темата в правилния раздел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам А4.

Напиши мнение по проблема, ако имаш такова разбира се, благодаря предварително

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 ама бензин,дизел,1.6,2.8,1.9 с турбо без турбо,с газ,без,газ,с,метан????????? Как да ти отговори човека?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало смени антифриза с хубав и си промий системата с вода, ако не е замърсена, а ако е замърсена с препарат за прочистване на охладителни системи. Тук важното е да налееш хубав прилично качествен червен антифриз 1:1 с дестилирана вода. 3 литра концентрат и 3 дистилирана дова ще ти стигнат и ще ти останат едни 500 грама. Другото после термостат, водна помпа, радиатори, перката за охлаждането. Губиш ли антифриз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш газ, виж изпаритела как е вързан, да не е от там драмата. При мен като беше вързан последователно на масления охладител, колата прегряваше. После с два тройника температурата заспа! След време, антифриз почна да сълзи при тройниците и по-едно време си правеше локвичка под колата. Тогава пак почна да вдига градуси, според майстора е правило въздушна тапа и за това е вдигала градуси. Сменихме тройниците и всичко е ток вече.

Ако нямаш газ, колегите ти казаха виж водна помпа, термостат, и виското дали бачка нормално. Друго май не се сещам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Audi A4 1.8 - бензин, карам на метан, без турбо. На мен ми прилича да е перка. Без пуснат климатик, като карам из града кове 90 градуса, като спра на светофар вдига на 105, като потегля пак връща на 90. Май перката не включва втора степен. Може ли някой да ми обясни какъв е принципа на работа, перката ли е проблем виско съединител или нещо друго ? Много моля за мнение колеги, предстои ми пътуване, благодаря ви предварително!



Не губи антифриз!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И относно др. вентилатор, включва се само когато включа климатроника, при загряла кола /110гр така ми показва на таблото/ този вентилатор не се върти, това така ли трябва да бъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..., виско ...

 

Е тука нЕкъде ще да е истината, щом в движение успява да охлажда,

а на място или с ниска скорост не, вискосъдинителя на перката

за охлаждане не зацепва. А що се отнася до ел.вентилатора,

той се командва от датчика, долу на радиатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Ако е така, защо датчика не казва на ел. вентилатора да се включи, при положение че температурата е достигнала 110 градуса. Това означава че долу радиатора не е достатъчно топъл.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако т-датчика е с 2 степени, може да изгоряла първата и затова да не я пуска. Ел. вентилатор се пуска и директно от управлението на климатика, когато е пуснат, т.е. не се командва от въпросния датчик. Виж с колко крачета е и го "окъси" да видиш дали ще сработи перката на всички степени. И на мен по ми прилича на виско, обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Това означава че долу радиатора не е достатъчно топъл.

 

А той не е топъл, защото помпата не превърта достатъчно количество течност през радиатора,

затова на индикатора показва висока стойност ( датчика на индикатора се намира на главата - т.е. горе ),

а ел.перката не започва да работи ( датчика за включване на ел.перката се мира на радиатора долу ).

Или пък не е наред датчика за включване на ел.перката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишната ми А4'ка имах абсолютно същия проблем, който се реши със закупуването на нова перка. В началото доста се зачудих, когато видях частта, мислех че ще е с електрически мотор, но после разбрах принципа на работа. Смениха ми я и колата "заспа"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора лепен ли е някога?Аз го ядох такъв заради лепен радиатор, който не изпускаше от никъде, ама за сметка на това една трета от пистите бяха изолирани.

Sent from my LT26i using Xparent BlueTapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...