gmmaster Публикувано 21 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2013 Здравейте колеги притежавам Audi 1,8 125к.с. 1996г. ADR мотор (колата има газ), от както я взех забелязвам един проблем но просто покрай други неща нямах време да му обърна по-сериозно внимание. А именно проблема е следният колата си работи поддържа си 90-92 градуса има си перфектно парно, но по някаква причина губи антифриз,прегледах всички маркучи които отиват към радиатора ами няма течове,отзад изобщо не пуши бяло според мен някъде има хлабав маркуч защото когато я спра от долу не виждам да капе някъде предполагам че капе върху двигателя и се изпарява ? Някой имал ли е такъв проблем къде да погледна , четох за някакъв тройник къде се намира може ли да е от него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batjoro Публикувано 21 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2013 на 1.8т е от задната страна на главата, трябва и при теб да е там. Аз скоро го сменях, в Австрия от представителство на Ауди струваше 14 евро.Почти съм сигурен че проблема ти е там.Опипай с ръката под тройника, сигурно е омазнено от антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 Радиатора също тече, ама леко и не се вижда. Трябва да се свали бронята. Отдолу се отлепя леко между пластмасата и алуминиевата пита. При мен беше станало така и 5 години минаха докато го хвана. По 100 мл./1000км. Малко е ама дразни доста. Сменяхме ангренажа когато го видяхме , но нямаше време да се взима радиатор - откъдето пазаря е с поръчка за 2 дена. Реших по - късно да го сменя самичък, но все не оставаше време. Проблема се реши с една течна добавка и вече всичко е 6+. Всеки си решава , при мен проработи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cadence Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 и при мен го имаше този проблем колега и се оказа,че е от термостата,явно не е бил добре стегнат. Сменихме го с друг понеже не работеше и поддържаше 70-75 градуса. Сега с новия нямам грижи при мен имаше антифриз по двигателя,провери и там ако искаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 За сега е ясно, че проблема ти е най-вероятно от теч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 26 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 Ако не е от тройника, радиатора, маркучи какви са другите възможни причини, къде да обърна внимание ? Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djambo Публикувано 26 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 Може и да е от водната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 26 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 Преди месец смених водна помпа. Една седмица след това смених термостат. Преди 3 дни смених тройника (отново). Днес гледам под колата пак малка локвичка. И то когато колата престои и се охлади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 Отиди в сервиз, в който имат капачка с щуцер за надуване на охладителната система. Така като я надуят до около 1.5атм (ако не се лъжа) ще си проличи от къде е самия теч. Иначе доста трудно ще го хванеш защото докато е загрял двигателя ако е слаб теча антифриза се изпарява и не се вижда, а когато е студен двигателя материалите се свиват и при определена температура почва да губи антифриз, но не си около колата за да го видиш от къде е. Другото е сам да си направиш такава капачка за да я тестваш за течове, но много внимавай с колко надуваш системата за да не се пръсне някой маркуч или радиатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pashof Публикувано 31 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2021 Здравейте колеги преди около месец си купих пасат б5 1.8т 150hp 2000г. Проблема ми е следния губи страшно много антифриз без никакви течове и без да покачва нивото на маслото! Моля ако някои е имал същия проблем да ми даде съвет! Благодаря ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
railfan Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 Направо си ясен щом няма теч - гарнитура на главата. Трябва да пуши бяло отзад, когато го изгаря. Сваляш главата, шлайф, нов антифриз, нова гарнитура и газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване