gandalf32 Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Колата е B4 с клима и на баир ми загря до 100 гр. ,след като го подминах темп. си отиди на 90 .Мъркучите не бяха твърди , перките се въртяха и двете .Климатикът бе включен , а също така това го прави в горещо време ,защото предния ден рано сутринта колата не премина 90 гр. през целия път .Къде да търся проблема : датчик ,радиатор или нещо друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Запушен радиатор, смени го с нов и няма да мръдне от 86-8 градуса... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 всичко е ок с клима на баир нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Перките на коя скорост се включват?Както казва Дани по-вероятно да е от радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 12 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Незнам на коя скорост са перките , можеби на 1-ва . Добре ако радиаторът е проблемът ,не трябва ли постояно на баир да грее ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 (Редактирано) За задръстен радиатор съм и аз, като ти загрее колата слез и опитай да пипнеш радиатора в дясната част, ще видиш че е студен, което ще рече че вода от там не циркулира, а работи само половината ти радиатор. Затова загрява колата само в байри и в по-големи жеги. Редактирано 13 Август 2013 от bagera979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 А вместо да пипаш тук и там мини някъде да я погледнат с термокамера ако се съмняваш в радиатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 14 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Това термокамера незнам дали съществува тук изобщо. Между другото с промивка няма ли да стане номера ,че то с ново всеки може ама много боли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 (Редактирано) Запушен радиатор, смени го с НОВ и няма да мръдне от 86-8 градуса... Редактирано 14 Август 2013 от dani_94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 по евтиния вариант отваря6 радиатора и по4иства6 траби4ките една по една ....тези препатати за отпу6ване не стават само пари на вятара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 и ти ли ще му го затвориш после? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 14 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Забравил съм да спомена ,че колата е с вода .Така е купих и още не съм я сменил с антифриз,да ли има шанс да е това причината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 с антифриз може да стане и по зле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Само нов колега.Не се занимавай с промивки и втора употреба.Има колега от форума който ги продава на приемливи цени и отстъпка ще ти направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Запушен радиатор - колега , послушай , както и колегите казаха , свали го и пробвай да го почистиш и промиеш ,ако не стане има достъпни радиатори - на различни пвоизводители от 120лв нагоре ти решаваш .Другото което е - провери датчика на радиотора как включват перките - като направиш мост между карачетата за различните скорости дали включва въобще - бързата (2ра ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване