Jump to content

проблем ауди а6 3.0тди син пушек


Parizov

Recommended Posts

Моля помогнете имам ауди а6 2005 3.0тди куатро и има син пушек от ауспусите до сега сам сменил почти всичко и няма резултат. Нови дюзи 6 броя вериги комплект нови дебитомер датчик за високото налягане на помпата шлаифах главите нови гарнитури нови гумички за клапаните нови клапани смених ЕГР клапана дроселите турбото и пак колата си пуши синио пали на половин оборот върву много  нито мени обороти нито нищо работи перфектно но щом спра и след 2-3 секунди почва да пуши трагвам и оправя..                    ПОМОГНЕТЕ БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНИ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстор смени дюзите , извади старите сложи новите и ги обучи с някаква програма.Взех турбо втора употреба , от работеща кола преди да я разглобят за части...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А "новите" нови ли бяха?

И какво значи "обучи ги"?

Турбото от работеща кола пак не е гаранция.

ДПФ-а може да скрие бая проблеми.

Третия вариянт е проблем вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни си нивото на маслото. Прекалено много масло дава такъв ефект. Източи малко и виж дали ще се оправи. Колко масло ти наляха при последната смяна? Другото е от дюзите да ти са калпави и нафтата да отива в картера и да увеличава нивото на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ти препоръчам  майстор в Дупница.

Само гледай да не попаднеш на Станко Калинчев.

Като имаш път към София си запази час в Порше или при някой от форумните майстори. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги и аз със същия проблем ама май сам си го предизвиках: чипосах я малко махнах катализатор и пропуши ама веднага

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си имал запушен ДПФ и не са рестартирали регенерацията, пост инжекцията е останала активна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте колеги,

имам подобен проблем като по-горе описания. Колата е А6 Олроуд 2007 година и като спра на свтофар, пуши все едно ще се подпали всеки момент. Моля, да ми препоръчате добър диагностик в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако човека е от провинцията примерно, може да поседне в къмпинга 1-2 дни, докато му върви ремонта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже колегата е от Дупница / моят роден град /, мога само да му кажа- ЗА ТОВА ОТНОСИТЕЛНО СЛОЖНО А6 3.0 ТДИ КАТЕГОРИЧНО ИЗБЯГВАЙ СЕРВИЗИТЕ В НАШИЯ ГРАД!!!!!

 

Особено избягвай сервиза в квартал ,,Пиперево", в който работи Слав Начев / съученик ми е от основното училище / и през 2012г. ми смени главина, като вместо да монтира чисто новата закупена от мен SNR ми наби някаква Н-та употреба немска...

 

Така- в същият този сервиз, правят ,,всякакви ремонти" на скъпи коли / виждал съм вдигнати на подемник Q7 -----

Правят ремонти на скоростни кутии и двигатели-НЕ ХОДЕТЕ ТАМ!!!!!

Аз там повече, колата не бих си оставил ....

 

Имах доверие на този сервиз, по причина на роднинска препоръка и старо познанство...но явно собственикът на сервиза въобще не подоза, какви ги върши ,,бодрата смяна" - зет му, който сега движи нещата.....

 

Впрочем, в същият сервиз  влязох за смяна на главина - по спешност, защото ме беше страх да не блокирам колелото.....шест месеца по-късно колата започна да бучи откъм окачването.....Причината - рабита стара главина...

 

На сервиз, за такива капризни и относително скъпи за поддръжка коли като А6 4F само при проверени и доказани хора...Е и разбира се в ,,Порше София запад" или ,,Юнитрейд" 8 мака ре от последните не съм доволен също /...

 

 

В друг сервиз / само че тенекеджии / съмч виждал следното:

2009г. видях от едно А3 2005г. с челен удар отпред / съответно изкривено шаси, отворини възглавници / т.е тотал щета, направиха ,,нов внос" и я бяха шитлани за 13 000 / лева / по цени на същите коли втора ръка през началото на 2010г...

Изправиха го на ,,екстенцзия" и те така честито на чечелившите...нова маска, нови колектори / защото оригиналните от удара бяха счупени-тогава за пръв път видях накакви полимерни / пластмасови колектори /....

 

 

 

 

И още нещо...колега след като си сменил почти всичко по тоя скъп двигател, то явно си се овътрил с едни близо 10 000 / ДЕСЕТ ХИЛЯДИ / лева......Та.....тая кола или остава вечно твоя без надежда да си избеш парите или просто я понапудри и я продавай.....

не знам изобщо с какъв акъл си се осмелил да ремонтираш 3.0 ТДИ в дупнишки сервизи???? Те в София читавите са малко, камо ли там в ,,меката" на италианските котурници....

Редактирано от andrei_S40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...