Jump to content

Помощ,колата спря да пали


kostov82

Recommended Posts

Здравейте отново колеги,за съжаление Аудито ми ме предаде,тази сутрин съм въртял сигурно 40 мин. и не иска да запали,двигателя върти но не зацепва.Преди да викам автовоз я прочетохме с ВагКом и няма грешки,пробвахме и директно на Газ да я заплалим,пак не става,имобилайзера си се изключва.Отвихме бензиновия маркуч на рейката и помпата си работи.От 2-3 месеца започна да пали все по трудно и по трудно и до днеска.......край.....

Давайте идеи моля ви



А да,колата е АЕБ 1.8Т А4 99г

Link to comment
Share on other sites

Опитайте да я дръпнете и да пробвате, но с мярка. Ако проблема е от дюзите ще запали, а запали ли или чисти дюзите по описания начин или сипвай повече бензин и слагай добавка за почистване на инжекциона - това при мен проработи.

Link to comment
Share on other sites

При мен също имаше трудно палене от няколко дни и така в продължение на 1 2 седмици докато една вечер колата не умря. На сутринта установих, че ми е изгорял бушона на бензиновата помпа след смяната му колата запали но работеше на два цилиндъра, беше изгоряла бубината на 4-ти целиндър а две от гнездата на свещите бяха пълни с масло. 

Link to comment
Share on other sites

Званях на Газаджиите да ги питам как се пали кола с ГИ директно на Газ и колата прехвърли на газ преди да е запалила и пак не стана,явно не е от дюзите на бензина след като и на Газ не запали.

Link to comment
Share on other sites

Ако е прецакан комутатора би трябвало и да не може въобще да завърти,а тя завърта но на акомулатор и не пали,

Температурния датчик е нов на 3-4 месеца,откачих го и с него и без него разлика нямаше,

Бобини,едва ли са прецакани всичките 4 на веднъж,преди време бях прецакал бобина и си палех без ядове ама на 3 цилиндъра,

Свещите и те са нови на 3-4 месеца макс 5000км

Днеска един познат ми каза че бил сигурен че е от Дросела.............

Най странното е че на ВагКома не показва абсолютно никакви грешки



Опитайте да я дръпнете и да пробвате, но с мярка. Ако проблема е от дюзите ще запали, а запали ли или чисти дюзите по описания начин или сипвай повече бензин и слагай добавка за почистване на инжекциона - това при мен проработи.

Колега,колата е с Автоматична скоростна кутия,с бутане няма да стане иначе това щях да пробвам първо :)



При мен също имаше трудно палене от няколко дни и така в продължение на 1 2 седмици докато една вечер колата не умря. На сутринта установих, че ми е изгорял бушона на бензиновата помпа след смяната му колата запали но работеше на два цилиндъра, беше изгоряла бубината на 4-ти целиндър а две от гнездата на свещите бяха пълни с масло. 

И при мен съм имал гнезда на свещите пълни със масло но си палеше без проблеми,Бензиновата ми помпа също си помпа бензин и то доста добре,от маркуча на рейката го тествах......

Link to comment
Share on other sites

Сетих се какво е и каде се намира тоя Комутатор,веднъж го бах свалил че един много ,,добър майстор'' ми обясни че това бил дебитомера,а аз исках да го чистя,в последствие разбрах че не е това което търся :)

Link to comment
Share on other sites

Виж дали има искра, изкарай бобините една по една, вземи една стара свещ за да не развиваш твоите и виж какво се случва. В повечето случаи от комутатора спира само един цилиндър - аз също го сменявах. С вадене на бобините една по една и тестване с една стара свещ дето имам в колата разбрах, че проблема е в комутатора - нямаше искра само на трети цилиндър без значение коя бобина тествам.

Link to comment
Share on other sites

Датчика на коляновия вал (engine speed sensor)? Ако е от него няма да подкачва и бензиновата помпа обаче.

Link to comment
Share on other sites

Виж дали има искра, изкарай бобините една по една, вземи една стара свещ за да не развиваш твоите и виж какво се случва. В повечето случаи от комутатора спира само един цилиндър - аз също го сменявах. С вадене на бобините една по една и тестване с една стара свещ дето имам в колата разбрах, че проблема е в комутатора - нямаше искра само на трети цилиндър без значение коя бобина тествам.

Утре ще го тествам това,но в случей че няма искра на една от свещите колата би трябвало да заработи на 3 цилиндъра,а тя не пали

Датчика на коляновия вал (engine speed sensor)? Ако е от него няма да подкачва и бензиновата помпа обаче.

Би трябвало да излезе като грашка с ВагКом ако датчика на коляновия е проблема,а аз нямам никакви регистрирани грешки.

 

 

Просто утре kарам колата с Автовоз до колегата Buzzi и да и се направи необходимата диагностика,че ми писна от тоя дарак и съм го пуснал за продаване,трудно ще го продам така непалещ :) ................

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Колеги,проблема е тоТално решен,стрелката за нивото на бензина не ми работеше от край време коректно и бях много убеден че имам бензин но ,резервуара се оказа напълно присушен,как не съм изгорил бензиновата помпа от толкува вартене на сухо не знам.......срам...срам....както и да е де,човечеца ( майстора ) си взе паричките за да ми каже че нямам бензин......

Link to comment
Share on other sites

Еми пробвахме и пак не ставаше,превключваше на газ и пак само върти без да пали,едва когато и сипах бензин запали,Но както написах проблема е тоТално решен..... колата вече си има нов собственик и той да му мисли как ще се оправя,аз за година и малко по тая кола що пара и що време изхабих само за ремонти само аз си знам ( минимум 2500лв че и нагоре) и имаше още неща да се правят,ебаси и черната дупка се оказа....хахаха,аз оправя едно то друго се преебе,оправя и другото то трето се появи абе направо....,камък ми падна от сърцето,просто не е била моята явно.

Но определено си оставам фен на марката,колата много ми харесваше въпреки и премеждията :)

Edited by kostov82
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...