kostov82 Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Здравейте отново колеги,за съжаление Аудито ми ме предаде,тази сутрин съм въртял сигурно 40 мин. и не иска да запали,двигателя върти но не зацепва.Преди да викам автовоз я прочетохме с ВагКом и няма грешки,пробвахме и директно на Газ да я заплалим,пак не става,имобилайзера си се изключва.Отвихме бензиновия маркуч на рейката и помпата си работи.От 2-3 месеца започна да пали все по трудно и по трудно и до днеска.......край.....Давайте идеи моля виА да,колата е АЕБ 1.8Т А4 99г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Y K Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Виж тук, Колега: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=151825Дано Ти е от полза! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislav Iliev Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Опитайте да я дръпнете и да пробвате, но с мярка. Ако проблема е от дюзите ще запали, а запали ли или чисти дюзите по описания начин или сипвай повече бензин и слагай добавка за почистване на инжекциона - това при мен проработи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shawn Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 При мен също имаше трудно палене от няколко дни и така в продължение на 1 2 седмици докато една вечер колата не умря. На сутринта установих, че ми е изгорял бушона на бензиновата помпа след смяната му колата запали но работеше на два цилиндъра, беше изгоряла бубината на 4-ти целиндър а две от гнездата на свещите бяха пълни с масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 25 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Званях на Газаджиите да ги питам как се пали кола с ГИ директно на Газ и колата прехвърли на газ преди да е запалила и пак не стана,явно не е от дюзите на бензина след като и на Газ не запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batjoro Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 (Редактирано) Виж комутатора !!При положение,че не пали на газ и бензин - 100 % ел.проблем. Редактирано 25 Октомври 2013 от batjoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Комутатор, темп датчик, бобини, свещи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 26 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Ако е прецакан комутатора би трябвало и да не може въобще да завърти,а тя завърта но на акомулатор и не пали,Температурния датчик е нов на 3-4 месеца,откачих го и с него и без него разлика нямаше,Бобини,едва ли са прецакани всичките 4 на веднъж,преди време бях прецакал бобина и си палех без ядове ама на 3 цилиндъра,Свещите и те са нови на 3-4 месеца макс 5000кмДнеска един познат ми каза че бил сигурен че е от Дросела.............Най странното е че на ВагКома не показва абсолютно никакви грешкиОпитайте да я дръпнете и да пробвате, но с мярка. Ако проблема е от дюзите ще запали, а запали ли или чисти дюзите по описания начин или сипвай повече бензин и слагай добавка за почистване на инжекциона - това при мен проработи.Колега,колата е с Автоматична скоростна кутия,с бутане няма да стане иначе това щях да пробвам първо При мен също имаше трудно палене от няколко дни и така в продължение на 1 2 седмици докато една вечер колата не умря. На сутринта установих, че ми е изгорял бушона на бензиновата помпа след смяната му колата запали но работеше на два цилиндъра, беше изгоряла бубината на 4-ти целиндър а две от гнездата на свещите бяха пълни с масло. И при мен съм имал гнезда на свещите пълни със масло но си палеше без проблеми,Бензиновата ми помпа също си помпа бензин и то доста добре,от маркуча на рейката го тествах...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Нещо си се объркал за връзката на комутатора със стартера - няма таква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 27 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Сетих се какво е и каде се намира тоя Комутатор,веднъж го бах свалил че един много ,,добър майстор'' ми обясни че това бил дебитомера,а аз исках да го чистя,в последствие разбрах че не е това което търся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislav Iliev Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Виж дали има искра, изкарай бобините една по една, вземи една стара свещ за да не развиваш твоите и виж какво се случва. В повечето случаи от комутатора спира само един цилиндър - аз също го сменявах. С вадене на бобините една по една и тестване с една стара свещ дето имам в колата разбрах, че проблема е в комутатора - нямаше искра само на трети цилиндър без значение коя бобина тествам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Датчика на коляновия вал (engine speed sensor)? Ако е от него няма да подкачва и бензиновата помпа обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 27 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Виж дали има искра, изкарай бобините една по една, вземи една стара свещ за да не развиваш твоите и виж какво се случва. В повечето случаи от комутатора спира само един цилиндър - аз също го сменявах. С вадене на бобините една по една и тестване с една стара свещ дето имам в колата разбрах, че проблема е в комутатора - нямаше искра само на трети цилиндър без значение коя бобина тествам.Утре ще го тествам това,но в случей че няма искра на една от свещите колата би трябвало да заработи на 3 цилиндъра,а тя не палиДатчика на коляновия вал (engine speed sensor)? Ако е от него няма да подкачва и бензиновата помпа обаче.Би трябвало да излезе като грашка с ВагКом ако датчика на коляновия е проблема,а аз нямам никакви регистрирани грешки. Просто утре kарам колата с Автовоз до колегата Buzzi и да и се направи необходимата диагностика,че ми писна от тоя дарак и съм го пуснал за продаване,трудно ще го продам така непалещ ................ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 13 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Колеги,проблема е тоТално решен,стрелката за нивото на бензина не ми работеше от край време коректно и бях много убеден че имам бензин но ,резервуара се оказа напълно присушен,как не съм изгорил бензиновата помпа от толкува вартене на сухо не знам.......срам...срам....както и да е де,човечеца ( майстора ) си взе паричките за да ми каже че нямам бензин...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Това е супер колега оправи си нивомераА аз имам един въпрос защо не си успял да запалиш аварийно на газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 16 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 (Редактирано) Еми пробвахме и пак не ставаше,превключваше на газ и пак само върти без да пали,едва когато и сипах бензин запали,Но както написах проблема е тоТално решен..... колата вече си има нов собственик и той да му мисли как ще се оправя,аз за година и малко по тая кола що пара и що време изхабих само за ремонти само аз си знам ( минимум 2500лв че и нагоре) и имаше още неща да се правят,ебаси и черната дупка се оказа....хахаха,аз оправя едно то друго се преебе,оправя и другото то трето се появи абе направо....,камък ми падна от сърцето,просто не е била моята явно.Но определено си оставам фен на марката,колата много ми харесваше въпреки и премеждията Редактирано 16 Ноември 2013 от kostov82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 Намери си читав екземпляр Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване