Jump to content

A3 8PА 2.OTDI BKD Quattro Силов и Оптичен тунинг!


Recommended Posts

  • Отговори 102
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, евала за колата, много добре се е получило всичко! Няма да те критикувам и аз за джантите  :hilezh: Какво мислиш за варианта оригиналните джанти от с3 8п? Другия вариант според мен е ОЗ Ултралегера. И при двата варианта, цвета трябва да е графит!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави ти или си телепат или си прегледал темата! ;)  Мани майтапа, ама цвета го нацели!

 

17" Ultraleggera-та си остава фаворит към днешна дата, но до пролетта има време! 

За мен зимата още не е започнала и зат'ва се опитах да напомня, че тези от снимката ще са зимни. Ще вършат работа и толкова.

По необесними за мен причини немога да отворя линка който си поместил и само мога да гадая за кои S3 'жанти става дума! Ако ти се занимава сложи снимка направо, но така или иначе ОЕМ от S3 са 18"+ и с това практически приключваме с тях, на този етап. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Photo198_001.jpg

За тези става въпрос. Относно цвета, мисля че на черна кола най-добре стои графит или черно ако не ти е проблем всичко по колата да е черно  :hilezh: Въпросните джанти мисля, че са 18'' Иначе ако беше бяла задължително черни джанти, Ултралегери  :flehan:  В този форум има доста снимки на а3/с3-ки с най-различни джанти. 

 

Не съм виновен ако не можеш да си избереш  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да се не окаже, че иска да пазари джантите в комплект с колата!  :hilezh:

 

 

...мисля че на черна кола най-добре стои графит или черно ако не ти е проблем всичко по колата да е черно..

Черното съм го изключил като вариант за джанти! Тези S-есковите са яки, но не го докарват на тегло, а цената им ще е не по-малка от на Ultraleggera-та! Мерси!

 

Тия кви са като марка и модел? Прилично изглеждат, стига да не са некъв бесен цолаж и ненормална цена  :lol:

Не се ангажирам с мнение к'ва е та'а джанта, но ми се струва, че ще е баш от тия дет не ти се иска!  :ph34r:

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Днес беше внесена корекция по уекото недоразумение с буустметъра. След няколко дълги дни на размисли и страсти в крайна сметка стиснах зъбки и си поръчах genuine уред! 

АЕМ 30-5132М Аnalog Boost 2,4Bar Gauge Kit:

032560470-big.jpg?r=0

032559101-big.jpg?r=0

Stack манометрите ги отказах, миришат ми крачката за тях!

Благодарности на колегата Oyama за оказаното съдействие относно крайния ми избор!

 

По между другото реших, че хромираните капаци на страничните огледала са ми омръзнали и ще ги сменя с полиран алуминиев завършек.

032562886-big.jpg?r=0

Като цяло тенденцията е хром детайлите по екстериора малко по-малко да бъдат заменени, но за това по-късно в темата!

 

Зимната джанта (комплект) от Q5 пръсната в (хеви) гън метъл ме чака да й обуя Nokian-ките! 

032562915-big.jpg?r=0

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните дни в "службата" ми бяха доста тегави и реших да се разведря с малко шопинг!

032586183-big.jpg?r=0

032586193-big.jpg?r=0

Компонентите за конверсията към двоен дин са почти събрани, но за тях после!

Доста неща се събраха за монтаж, скоро трябва да си литна вече към БГ и да се захващам за работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка! На тая навигация обаче, предполагам ще искаш да й подкараш и блутут и телевизия, а понеже обявата в ибея не беше трудна за намиране :hilezh:  и гледайки цени и на останалите компоненти, не става ли много дебела работата? В смисъл не е ли по-оферта някво китайско нави с всичките му неща вградени? Какви са ти съображенията да се издрусаш 2к+ лв? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше неизбежно да се стигне до RNS-E ако искам този автомобил да има безкомпромистно завършен интериор. От цената която си видял успях да преборя малка част, но тия литовци не са вчерашни и си взеха тяхното. Bluetooth модула може да се намери за 70-80 паунда, обаче аз нямам намерение да го ползвам. В момента имам тази екстра и съм я ползвал точно 2 пъти, прецених, че не ми е нужна! Модула за ТВ даже не си направих труда да проверявам колко върви, рядко ми се случва да кисна в задръстване, че да имам време да зяпам. Евентуално ако след време си променя мнението винаги мога да ги добавя, но се съмнявам, че ще се стигне до там.  

Цялата галимация ще ми стъпи грубо 1,5к лв при положение, че сам ще си я слагам! Можех да взема и тънко палаво китайче с много екстри, но нямаше да е същото!

 

п.с. Неслучайно избягвам да говоря за цени в темата, ако някой се интересува кое за колко и от къде е купено, на ЛС ще получи отговори!

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето така се прави хубава кола! Без компромиси. :respekt:

 

П.С. Не знам за какви пари говорите, ама чисто нова е хиляда лева тая работа.

http://www.ebay.com/itm/New-Genuine-OEM-Audi-A3-8P-RNS-E-HD-Navigation-Plus-Media-System-8P0035193D-/300919273813

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Bluetooth модула може да се намери за 70-80 паунда, обаче аз нямам намерение да го ползвам.

На мен тая екстра ми е най-голямата болежка като я нямам. На стария буджак преди да я сложа не ми се мисли колко пари хвръкнАха през джама.  :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при бумерите, но навигациите за Ауди в продавалника са си голяма рядкост! Още повече, че когато съм засичал са били все от тези без LED подсветката (8Р0 035 192 *) и по-слабия процесор произвеждани до 2009. Новата RNS-E (8Р0 035 193 *) е правилния избор за всеки който има желание и възможност за този ретрофит, и то не само защото изглежда по-добре ! ;) Цените варират доста, но по търговете в ебей е лудница...след 3тия опит се отказах!

 

 

Тази която си дал за пример е амерканския вариант и не искам да знам какви са разликите с европейската, но ще ги има!

Ето парт номерата и разликите според буквата на края:

8P0 035 193 B Audi A3 Europe след 2010
8P0 035 193 C Audi A3 Europe след 2010 със SDS
8P0 035 193 D Audi A3 North America след 2010
8P0 035 193 F Audi A3 North America след 2011
8P0 035 193 G Audi A3 Europe след 2011
8P0 035 193 H Audi A3 Europe след 2011 със SDS

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Последните няколко седмици се работи сериозно по проекта и доста от планираните неща бяха изпълнени, но така и не ми остава време ъпдейтна темата.

Относно съединителя се пренасочих към подсилен комплект на Luk вместо първоначално обмисляният Sachs Performance. Маховика е 1 към 1 със заводския и едва ли ще трае дълго, но както казах и преди, едни 50к км ако направи ще е много добре! За момента 1000км след смяната съм повече от доволен от поведението на автомобила с новия комплект!
032792804-big.jpg?r=0
Усещането е почти без разлика в сравнение със стоковия съединител, може би една идея по-твърд педал и леко по-ниско отлепяне, което ми допада!
Момента беше подходящ за подсилване на тампоните!
032792818-big.jpg?r=0
На снимката долу в дясно се вижда нагледно как пълнителя уплатнява задния (двоен) тампон на двигателя. Точно там пада сериозна част от тежеста при по-рязко ускорение и оригиналните тампони не оцеляват дълго дори на стоков автомобил. Разликата в работата на двг е подчертано осезаема! Позитива е, че почти плътният тампон не позволява на агрегата да се накланя толкова при рязко потегляне и ускорнието е по-пряко! Работата на мАторя се усеща доста по-твърдо и стегнато от преди! Като негатив не мога да не спомена факта, че част от вибрациите на двг се пренасят в купето (както се и очакваше), но ще го преживея някак си!

Настоящият ремап е на 1,6 бара налягане на духалката и колицата се мести прилично в пространството, за печка ежедневка!

С идеята да запазя адекватните пропорции ускорение/спиране си набавих това:
032793795-big.jpg?r=0
Работи се прогресивно по реновирането на 4-буталните спирачни апарати от Boxster и набавянето на всички компоненти за ъпгрейда на спирачната система!

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново те поздравявам за хубавия и правилен тунинг! Много ми харесва как процедираш с колата, и резултата от всичко. Браво :) 

 

Маховика да не те притеснява, не е толкова слаб(много юзъри винаги се целят в "вечното", а такова няма) :) Като гледам и мерака с който я правиш много не вярвам да правиш стартове че да го натовариш както не трябва :)

 

Просто искам да попитам, че не помня дали си писал....Тоя мотор имал някаква драма с маслената помпа. Ти чул ли си за това, и предприел ли си някакви мерки(какви)? Става дума за смяната на малка верига движеща маслената помпа, към зъбна двойка. и на по късен етап чупене на шпонка движеща зъбната предавка...Надявам се да не те стресна само :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избягвам да хабя време, нерви и енергия тревожейки се за неща които я се случат я не. Не съм имал проблеми за сега с въпросната помпа.

ВКD като цяло е замесван в какви ли не драми и трагедии, повечето случили се основно по страниците на АутоБилд. 

Железата се трошат рано или късно, повече или по-малко, ние да сме здрави! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега, до къде стигна с подобренията? Измери ли най-после звяра или това не е от значение :-)

Предните дискове на колко мм са? Имаш ли вече някакви впечатления как е с тях?

Тампоните за мотора от къде ги поръча?...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния месец се работи доста по автомобила и по-голямата част от плануваните неща бяха изпълнени. Интериорно е вече почти перфектна по моя вкус и много малко още се иска за да мога да кажа, че няма какво повече да пипам вътре! Има снимков мат'риал, но все немога да се наканя да подбера нужните кадри за темата. Скоро ще публикувам по-интересните неща.

 

Рано е да се качваме на валците, колата не е готова! Началото на идния месец се очертава да дойде ред за даунпайп и генерация, че до сега нямаше време за това. Отделно има още една две дреболиики за пипане и след това живот и здраве ще мерим! Не бързам с графиките, че като стане на мойта тряа'а спирам с тунека и ще ми е скучно!  ;)

 

Дисковете са 312мм Х 25мм. Впечатления нямам още защото не съм готов с "новите" спирачни апарати, а искам всичко да се случи на едно. Като започна да спирам с тях, ще намеря време да споделя.

 

Тампоните ги поръчах от този пич : http://www.ebay.co.uk/usr/simon864689 Не за пръв път купувам от него и винаги е бил много точен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Да избутам малко прахта от тази тема: 5 години по-късно колегата @Tsvetkov83 реши да се раздели с това бижу и беше време аз да поема юздите. Реално от както е в мен не са се случили много промени.  Колата вече е на 18" Ауди Ротор . В интериора отново са добавени духалките от ТТ мк2. Добавен беше веднага и темпомат. Следва да се постави Афтърмаркет навигация с Android.  Въшно съм намислил само едни накрайници на гърнето за да завършат задницата . Относно силовата част идеите са ми да довърша започнатото от колегата, даунпайп (понеже не мога да понасям дразнещото свистене от празното кюмбе на катализатора ) и по отпушено задно гърне. След което най-вероятно ще следва нов ремап.
Добавям няколко снимки и се надявам колегата да не се ядосва , че ще ползвам неговата тема :)

57453600_368638483995159_1295534502101123072_n.jpg

57187605_2283640125288349_6395171102192041984_n.jpg

57168273_1003046880085178_3189825155077505024_n.jpg

56970879_428555924629891_4295810892001443840_n.jpg

53648508_396258697828821_3930858303860506624_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я купувах колегата каза , че всичко  е както е описано по горе в темата, след което е спрял да я развива. Съответно съединителят е този от няколко мнения по горе на Luk .  За коне и въртящ момент не зная. Каня се да я премеря или направо да направя по-агресивен мап и тогава да меря. Би трябвало да е около 200 коня на 1.6 налягане, но на мен ми се струва по-малко. Слизам от с3 8л  и определено ми е слаба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замери я, че ще е интересно да направим сравнение. Моето БКД е с горе-долу същия хибрид и само софт(всичко друго си стои, единствено махнахме катализатора) и в О.Е.Motorsport показа 202 к.с/435 нютона, а в Адлер на dynojet-a показа 218 к.с/490 нютона….това със сток турбо пътища, кулер и все. А, до колкото прочетох по тая са сменяни преди доста неща, та уж би трябвало да е повече.

Питах за съединителя, защото съм с нов(на 6 месеца) стоков комплект на Лук, но просто не издържа и ше трябва подсилен, за да се движи колата както трябва. 

 

Иначе, и аз ако задържа колата още, ще мисля за даунпайп, защото особено като е студена си се чува свистенето..

Редактирано от Vantage
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...