bet365 Публикувано 15 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2013 Здравейте колеги , ако някой може да ми каже , къде точно се намира термостата на ауди а4 б5 авант 1.9тди AFN-мотора ? Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 15 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2013 Мисля ,че се намира отдолу под двигателя до картера,има напречно сложена една като греда ,която се маха и се открива термостата.Някой да ме поправи ако греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bet365 Публикувано 15 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2013 намерих го намира се до водната помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H7NightBreaker Публикувано 15 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2013 Правилно, до самата водна помпа е... (: Имаи предвид, че като го махнеш ще изтече бая антифриз, така че подложи нещо отдолу, преди 2 седмици смених моя (: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 15 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2013 А не е ли нормално първо да си източите антифриза и после да го сменяте? Това е все едно да си развиеш картера за смяна на гарнитура без да си източил маслото през пробката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 15 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristoffy Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 Здравейте,за да не отварям нова тема, защото моят въпрос е свързан с термостата, ще пиша в тази.Преди две години сменях термостат и в началото след смяната си работеше перфектно, но преди време започна периодично стрелката в таблото от 90 градуса, да пада до 70 и после пак да се покачва до 90. Докато в момента, то вече и времето е студено, но не мърда от 60 градуса. Въпроса ми е, възможно ли е да не е виновен сам по себе си самия термостат? Моите съмнения, че може да не е термостат са породени от това, че при сканиране с VAG-COM на Address 17 (Instruments) ми дава следната грешка:1 Fault Found:01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Възможно ли е термостата да си работи, а този датчик да го лъже? Тази грешка се изчиства, но съм я чистил и преди и пак се появява. Надявам се някой се е сблъсквал с този проблем преди мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 Смени т-датчика или поне му почисти куплунга с контактен спрей и виж дали пак ще се появява грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristoffy Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 Това, ще го направя, но въпроса е дали има връзка с работата на термостата. Ако няма такава, при смяна на датчика да поръчвам и нов термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 (Редактирано) Няма връзка между двете - може термостата да е ОК, а да те лъже уреда на таблото и обратното. В твоя случай след като имаш грешка за самия т-датчик (което няма общо с термостата) е хубаво да си провериш ел. инсталацията и да почистиш куплунга му както ти писах по-горе. Това, което виждаш на таблото и това през ВАГКОМ се отчита през различни т-датчици, въпреки че са в един корпус мисля. Редактирано 16 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristoffy Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 Благодаря за отговора. Въпроса е, че въпреки грешката в датчика, когато в таблото ми показва 60 градуса, то най-вероятно наистина е така, защото реално нямам парно. Едва едва се усеща парното да духа топло, което ме навежда на мисълта за неизправен термостат.Ще направя проверка на датчика да видя какво ще излезе и тая грешка ще се появи ли отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 При 60С трябва да имаш парно и то добро . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristoffy Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 (Редактирано) Моя е грешката, не се изразих правилно. Аз всъщност не знам дали температурата е 60 градуса, просто стрелката не мърда от там, а това е най-ниската стойност на стрелката на уреда. Редактирано 17 Декември 2013 от hristoffy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 (Редактирано) 60 градуса трябва да ги задържиш поне за секунда с ръка, а 90 много трудно. Все пак колегата ти каза най-лесния вариант за начало да си почистиш датчика. При 60С трябва да имаш парно и то добро .Колкото да не е без ич. Редактирано 17 Декември 2013 от Shubert Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edaq Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 И при мен имa същия проблем с покaзaниятa нa темперaтурaтa нa тaблото.Стрелкaтa си седи сaмо нa 60°.Къде точно се нaмирa този дaтчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване