sickfuck Публикувано 2 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 към масления охладител или към парното е най-добре да е вързан изпарителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 3 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 моя е последователно на масления охладител и нямам грижи за сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2pic Публикувано 3 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 1+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 3 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 1+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 И моя на 100-цата е вързан последователно на масления охладител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 3 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 моя е към парното, кой на парното и на масления охладител как са маркучите да ги разменя ако може някоя снимка най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 Ако нямаш проблеми няма смисъл да го местиш. Реално за да се върже последователно на масления охладител се маха късото му маркуче и на двата освободени извода се закачат маркучите от изпарителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 3 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 проблеми нямам освен с бавното загряване и мисля че ако го променя може да е по-добре малко по-бързо да загрява ще е напредък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 Бавното загряване едва ли е от начина на свързване на изпарителя, по-скоро от термостат. Двигателя бързо ли загрява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaiperisto Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 А сега де , до сега го мислех как да направя така , че да паля зимата на газ и да загрява изпарителя едва ли не мигновено , даже днес монтирах фланец с подгревни свещи на входящия маркуч на антифриза в изпарителя , сега пък "ново 200" , вие си греете с маслото , а аз балъка се омотавам в жици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 4 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 идеята ми е дали няма да загрее малко по-бързо и най-вече парното в големите студове се усеща чак като иде към 70 градуса както трябва, та ако е на масления охладител няма ли да е по-добре за парното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 (Редактирано) в такъв случай си за клапи на парното, аз още като обърне на газ на 30 градуса инжекциона и вече духа лееееко топло в купето Редактирано 4 Ноември 2013 от nikom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 4 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 прав си обаче имам проблем лятото с тях на климатик пуска топъл въздух, начи няма файда да го свързвам по друг начин в всички аспекти няма да е по-добре така ли да разбирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 абе тоз изпарител не може ли да се напълни с трансформаторно масло и да се грее само с подгревни свещи без води? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 Кой ще плаща тока и как ще се регулира да поддържа еднаква температура? Няма смисъл да се товари алтернатора като има чудесен източник на топлина - антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 (Редактирано) прав си обаче имам проблем лятото с тях на климатик пуска топъл въздух, начи няма файда да го свързвам по друг начин в всички аспекти няма да е по-добре така ли да разбирам да лятото пуска топъл а зимата студен въздух защото е издухана клапата която обръща въздуха да минава през радиаторчето или през климатичното и в такъв случай както и да го врътнеш копчето, то пуска и от двете струи и за това и зиме и лете струята е хладна нито е топла нито е студена. аз като си оправих клапите разбрах какво е да имаш климатик лятото и какво е да имаш парно зимата . когато е загряла колата добре зимата не можеш да си държиш ръката на духалките повече от 5-10 секунди без да те изгори Редактирано 5 Ноември 2013 от nikom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 6 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!тва е много относително нещо ти влез премръзнал па чакай да те пари...радиаторчето го оставете работи си добре, тва че клапата лятото пуска по много малко топло ням нищо общо с въпроса ми за вида свързване чисто технически кое е по-добре Редактирано 6 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 Свържи го към масления охладител и не му мисли. Моят е свързан към парното и не съм доволен , защото радиаторчето ми е чисто ново , а парното не е добро. Когато сменях радиаторчето се реших да променя и маркучите на изпарителя , свързах си го последователно на масления охладител , но така и не можах да го накарам да загрее , чак след 2 дена опити разбрах , че масленият охладител е тотално задръстен с котлен камък . Тези дни ще си сменям разширителния съд и отново ще си го свържа към масления охладител , който още тогава смених с нов и се надявам парното ми да стане нормално . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 идеята ми е дали няма да загрее малко по-бързоКое да загрее по-бързо? Мотора не. Ако сега изпарителя е вързан паралелно на парното (то последователно лятото ще замръзва), ако го вържеш последователно на охладителя, парното ще е по-добре определено. Помисли малко. Изпарителя има по-малко съпротивление от радиатора на парното и по-голямата част антифриз се завърта през него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 (то последователно лятото ще замръзва),Мхм , точно така ще е ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev2 Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Вързах го към масления охладител и след 8-10 мин. изпарителя се заскрежи.....явно трябва да се покара малко на бенз... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 За да се заскрежи, не е обезвъздушена колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване