Колов Публикувано 19 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 Здравейте,нов съм във форума.Предстой ми покупка на нов автомобил..колебая се между Ауди S4 B6 4.2 и А6 '06 3.2 ръчка.Кое ще ми препоръчате като поддръжка?Колата ще ми трябва основно за извънградско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seriozen Публикувано 19 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 Ауди S4 B6 4.2 е с доста по-евтина поддръжка, защото е по-стар модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristaki Публикувано 19 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 seriozen...не си сериозен с тия изказвания... 4.2 S версията е толкова сложен, капризен и кофти двигател с проблеми, които се отстраняват само като се извади навън.. Много пъти съм залитал към покупката на такава Б6-тица и винаги съм се отказвал... Ските са невероятни коли от 0км до към 100к км...после паметник... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Колов Публикувано 20 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 (Редактирано) Може ли да ми кажете какви са проблеми те на S4- ката. До колкото сам запознат е с верига но станели нещо там просто не ми се мисли. Други слаби места има ли Редактирано 20 Октомври 2013 от Колов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 (Редактирано) Задкормилните устройства показват най-чести дефекти http://vbox7.com/play:3b6bf6b8# Редактирано 21 Октомври 2013 от Stanley_S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Колов Публикувано 21 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Благодаря ще го имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 (Редактирано) Здравейте, обмисля покупка на такава S4. Какви са тея проблеми за които говорите? Във форума не успявам да намеря информация. Във външни форуми има само хубави мнения, или поне на такива попаднах. Единственото за което се сещам е веригата. Предполагам е с 4 ламбди и още куп датчици, които могат да дадат фира, но не мисля, че те ще обърнат каруцата. ПС: Видях, че темата е стара, но не мисля да пускам нова. Загледал съм http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11460917029202192&slink=dhgxry Редактирано 18 Април 2016 от ChillToucH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 (Редактирано) Тази изглежда много добре, но огледи му е майката Имай предвид, че тази кола е яма за пари, но кефа от карането си струва. Единственото, което ме дразни в такъв тип обяви, е че била с много добри гуми и снимал грайфера .... нека снима дот-а и марката, като са толкова добри, щото имах 9 г. налъми с подобен грайфер ... Иначе изглежда много запазена, особено салона сигурно е претапициран. Ламбдите не са проблем (махат се катализаторите и вторите софтуерно се изключват), гледай окачването и каквото покаже компютърната диагностика. Ако се съмняваш във веригата, чуй на студено дали претраква при палене (мойта започна да трака преди да се счупи единия банан), а отделно може на компютър да се види какво отклонение дават обтегачите. Редактирано 18 Април 2016 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Довечера ще я гледам. Лошото е, че няма да е студена, човека си го каза. За диагностиката... Не съм сигурен, че моя кабел ще стане за този модел. Ще мине през някой доверен сервиз за оглед преди покупката. Гумите ще се сменят ако са кофти, но ще остане недоверието от лъжливата обява. Душегуба още не ме е плашил с ремонтите, ще видим това как ще е. Дори да е малко повече от към поддръжка, предполагам ще си заслужава. Автомата мога ли да го разбера в какво състояние е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 10 minutes ago, ChillToucH said: Автомата мога ли да го разбера в какво състояние е? и да и не Ако сменя перфектно скоростите и няма грешки на компа има голям шанс да е ок - само при такъв случай се замисляй за покупка. Дори това обаче не е 100% гаранция, но по-добре от нищо ако случайно боксува или претриса при смяна на скорости, когато подаваш газ или подритва при спиране са лоши признаци. В идеалния случай не трябва да усещаш че сменя скоростите при плавно ускорение и да не се чува нищо при смяната. На място размести предавките и освен скърцане от накладките ако чуеш друго (тропане или пр) бягай далече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 (Редактирано) Ако 4-те ламбди и датчиците те плашат в тази кола, по-добре не се захващай. Имай предвид, че веригите са отзад, ако ти се наложи да ги сменяш, с обтегачите, бананите и тн, цифрата е стряскаща, моторът е долу и се почва секс. Реално, 4-те ламбди са ти най-смешният проблем в тази кола. Аз бях тръгнал да гледам тази http://www.mobile.bg/11452344087814529, за да я ползва за евридейка и да направя нещо брутално на S4 B5-цата, даже се чух с човека и щях да ходя, но един бърз преглед на частите, които може да се наложи да сменя ме отказа тотално от такава кола. Просто не си заслужава инвестицията като помислиш какво ще получиш. Не случайно от известно време стана модерно да махат 4.2-то и да садят 2.7Т в B6 и B7. Редактирано 18 Април 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 А колко горе-долу струва евентуален ремонт на скоростите в най-лошия случай? