Jump to content

кой е най-добрия начин за свързване на изпарителя абк


Recommended Posts

И моя на 100-цата е вързан последователно на масления охладител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш проблеми няма смисъл да го местиш. Реално за да се върже последователно на масления охладител се маха късото му маркуче и на двата освободени извода се закачат маркучите от изпарителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблеми нямам освен с бавното загряване и мисля че ако го променя може да е по-добре малко по-бързо да загрява ще е напредък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавното загряване едва ли е от начина на свързване на изпарителя, по-скоро от термостат. Двигателя бързо ли загрява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега де , до сега го мислех как да направя така , че да паля зимата на газ и да загрява изпарителя едва ли не мигновено , даже днес монтирах фланец с подгревни свещи на входящия маркуч на антифриза в изпарителя , сега пък "ново 200" , вие си греете с маслото , а аз балъка се омотавам в жици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята ми е дали няма да загрее малко по-бързо и най-вече парното в големите студове се усеща чак като иде към 70 градуса както трябва, та ако е на масления охладител няма ли да е по-добре за парното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в такъв случай си за клапи на парното, аз още като обърне на газ на 30 градуса инжекциона и вече духа лееееко топло в купето

Редактирано от nikom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав си обаче имам проблем лятото с тях на климатик пуска топъл въздух, начи няма файда да го свързвам по друг начин в всички аспекти няма да е по-добре така ли да разбирам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой ще плаща тока :) и как ще се регулира да поддържа еднаква температура? Няма смисъл да се товари алтернатора като има чудесен източник на топлина - антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав си обаче имам проблем лятото с тях на климатик пуска топъл въздух, начи няма файда да го свързвам по друг начин в всички аспекти няма да е по-добре така ли да разбирам

 

да лятото пуска топъл а зимата студен въздух защото е издухана клапата която обръща въздуха да минава през радиаторчето или през климатичното и в такъв случай както и да го врътнеш копчето, то пуска и от двете струи и за това и зиме и лете струята е хладна нито е топла нито е студена. аз като си оправих клапите разбрах какво е да имаш климатик лятото и какво е да имаш парно зимата . когато е загряла колата добре зимата не можеш да си държиш ръката  на духалките повече от 5-10 секунди без да те изгори :)

Редактирано от nikom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

тва е много относително нещо ти влез премръзнал па чакай да те пари...радиаторчето го оставете работи си добре, тва че клапата лятото пуска по много малко топло ням нищо общо с въпроса ми за вида свързване чисто технически кое е по-добре

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свържи го към масления охладител и не му мисли. Моят е свързан към парното и не съм доволен , защото радиаторчето ми е чисто ново , а парното не е добро. Когато сменях радиаторчето се реших да променя и маркучите на изпарителя , свързах си го последователно на масления охладител , но така и не можах да го накарам да загрее , чак след 2 дена опити разбрах , че масленият охладител е тотално задръстен с котлен камък . Тези дни ще си сменям разширителния съд и отново ще си го свържа към масления охладител , който още тогава смених с нов и се надявам парното ми да стане нормално .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята ми е дали няма да загрее малко по-бързо

Кое да загрее по-бързо? Мотора не. Ако сега изпарителя е вързан паралелно на парното (то последователно лятото ще замръзва), ако го вържеш последователно на охладителя, парното ще е по-добре определено. Помисли малко. Изпарителя има по-малко съпротивление от радиатора на парното и по-голямата част антифриз се завърта през него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Вързах го към масления охладител и след 8-10 мин. изпарителя се заскрежи.....явно трябва  да  се  покара малко  на  бенз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...