K.Valchev Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 (Редактирано) Здравейте! Аз съм нов член на клуба АУДИ от две седмици карам А6 3.0 ТДИ 2006 г. Автоматик.От няколко дена забелязвам, че докато не загрее колата на 90 градуса. като карам с 70-80 км. по надолнище и си махна крака от газта оборотите падат и започват да играят например от 1100 до 1300. Като загрее подщи не го прави. На място си работи супер. В ауди съм я закачал и казват, че и няма нищо само ми бил зацапан малко АГР-а. Та да питам дали на някои му се е случвало такова нещо.Аа и още нещо да питам не ми работят лампичките над сенниците и надуването на шофирската седалка ! Дали може да е от бушон? Редактирано 9 Декември 2013 от K.Valchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Мисля проблема ти е в кутията. Смени си маслото и ъпдейт на софта на кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K.Valchev Публикувано 9 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Софтуера каде мога да го сменя ? Само в оторизиран сервиз ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Най-добре във Ауди, защото ти закачат зареждачка 70 Ампера докато флашват. Понякога като флашват кутията или мотора се пускат перките и може да ти умре акумулатора на секундата и модула на колата чао... Друг вариант е да се изключат перките от буксата или от дясната черна кутия под чистачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeterPP2003 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Колега, и при мен е по същия начин. Аз съм с Ауди А6 комби, 3.0 дизел 4х4 автомат 2007 г.. Ходих при майстори на автоматици и там ме посъветваха да започна със смяна на маслото, но по всяка вероятност проблема може да утихне само временно. Това се получавало от износена турбина на скоростната кутия. При много аудита се наблюдавал подобен проблем, но малко хора му обръщали голямо внимание. Мен малко ме дразни, защото освен, че играят оборотите, колата задържа и като я пусна особено по малък наклон си изрежда предавките надолу и направо ме спира. И наистина проблема е по изразен когато колата е студена. Ако успееш да решиш проблема със смяна на маслото и ъпдейт на кутията, моля те, сподели, че аз се замислям дали да не сменям направо турбината. Въпреки, че мой познат каза, че е карал колата си (също Ауди но А8) с подобен проблем около 50-60 хил. км преди да се счупи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 За този проблем, играене м/у 4-5 предавка от ауди казват да се ъпдейт софта на кутията. За всеки случай и смяна на маслото няма да навреди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Колега твоят "проблем" няма много общо със проблема на колегата започнал темата.При теб това може да се реши само със смяна на софтуера.Разбира се ако не си сменял масло, и автомобила ти е над 120000КМ е хубаво да направиш подмяната, а след нея разбира се да ти сложат последният софтуер.Ако имаш време може и една адаптациика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeterPP2003 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Ми си гурно така и ще направя. Ще сменя масалцето и ще ъпдейтна софта и после ще пиша дали проблема се е оправил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 в софия кой бихте ми препоръчали за смяна на масло на скоростна кутия и какви пари струва цялата процедура? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeterPP2003 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Аз лично мисля да ходя в сервиза в Малинова долина при Мъглижкия. Те там само със скорости се занимават от много години. Иначе мисля смяната е 500-700 лв. горе долу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mutata85 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Колеги и при мен е същото,при спускане оборотите играят и спират колата. Ще следя темата за разрешение на проблема.F4 2008г. 4x4 3.0d. 180 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Е нормално е ко се чудите все едно изреждаш 5 4 3 2 и спираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mutata85 Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Нямах това в предвид,оборотите играят когато колата е само на една скорост и се върне газта,примерно 4-та,не когато спираш и ги сваля до първа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K.Valchev Публикувано 13 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2013 (Редактирано) маслото ще мога да го сменя след нова година. Ако някой го смени по рано да пише какви са резултатите.Тази турбинка горе долу какви пари е ? Редактирано 13 Декември 2013 от K.Valchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 13 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2013 (Редактирано) тази "турбинка" е хидротрансформатор,за твоя модел е 1800лв.Препоръчвам,да се направите диагностика първо,преди да се правят каквито и да е интервенции. Редактирано 13 Декември 2013 от kockoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donkov65 Публикувано 13 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2013 Здравейте колеги,Като наскоро препатил със скоростите на 3,0 tdi, мога да споделя с вас цените на ремонта, които ми са с отстъпка: Хидротрансформатор - 1050 лв, Zf- оригинален, цена без отстъпка -1800масло за скорости - 8 литра -Zf -43 лв (литър), цена без отстъпка -72 лвфилтър на скоростна кутия - 120-130лв по спомен труд - 250 лвСлед ремонта съм изминал около 1400 км и досега нямам забележки към работата на кутията, Ще се радвам ако с тази информация мога да помогна на някой колега, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mutata85 Публикувано 13 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2013 Какви ти бяха симптомите преди да умре кутията колега??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donkov65 Публикувано 14 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2013 При скорост около 70км и обороти1400 .колата эапочва да тресе и оборотите играятСъщото го прави и при иэкачване на баир със по ниска скоростПри диагностика на кутията нямаше грешка, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2013 доста сериозни отстъпки са ти направили, дали ще може да ги предложат и на други клубари?/иначе е малко кофти да пишеш тези цени, ако не са достъпни/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2013 Elitcar-ски нормални отстъпки е ползвал, Саг и аз може да те уредя с тия цени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2013 Благодаря, като се счупи типтроника ще се възползвам :-DЗаиграва ли ти се с нещо друго – утре да разберем кое тропа в тая кола, вече съм на ръба на нервна криза. Не е рейката 100%. Нещо друго е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaakata Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 (Редактирано) Здравейте,И аз от има няма седмица подкарах едно А6 3.0 ТДИ 2004 г. автоматик и имам симптоми, като описаните по-горе от колегите K.Valchev и PeterPP2003.Ще следя темата с интерес и в случай, че предприема някави действия по отстраняването на проблема, обезателно ще споделя с вас! Редактирано 16 Декември 2013 от Vaakata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K.Valchev Публикувано 16 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 (Редактирано) Като гледам доста хора сме с този проплем Редактирано 16 Декември 2013 от K.Valchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnapku Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 Здравейте!И аз съм така и си карам вече 1 година ...Маслото го смених - никаква промяна.Накрая ми казаха, че може би не е от скоростите.. колко е вярно - не знам. Има някаква логика, защото като пуснеш педала на газта играенето на оборотите нямат много общо със скоростите.Насочиха ме, че може да е от неправилна работа на смукателните колектори (мисля, че са два броя) ... Демек като пуснеш педала на газта, те не работят правилно и отварят и затварят както си искат... от там да се получава тази игра с оборотите.От доста време зарязах да се ровя и карам така.Разбиращите повече може да кажат дали има вероятност да е от тези моторчета ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mutata85 Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 От скоростите е,пробвай на ръчен режим да пуснеш газта,мисля че по малко има колебание в оборотите.Днес го пробвах съвсем случайно при едно спускане и игра в оборотите почти нямаше,та ще пробвам с нов софт на кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване