Jump to content

Покупка на S4 B6 4.2


Recommended Posts

Здравейте,нов съм във форума.Предстой ми покупка на нов автомобил..колебая се между Ауди S4 B6 4.2 и А6 '06 3.2 ръчка.Кое ще ми препоръчате като поддръжка?Колата ще ми трябва основно за извънградско

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 110
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

seriozen...не си сериозен с тия изказвания...

 

4.2 S версията е толкова сложен, капризен и кофти двигател с проблеми, които се отстраняват само като се извади навън..

 

Много пъти съм залитал към покупката на такава Б6-тица и винаги съм се отказвал...

 

Ските са невероятни коли от 0км до към 100к км...после паметник...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ми кажете какви са проблеми те на S4- ката. До колкото сам запознат е с верига но станели нещо там просто не ми се мисли. Други слаби места има ли

Редактирано от Колов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задкормилните устройства показват най-чести дефекти ;)

 

http://vbox7.com/play:3b6bf6b8#

Редактирано от Stanley_S
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте, обмисля покупка на такава S4. Какви са тея проблеми за които говорите? Във форума не успявам да намеря информация. Във външни форуми има само хубави мнения, или поне на такива попаднах. Единственото за което се сещам е веригата. Предполагам е с 4 ламбди и още куп датчици, които могат да дадат фира, но не мисля, че те ще обърнат каруцата. 

ПС: Видях, че темата е стара, но не мисля да пускам нова. Загледал съм http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11460917029202192&slink=dhgxry

Редактирано от ChillToucH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Тази изглежда много добре, но огледи му е майката :) Имай предвид, че тази кола е яма за пари, но кефа от карането си струва. Единственото, което ме дразни в такъв тип обяви, е че била с много добри гуми и снимал грайфера .... нека снима дот-а и марката, като са толкова добри, щото имах 9 г. налъми с подобен грайфер ... Иначе изглежда много запазена, особено салона сигурно е претапициран. Ламбдите не са проблем (махат се катализаторите и вторите софтуерно се изключват), гледай окачването и каквото покаже компютърната диагностика.

 

Ако се съмняваш във веригата, чуй на студено дали претраква при палене (мойта започна да трака преди да се счупи единия банан), а отделно може на компютър да се види какво отклонение дават обтегачите.

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера ще я гледам. Лошото е, че няма да е студена, човека си го каза. За диагностиката... Не съм сигурен, че моя кабел ще стане за този модел. Ще мине през някой доверен сервиз за оглед преди покупката. Гумите ще се сменят ако са кофти, но ще остане недоверието от лъжливата обява. Душегуба още не ме е плашил с ремонтите, ще видим това как ще е. Дори да е малко повече от към поддръжка, предполагам ще си заслужава. Автомата мога ли да го разбера в какво състояние е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 minutes ago, ChillToucH said:

Автомата мога ли да го разбера в какво състояние е?

и да и не :( Ако сменя перфектно скоростите и няма грешки на компа има голям шанс да е ок - само при такъв случай се замисляй за покупка. Дори това обаче не е 100% гаранция, но по-добре от нищо

 

ако случайно боксува или претриса при смяна на скорости, когато подаваш газ или подритва при спиране са лоши признаци. В идеалния случай не трябва да усещаш че сменя скоростите при плавно ускорение и да не се чува нищо при смяната. На място размести предавките и освен скърцане от накладките ако чуеш друго (тропане или пр) бягай далече :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако 4-те ламбди и датчиците те плашат в тази кола, по-добре не се захващай. Имай предвид, че веригите са отзад, ако ти се наложи да ги сменяш, с обтегачите, бананите и тн, цифрата е стряскаща, моторът е долу и се почва секс. Реално, 4-те ламбди са ти най-смешният проблем в тази кола.

Аз бях тръгнал да гледам тази http://www.mobile.bg/11452344087814529, за да я ползва за евридейка и да направя нещо брутално на S4 B5-цата, даже се чух с човека и щях да ходя, но един бърз преглед на частите, които може да се наложи да сменя ме отказа тотално от такава кола. Просто не си заслужава инвестицията като помислиш какво ще получиш. Не случайно от известно време стана модерно да махат 4.2-то и да садят 2.7Т в B6 и B7.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 6HP не съм проверявал, на скоро един приятел прави на 5HP пълен ремонт с гаранция и му стъпи малко над 2000лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ghostdog не ме плашат 4 ламбди, май не съм се изразил правилно в горното мнение. Запознат съм с веригата и знам цената при 3.2FSI - 2900лв-3100лв. приблизителна сума. Предполагам тук ще е същата. Ако скоростите са 2к то не е толкова стряскащо. Тази Б7-ца нещо не ми хваща окото. Гледах я ѝ нея, но по снимки нещо не е мойта кола.

И аз прегледах малко цени на части и не е толкова зле положението. Представях си по-големи суми. Душегуба ме е подготвил за стряскащи моменти и финансови сътресения :hilezh:.

ПС: принципно купувам кола, като знам най-тежките ремонти и винаги гледам  да съм готов за тях. Ако не мога да си позволя най-скъпата част, то тази кола не е за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно е така, явно.... Аз лично бих предпочел потенциални разходи от хиляди левове да ги дам за подобряване на колата по някакъв начин, а не до връщането и до нормално състояние, но това съм аз. Щом такива разходи не те плашат, скачай смело, няма нищо по-хубаво от звук на V8, освен вървежа на V8 под налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

27 minutes ago, manoleo said:

А колко горе-долу струва евентуален ремонт на скоростите в най-лошия случай?

 

в най-лошия случай се изхвърля кутията, заедно с колата :) Като изключим, че тези ремонти отнемат доста време и ще си без кола, в 5hp24 в д2 цените за нови части са доста солени:

 

- комплект гарнитури и уплътнения е 500 лв

- хидросъединител 1200-1400 лв (рециклиран уж нямало, защото било капсуловани)

- смяна на масло и филтри към 550 лв

- ремонтен комплект почва от 1500 лв (без да е включено всичко - без компа, турбината и пр)

- ако трябва да се сменя мозъка е също голяма драма - обучение и пр е цифра (май пак 4-цифрена)

- до колкото знам, за да се свали кутията трябва да се свали и двигателя, така че ако се счупи нещо вътре в кутията само труда е много пари

 

втора ръка има доста по-евтини части, но там пак наливаш сериозна сума пари и резултата може да е потресаващ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, tonko2.0T said:

Тая Б7-ца е смес от няколко коли,тя затова и цената е такава.

Мотора си е 4.2 BBK.

Всичките са BBK, и B6 и B7. Ако имаш някакво инфо за колата специално, ще ми е интересно да го споделиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,мотор,кутия са еднакви.

За колата в Левски нямам.

Под смес от няколко коли имах предвид,че е преправена/явно в чужбина/ от S4 Б6 на S4 Б7,знам ли.

Поне да са я завършили цялостно/вътре,вън/,но и цената щеше да е нагоре.

 

Относно ревизията по двигателя-на познат неговата Еска е в бокса за смяна на вериги и т.н.,цените на добри части са весели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, HannoSLM said:

 

 

Ако се съмняваш във веригата, чуй на студено дали претраква при палене (мойта започна да трака преди да се счупи единия банан), а отделно може на компютър да се види какво отклонение дават обтегачите.

Колега би ли обяснил по-подробно как и с какво се гледа това отклонение ? Със VCDS ли става и на кои канали трябва да се гледа ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18/04/2016 at 17:05, boboweb написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

този въпрос трябва да го отправиш към d-bros :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...