Jump to content

спукана предна въздушна възглавница


Г-н Денев

Recommended Posts

Застигна ме и мен,този класически проблем!

Накратко,имам два варианта:

1.Нова, която е заедно с амортисьора(капсулована) на цена от около 2200лв(в Порше Варна около 2600лв) от въздушни-възглавници.com, плюс 70-100лв труд

2.Рециклиране(разкапсуловане и смяна на балона само) с една година гаранция от vabonti-airmatic.com на цена 500лв.

Моля за съвет колеги!?

Интересното беше,че първо клекна предно ляво колело(което е проблемното),после цялата предница и сега и четерите колела се скриха в калниците.Нормално ли е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 2-3 годишна съм съгласен с цената за нова,но става въпрос за 6 годишна кола,за тези пари ще си я обуя с нови зимни гуми и още и някоя глезотийка можеше да намаже...:(

Обаче пък ако не се получи качествен рециклаж и се наложи рекламация,ще полудея...

4F

4F

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи си с първа модификация.Потърси възможности извън България по е евтино.

Ама имаш ли направена диагностика или си сигурен,да не се окаже примерно сензор за ниво/симптомите са същите/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще и правя диагностика,но я вдигнах на един подемник и се чува как изпуска от възглавницата.Не видях точно от къде, но се чува ясно изпускане на въздух под налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Г-н Денев ще споделите ли на какви километри е автомобила ви?Ако е в степен на амортизация каквато скоро би довела до смяна и на останалите възглавници,аз лично бих се ориентирал към вариянт за рециклиране.Колегата Райно предлагаше оригинални части с добра отстъпка може да се допитате и до него за цена на нова такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,въздушното окачване си има определен пробег и се заменя.

Примерно на старата версия Allroad е 60000км.,на по-новата 60-80.На Q-то 80000

Това се води консуматив,не е доживот на автомобила.

Аз до момента съм сменил 3 комплекта/предни и задни/-на по старата версия 4B

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 240 000км. Според мен си е нормално амортизиране.Не съм изненадан кой знае колко,и като че ли клоня повече към рециклажа имайки в предвид че ме очаква най вероятно подмяна и на другите възглавници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид, зе че когато се сменят нещата с нови винаги се сменят по 2, т.е. 2 предни аморт. с 2 предни възглавници. Както и от отзад е същото. Това е тъпа българска работа да смениш само едното... за по тънко, като искаш по-тънко купуваш дачия или опел. Най-добре направи диагностика и рециклирай. 5 бона не си струват за кола която струва 20к най много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам предишните собственици на автомобила и от тях знам, че не са сменяли нищо по въздушното окачване.

Просто на мен се падна тази чест.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих човек от Варна,който ми даде добра пакетна цена за рециклиране на двете,с една година гаранция.

Утре ще е готова и ще пиша за резултата.Благодаря на всички колеги за съветите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи взех колата от майстора,оставих я да нощува в положение "лифт".Тази сутрин не беше мръднала и в момента тества из града...

Като чели извадих късмет с човека...:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолеги познат ми е този филм ,но за жалост знам как свършва.... На всички товарни автомобили и автобуси има възглавници по окачването.Една възглавница искарва от 50 до 500к км .Винаги се протрива на точно определен ръб и НЕ СЕ РЕЦИКЛИРАт.Сменя се само с нова.На наште курници има варянт за смяна само на възглавницата и мисля че беше около 300 лв,..Но капсуловката е малко под въпрос...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

 Здравейте   колеги, прочетох внимателно темата и искам да ви разясня проблемите на въздушното окачване на вашите автомобили.

При новите Ауди А6 Allroad  70 % от проблемите идват от самият амортисьор, Ауди този път са се доверили на марката монро и са згрешили. 

Амортисьора изпуска малко количество масло около 50 гр. Което се събира в работната час на въздушната възглавница и я разяжда. Преди да купите този клас автомобили я качете на стенд за амортисьори ( тресачка) ако амортисьорът работи под 50 % това е знак , че е изпуснал. Маслото не може да излезе и си стои да разяжда възглавницата.  При рециклирането е много важно да се отстрани течът на масло и да се измие и обезмасят основите на които се монтира възглавницата. Другото вече е качеството на материала  и технологията на монтаж на новата възглавница. А останалите 30% от спуканите възглавници е умората на материала и многото километри. Това е само за новият А6 при старият Ollroad, А8 и Q-то са съвсем различни нещата. Това мога да споделя от моя опит

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, 

съвсем случайно видях темата за спукани въздушни възглавници и ще се радвам да помогна и да споделя опита си.

Аз и моите приятели сме голяма група ауди фенове. През годините съм сменил няколко модела, но съм карал почти всички и смея да твърдя, че имам преки наблюдения върху повечето от тях. В момента карам А8 D3.

Истината за мен е, че въздушното окачване е несравнимо като комфорт, динамични характеристики и поведение извън пътя. За съжаление всички тези плюсове на въздушното окачване са свързани с усложнение на добре познатата на сервизите система на стандартното окачване състоящо се от пружина и амортисьор. 

Проблемите се коренят по-скоро в точното диагностициране. Моят съвет е да се обръщате винаги към сервизи, които разполагат с оригинална компютърна диагностика на Ауди, защото старите майстори няма как да разберат дали имате проблем с температурния датчик на компресора, износване на сегментите му, изгорял изпускателен клапан или просто спукана въздушна възгланица. Като голям фен на въздушното окачване се радвам, че България е една от малкото страни в света, в които то се рециклира! Тук е моментът да похваля момчетата от www.smatic.net в София, на които сме редовни клиенти и които са ни спестили много пари с рециклиране на въздушни възглавници и стебла на амортисьори! 

Редактирано от Shuker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

http://pbbrakes.com/audi-a8-d3-coilover-suspension-kit.html

В Англия има и трайно решение на проблема при д3. За нашата родна действителност май това е най-доброто решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...