Jump to content

Лампата на номера не свети...


H7NightBreaker

Recommended Posts

Колеги проблема е следния: една от лампите на задния номер не свети, другата си свети без проблеми. Та въпроса ми е, знае ли някой как мога да демонтирам лайстната където влизат самите плафони(където се намира и ключалката и т.н.). Причината, е че номера пречи да извадя самия плафон, а искам да избегна опцията да разпробивам пломбата на КАТ и после да ходя да вися по опашките и да давам обяснения защо я няма......

Колата е А4 Б5 комби, Благодаря предварително! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е седан и аз сменях крушките, но не съм свалял лайстната, а на самата рамка на номера има едни като бобчета по-изпъкнали та ги изравних на нивото на рамката с нож и си ги смених така! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха... разбрах те, тя смяната става и без да се вади целия плафон, но при мен май няма да стане само с подрязване и ще иска още мегдан....тъй като трябва да го извадя целия да видя кабелите как са поне на клемите... (: но ще пробвам твоята идея...(:

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз когато си сменях лампите също имах проблема с ваденето на плафончетата заради рамката на регистрационния номер. Постъпих по следния начин. Свалих кората на капака на багажника и от там с дълъг секач направен от лист на механична ножовка изсякох нита който е на номера. Свалих номера и след това успях да си сваля плафоните. След това занитих нита обратно към номера като от страната на главата на нита подложих дъска за да не се побиват цифрите и буквите на нита и от другата страна с чук раздух остатъка от нита. Така нита си е на номера и когато решиш да го свалиш няма проблем. Да не мислиш, че колите които отиват на тенекеджия да изчукване на заден капак на който примерно е номера ходят в кат да го нитят наново в КАТ. Познавам много хора които карат така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, правих процедурата и за 2-те крушки.Едната не светеше , а и ги подмених с ледки. И под двете плафончета хубаво изрязваш пластмасата, на която лежи  номера и пречи и вече имаш перфектен достъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Решението е лесно, но и дълго. Без рязане, разпробиване и прочие. Гледам колегата си свалил кората на багажника, но подходил към нита, вместо да свали лайсната.

Лайсната се държи на 2 болта и 2 винта. Винтовете се свалят лесно отвъд - тези в двата кратя. За болтовете се сваля кората в багажника и с ухо или ключ 10 се развиват гайлките на заключващия механизъм. След това цялата лайсна с плафоните пада и правиш каквото искаш. :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не режеш, нищо не прабиваш, отвърташ плафона , и леко го извърташ към теб, помагаш си с отвертка да извадиш крушката, слагаш новата и си ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, при седан е невъзможно извъртането на плафона както и да е за да извадиш крушката. Трябва да свалиш цялата лайсна. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица ги сменях по описания начин, с извъртане, А4 Б5 седан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се пробива или сваля,както каза колегата над мен става с извъртане и малко подпомагане с отвертка елементарно е..Това е за Ауди А4 Б5 седан преди фейса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, аз също съм със седан и чрез извъртане не стана, същото е и с един приятел, но здраве да е, важното е, че са сменени. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.02.2020 г. at 9:12, Frozen1 написа:

.....при седан е невъзможно извъртането на плафона както и да е за да извадиш крушката. 

Невъзможно за кого? При положение, че във всички ремонтни програми, плафончето се вади точно така (с извъртане), лично аз съм го вадил неведнъж на три седана, къде е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти, при три автомобила вече при мен е невъзможно, пречат пластмасите на рамката на номера, казвам го опит, ако някой друг е успял по тоя начин - супер. При мен не стана. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...