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 За 6HP не съм проверявал, на скоро един приятел прави на 5HP пълен ремонт с гаранция и му стъпи малко над 2000лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 @ghostdog не ме плашат 4 ламбди, май не съм се изразил правилно в горното мнение. Запознат съм с веригата и знам цената при 3.2FSI - 2900лв-3100лв. приблизителна сума. Предполагам тук ще е същата. Ако скоростите са 2к то не е толкова стряскащо. Тази Б7-ца нещо не ми хваща окото. Гледах я ѝ нея, но по снимки нещо не е мойта кола. И аз прегледах малко цени на части и не е толкова зле положението. Представях си по-големи суми. Душегуба ме е подготвил за стряскащи моменти и финансови сътресения . ПС: принципно купувам кола, като знам най-тежките ремонти и винаги гледам да съм готов за тях. Ако не мога да си позволя най-скъпата част, то тази кола не е за мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Принципно е така, явно.... Аз лично бих предпочел потенциални разходи от хиляди левове да ги дам за подобряване на колата по някакъв начин, а не до връщането и до нормално състояние, но това съм аз. Щом такива разходи не те плашат, скачай смело, няма нищо по-хубаво от звук на V8, освен вървежа на V8 под налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Тая Б7-ца е смес от няколко коли,тя затова и цената е такава. Мотора си е 4.2 BBK. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 До колкото видях BBK е от 2003 - 2008г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 27 minutes ago, manoleo said: А колко горе-долу струва евентуален ремонт на скоростите в най-лошия случай? в най-лошия случай се изхвърля кутията, заедно с колата Като изключим, че тези ремонти отнемат доста време и ще си без кола, в 5hp24 в д2 цените за нови части са доста солени: - комплект гарнитури и уплътнения е 500 лв - хидросъединител 1200-1400 лв (рециклиран уж нямало, защото било капсуловани) - смяна на масло и филтри към 550 лв - ремонтен комплект почва от 1500 лв (без да е включено всичко - без компа, турбината и пр) - ако трябва да се сменя мозъка е също голяма драма - обучение и пр е цифра (май пак 4-цифрена) - до колкото знам, за да се свали кутията трябва да се свали и двигателя, така че ако се счупи нещо вътре в кутията само труда е много пари втора ръка има доста по-евтини части, но там пак наливаш сериозна сума пари и резултата може да е потресаващ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 1 hour ago, tonko2.0T said: Тая Б7-ца е смес от няколко коли,тя затова и цената е такава. Мотора си е 4.2 BBK. Всичките са BBK, и B6 и B7. Ако имаш някакво инфо за колата специално, ще ми е интересно да го споделиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Да,мотор,кутия са еднакви. За колата в Левски нямам. Под смес от няколко коли имах предвид,че е преправена/явно в чужбина/ от S4 Б6 на S4 Б7,знам ли. Поне да са я завършили цялостно/вътре,вън/,но и цената щеше да е нагоре. Относно ревизията по двигателя-на познат неговата Еска е в бокса за смяна на вериги и т.н.,цените на добри части са весели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Тоест, не е B7, а е B6? Как се познава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 На тая примерно-волан,навигация,запалка са на Б6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Интересно, това не го знаех, на мен и двете са ми напълно еднакви от вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 3 hours ago, HannoSLM said: Ако се съмняваш във веригата, чуй на студено дали претраква при палене (мойта започна да трака преди да се счупи единия банан), а отделно може на компютър да се види какво отклонение дават обтегачите. Колега би ли обяснил по-подробно как и с какво се гледа това отклонение ? Със VCDS ли става и на кои канали трябва да се гледа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 (Редактирано) На 18/04/2016 at 17:05, boboweb написа: Цитиране на предходно мнение! този въпрос трябва да го отправиш към d-bros Редактирано 24 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts