cvetan83 Публикувано 30 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 Опитай с друг кабел, вероятно в него е проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 31 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2013 или има грешно вързано радио или самото радио е проблемно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 31 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2013 ами не мисля,че радиото е проблемно,по скоро е кабела или и аз не знам вече,но радио и навигация не се отварят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Вчера ходих във Фолксваген да ми сменат маслото,и така и така бях там ги накарах да ми проверят радиото,и те не можаха да се включат към него,пича каза ако я остава за един ден ще се земе в ръце и ще я оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 6 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2013 http://www.ross-tech.com/vag-com/aftermarket-radio.html ето тук мисля,че е описан подобен проблем ,ако някой по вещ си каже думата ,ще съм благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 че си пиша сам в темата,ама вчера свалях радиото и свалих и блока на климатроника,и чудо,намерих още една букса,червена за телефона,вързах го и вече имам блутуд хендсфрий,а също намерих и още един кабел с жълт накрайник,който вързах отзад на плеъра където има един жълт изход,така и не разбрах за какво е.... ТА тука в темата искам да попитам за какво служи к бус линията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 15 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 Жълт накрайник с тънък коаксиален кабел е за Diversity Antenna. Т.е. не е за FM-вълните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 16 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2014 а за какво е всъщност,.и пак да питам за какво е к- линията,? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 16 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2014 К-линията е за комуникация с другите модули и за диагностиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 17 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2014 ами като се замисля,диагностиката се извършва през кан шината,та мисля да откача к-линията,както е описано тукhttp://www.ross-tech.com/vag-com/aftermarket-radio.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 И последно питане да направя,не че ми е жизненоважно ,ама като се захвана с нещо гледам да го свърша,дали има значение,това,че колата е била с Chorus който е с различен фабричен номер,от сега поставения от мен Concert,защото нито инфо на дисплея ,нито он -офф функцията нито се потдава на диагностика,само осветлението на бутоните работи както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Несвързани CAN и дисплей-кабели биха причинили тези проблеми, според мен поне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 в самото табло са закачени две букси синя и зелена,няма нищо несвързано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 22 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 Колеги ,да си споделя края на драмата,сложих касетофон от б7 и работата заспа,всички функций са ок ,сега остава или да си купа чендвър,дисков или дигитален,или да си взема цд със същия парт номер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 22 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 Аз лично не виждам предимство в покупката на дисков чейнджър, камо ли на CD... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 22 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 е мисля че е доста по добре от касетата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianely Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Темата е доста стара,но и при мен се яви съшият проблем. При смяна на chorus с concert не показва FIS-a и не работи on/off - a от ключа. Бутоните светват с габаритите и задната линия свири. Аз също не мога да вляза с VAG в радиото. Има кабели до буксата за can. Дали на някой му е известно решение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 (Редактирано) За да влезеш в диагностика на радиото ти трябва ккл адаптер със съответния софтуер-демек не по кан ,а по к линия се гледа.Да не би случайно да си сложил концерт от А3? Редактирано 20 Февруари 2016 от Nikieva Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianely Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Поне по преден панел е от А4. Сега погледнах...явно е някакъв франкенщайн- по номер е от А3. Има ли начин за оправяне или..в кофата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Е,чак в кофата....olx...bazar.bg.. не няма начин,ще си свири но дет се вика с дребни забележки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianely Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Ясно..ще се помъча още малко и ако няма резултат си връщам chorus-a.И без това го ползвам с дигитален чейнджър та не е болка за умиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Е то колкото и да се мъчиш няма как да стане..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 22 Април 2019 Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 Каква е разликата между Концерт за А3, и Концерт за А4Б6. От скоро и аз имам А4Б6, с мулти волан, и купих концерт2 от ОЛХ, радиото се управлява от волана, на фиса всичко излиза пали гасне с от ключа но не мога да вляза в него с диагностиката, Вагком 908. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Април 2019 Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 Това, което теб те интересува е достъпът (с диагностика) до него. Ето и разликата: Concert II при А3 се достъпва по CAN, посредством CAN Gateway. Докато, Concert II при А4/В6 се достъпва последством L-line (колата няма CAN Gateway). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 22 Април 2019 Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 Благодаря за пояснението, мислех че разликата е визуална. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване