ivan.ganchev Публикувано 17 Април 2019 Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 Впечатленията са ми , че е настроена сравнително плавно, именно да пази съединителя(понеже четох в темата назад , че също е умрял стоковия след ремапа, пък колегата не е писал да е ходил за нови настройки след като е сложил подсилен). Усеща се по осезаема тяга чак след 2200 оборота и така до червено . Няма го типичния дизелов ритник(може би затова ми се струва слаба). Относно свиренето , не идва ли точно от завихряне в празната кутия на катализатора ? При мен е доста неприятно, от към 2200 оборота до към 3000 не се издържа направо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Моята я направихме по-късно да идва максималния въртящ(на около 2500) с цел да се спаси съединителя, амааа...пак че досега не е блокирал тотално, де. Явно си е до настройка, щото при мен шута е стабилен...и се изразява в мнооо въртене на гуми(преднячка) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan.ganchev Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 преди 10 минути, Vantage написа: Моята я направихме по-късно да идва максималния въртящ(на около 2500) с цел да се спаси съединителя, амааа...пак че досега не е блокирал тотално, де. Явно си е до настройка, щото при мен шута е стабилен...и се изразява в мнооо въртене на гуми(преднячка) Задвижването явно също ще е фактор за така наречения шут при мен с "куатрото" се губи този ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване