Tsvetkov83 Публикувано 17 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2014 Явно не е тайна , а е know-how! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_DIESEL_POWER_ Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Васе, тези дни беше качил снимка на хибридна перка, нещо там да раздуеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 21 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Stage 3 за клиенти, скоро ще видим резултата... нашия RS ще бъде Stage 4+, но още не са дошли нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 22 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 пристигнаха и blow off-четата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 25 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Stage 3 IHI Hybrid Turbos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Мамини сладки!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 29 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 по този начин ще седят новите blow off-чета на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 30 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 (Редактирано) ето движение по темата LOBA RS6 C6 V10 TFSI Upgrade High Pressure Fuel Pumps Редактирано 30 Януари 2014 от devil_vas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 аз очаквах малко повече конкретни неща да напишат а не общи приказки, но и така става Не знам прието ли е в такива теми да се задават въпроси, но ако не е моля да ме извините.Въпроса ми е относно този Н пайп от генерацията, има ли го в сток концепцията или е сложен от вас с определена цел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 3 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 Stage 3 е готов! 820 конски сили и 1000 нютон метра другия RS се подготвя да влиза за същата операция. а за нашия остава Stage 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 Привет, Ако не е тайна какъв е целия списък с компоненти, които са сменени за Stage 3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 3 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 Stage 3:- премахване на катализаторите и изработване на 76mm downpipes- генерация на 2х70мм- Loba Motorsport Fuel Pumps- Madness Motorsport Hybrid Turbos- Madness Motorsport ECU Remap- Madness Motorsport Gearbox ECU Remap Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
legacy Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 А Stage 4 какви числа трябва да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 3 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 ще гоним 900+ по един или друг начин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Колеги видях ви колата днес сутринта на бул. Георги Софийски пред Медицинска Академия в София. Вярно, че външния вид не е толкова показателен за такъв тип автомобил, но браво супер изглежда . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 за съжаление там бяхме - да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 мдам, докато се занимавахме с 80-те лева на Пасата и демферната му шайба, други беряха душа на посоченото място. слава богу всичко е наред и продължаваме напред към Stage 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 кога ще ги стигнем жапонците . и след колко вложен труд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 22 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 отговорът на въпросът ти е повече от елементарен запознай се с подробности за двете коли и ще разбереш, защо Audi RS6 засега не може да стане 1400 конски сили на 1750 кг като GTR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 (Редактирано) Че нисана е бърз е ясно А ти видя ли,че Нисана е с два пъти по-мощен мотор и разликите във времената не са чак толкова големи?Интересно ще стане да се пуснат Поршето и Нисана,че разлика в к.с. почти няма. Редактирано 23 Февруари 2014 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Времената не се подобряват правопропорционално на растежа на конските сили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 23 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 (Редактирано) леле леле, разбирам защо почти никой не пише вече в тоя раздел. ЗАЗ на два цилиндъра вървяло Аудито хахах разликите в мощностите са двойни между колите. имате ли си идея как върви 1200+++коня кола на 1700 кг (каталожни, всички ГТР-ри са полукарбонови и олекотени от към интериор (но не така, че да избягат от правилата на UNLIM500+)?и това, което виждате като резултат е нормално да се случва.нашата цел е да се мерим с другите RS6-ци. там се представяме достойно, като за 700 коня автомобил.забележете тези над нас и тези под нас по колко конски сили са ! проблеми с кутията няма! проблемите са свързани с мястото в коша и невъзможността да се сложат по големи от заводските турбини. затова тунерите играят с хибриди, който напъха най-голяма средна част, той има най-бързия RS6 V10 (образно казано) ясно ни е, че няма как с 2000++ кг автомобил да се мерим с другите, никога не сме си го и помисляли Редактирано 23 Февруари 2014 от devil_vas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 (Редактирано) Директното впръскване (откъм дюзи и помпи) и то май е препъни камък за многото коне освен местото в коша? Кощунство е РС6 да се развали с олекотяване за да върви повече на някаква дисциплина от рода на 1/4, 1/2 или 1миля. Това си е кола за магистрално пребиване на останалите МПС-та докато се возиш в първокласен интериор с достатъчно пространство с още няколко човека и багаж Обмислян ли е вариант за разкарване на директното впръскване, рязане на файруола и преминаване към Сингъл турбо от рода на GTX4718R Иначе вярно е като ЗаЗ на два цилиндъра, щом падаше от Б4ката на Владо дето ми е аватара направо да вземете да я нарежете за скрап. На доста хора им е трудно да разберат, че 11секундна стрий кола е доста сериозна машина и не се прави току така. Редактирано 23 Февруари 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 23 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Нико, в твоя вариант турбото ще стърчи от предния капак варианта сме го измислили, но ни трябва малко време да го осъществим. полските ни колеги показаха, че са възможни 1000 коня от РС6 (ако може да им се вярва). горивото при тези коне (1000) не е проблем. засега поръчваме едни и същи горивни помпи с тях. покажем ли 900+ на диното сме в играта за челните позиции измежду RS6-ците смятам, че 10 сек. RS е напълно постижима цел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bisan Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 (Редактирано) леле леле, разбирам защо почти никой не пише вече в тоя раздел. ЗАЗ на два цилиндъра вървяло Аудито хахах разликите в мощностите са двойни между колите. имате ли си идея как върви 1200+++коня кола на 1700 кг (каталожни, всички ГТР-ри са полукарбонови и олекотени от към интериор (но не така, че да избягат от правилата на UNLIM500+)?и това, което виждате като резултат е нормално да се случва.нашата цел е да се мерим с другите RS6-ци. там се представяме достойно, като за 700 коня автомобил.забележете тези над нас и тези под нас по колко конски сили са ! проблеми с кутията няма! проблемите са свързани с мястото в коша и невъзможността да се сложат по големи от заводските турбини. затова тунерите играят с хибриди, който напъха най-голяма средна част, той има най-бързия RS6 V10 (образно казано) ясно ни е, че няма как с 2000++ кг автомобил да се мерим с другите, никога не сме си го и помисляли и аз за това не пиша тук а предполагам че има за какво Редактирано 23 Февруари 2014 от bisan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване