Jump to content

A3 8PА 2.OTDI BKD Quattro Силов и Оптичен тунинг!


Recommended Posts

Колега, аз карам с демпферно феродо, усилен притискател и плътен маховик, но моя казан е само с предно. Нямам забележки относно тази сравнително евтина и много надеждна комбинация, не се е предала до момента. При куатро обаче не знам какво е решението и ще следя с интерес темата. Знам само че този вариант не е много удачен за куатрото защото тропало зверски.. 

Немски инженери бол, сигурен съм че срещу съответната сума ще ти решат проблема :)

Успех с колата, отдавна исках да видя нещо подобно като проект! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Успех с колата..

Благодарско колега! :) Ще ми се да беше така лесно както е при теб, но уви! Точно на AFN с Quattro още му се чудят как да го лекуват след смяна с едномасов! В един братски форум са почнали даже да фантазират, че се оправя с доливане на масло в скоростна кутия и разни центровки на помпата...и до тук спрях да ги чета. 

Кое тропа?

Добре, дай сега да помислим (още) малко на глас! Днес бях на бачкане като писах и нито можех да си събера ума нито имах време да лея творчески недомислици в несвясТ. Нещата седят горе долу така, че тая конверсия е далеч по-проста при предно предаване защото натоварването пада само върху предния дифф! Заменяйки двумасов с едномасов маховик при наличието на заден дифф довежда до усещане все едно си махнал тампоните на мотора. В изречението "Преди да се въведат двумасовите маховици, дизелите си бяха с едномасови" ударението пада върху думата Преди за мое (а и не само) съжаление! Немците са преценили, че това е начина да подсигурят необходимия комфорт при тези агрегати, все пак говорим за ПД! Опитите с едномасов маховик с тегло подобно на двумасовия също за сега не дават желания ефект, макар повечето минали през т'ва да заявяват: "става за каране"! То става, ако търпиш само ти, ама дали скоростната кутия мисли така? Ами каретата?  С две думи, няма как да искам хем плътен маховик , хем да е оригинално усещането, а компромис на този етап не ми се прави! Няма как да не се съглася с твърдението, че демпферите на двумасовия ще се видят в чудо с времето. Вероятно след 40-50к ще тръгне на зле там работата, според карането разбира се! Не случайно писах на SRE с надеждата те да предложат удачен вариант, надявам се да избегна драмите обичайно съпътстващи този тип конверсия!  

 

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам намерение да засирам темата, само едно ще кажа. От целият пост и развитата теория разбрах, че не ми отговори на въпроса - кое тропа? Действай с усиленият Закс щом си решил, аз лично на моя кола повече такова нещо не бих сложил. Докато го карах не ми правеше впечатление, защото бях свикнал, след това се качих на кола с нормален притискател и разбрах какъв идиот съм бил. Относно двумасовите маховици и дали ще се предаде твоят или не никой не може да каже, но бих те посъветвал да попрочетеш малко как работи и какво има вътре и ще разбереш какво имах предвид. 

 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко месеца душа за едни точно определени спирачни апарати и днес най-сетне ми излезе късмета!! Вече не съм сигурен, че ще издържа до като дойде ред за смяна на дискове и накладКи! Тоя немския ебей за пореден път ме изуми на какви оферти можеш да попаднеш!  :eusa_dance:

032384812-big.jpg?r=0

032384818-big.jpg?r=0

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не предобриш само баланса със задните, че ще се увъртиш някъде. Внимавай, Аудитата не обичат много спирачки отзад. Успех с прекодирането на АБС-а, на мен ми отне много време, за да намеря правилната кодировка за моят сетъп.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все ми се струва, че може и да не се наложи да прекодирам, но ще видим! На снимка апаратите изглеждат гоУеми, но в действителност са осезаемо по-малки и леки от твоите 18з, както и от 17з! По едно време се бях засилил към 17з и 330 диск, но осъзнах, че реално нямам нужда от тях. Така или иначе повече от 220 коня нЕма да цедя от мАторя! Т'ва дет съм го взел е комплект от 2002 Boxster (non S) като предните апарати са 4 бутални 2х36мм и 2х40мм и ще се ползват с афтермаркет 312х25 дискове, с каквито съм и в момента, но ОЕМ. Задните са също 4 бутални, но 2х28мм и 2х30мм и реално няма как да ги използвам в този проект, освен ако съвсем не откача! Ауди ползва интегрирана в задния ОЕМ апарат ръчна спирачка, за разлика от повечето перформанс апарати! Има начин, но е солена галимация! Принципа е базиран на задната спирачна система при R8, където един апарат отговаря за спирането, а втори доста по малък го играе ръчна, но хич не ми се занимава! Реално ако сложа спортни дискове и накладки отзад ще ми е напълно достатъчно!

Баланса разбира се ще мръдне леко в полза на предницата, но едва ли ще е нещо фрапиращо при положение, че не променям размера на диска, а само налягането на бутащата сила! Предпочетох да заложа на по-малки/леки апарати облекчавайки по този начин и окачването! Все пак тук не става дума за крути 400-500 коня където не ти пука к'во мъкнеш като тежести и можеш да си позволиш нЕкви си Х% загуби. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго имах предвид. Проблемът идва като слагаш големи задни апарати. На снимката са комплект предни + задни, идеята ми беше да помослиш добре дали да слагаш задните. Предните са ясни, тях ги слагай смело. Аз освен предните, ще слагам и задни 4 бутални и там идва играта с баланса. Ако сложиш само преди, няма да има голям проблем, просто няма да ги ползваш на 100%, но ще си караш спокойно и пак може да си намериш някакъв кодинг за абс-а който да балансира колата дори и със стоковите задни. 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

важно е и колко са му големи диКсовете отзад,не само апаратя ;)

аве ше разбере,като набие спирачки ако задницата му тръгва,ше тряа да се заиграе с разпределение на спирачното усилие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата със съединителите ще споделя нещо от опит.

Оригинално съм със съединител с 228мм Феодоров диск. Оригиналната ми скоростна кутия е с 4,5 диференциали(разбирай дифер. който дават по-голям въртящ момент от което следва добро ускорение, за сметка на топ спиид) съединителя може да се каже че работи в нормален режим с тях. Смених абсурдно късата скоростна кутия със същата, но с 4,1 диференциали(въртящия момент при тръгване е по-малък, от което ускорението на теория е по-лошо за сметка на по-висок пот спиид)...но не това е важното. Съдинителя се усеща че е малък и се претоварва зверски(и не държи в режим полусъединител) за толкова дълга скоростна кутия, и се получава точно това от което ти бягаш!!! Ако не го бях сменил преди 20 000км определено да съм взел "големия" съединител с 240мм феродоф диск(с който от завода си излизат всички модели със скорости с 4,1 диференциал).

Дали ме разбра не знам, но вибрацията и дискофорта(подскачането при което притропва кардана и висящия лагер) при тръгване се получават при съединители с малка контактна повърхност. Говоря за самата площ на притискане между маховик и феродо. След заменки на демпферен с твърт маховик(обикновено с по-малко тегло) се появяват вибрации на празен ход което е нормално заради теглото. А тръгването се влошава комплексно от по-малкия торк заради по-лекия маховик.

Ако сложиш маховик с еднакво тегло, и феродо със същия или по-голям диаметър и контактна площ проблем няма да имаш.

 

Виждам че не си толкова богат че да си купуваш евтини неща! Поздравявам те за това, НО колата ти вече не е ОЕМ/сток или квот ще там, тя става индивидуална и само опита може да каже кой крив кой прав.

 

Не искам да те плаша, но разбит демпферен маховик прави много повече и по-страшни поразии от притропването при потегляне.

 

Ако мнението ми пречи в темата нека някой МОД го изтрие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е отворена и всеки има право да си изкаже мнение каквото и да било то! В твоя случай не виждам ни най малка причина да се трие или прочие! Мерси, че сподели опита си!

Немците препоръчаха (както си и мислех) стоков двумасов маховик! Решил съм го за сега, ще дам шанс на комбинацията - подсилен съединител със стоков двумасов маховик пък колкото оцелее! 50к ако ми направи ще съм доволен, ако не, ще минавам към екзотиките и ще се експериментира до като не стане както трябва! То в цялата тази работа гаранция Франция, ама като си се хванал на хорото няма връщане назад! 

 

... пак може да си намериш някакъв кодинг за абс-а който да балансира колата дори и със стоковите задни...

 

важно е и колко са му големи диКсовете отзад,не само апаратя..

Веднъж да ги сложа и ще го преценявам! Не е проблем да се сложат малко по-големи дискове отзад ако се наложи! 8РА 170кс/200кс стоково са с 312х25 предни и 286х12 задни дискове и се замислих немоА ли да ги направя и аз така и да ползвам вече готовото кодиране за това шаси? Би било твърде удобно, че даже има от кой да го взема! 

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В твоя случай не виждам ни най малка причина да се трие или прочие! Мерси, че сподели опита си!

Немците препоръчаха (както си и мислех) стоков двумасов маховик! Решил съм го за сега, ще дам шанс на комбинацията - подсилен съединител със стоков двумасов маховик пък колкото оцелее!

 

Да това е разумно решение :top:

 

Просто се застраховам, че гледай какво става в другите теми. Човек да се чуди да пише ли, да трае ли?!?

 

Колата става много яка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любимият ми модел,а в твоя случай на доработки направо мечтан.
Изключително добър подбор на части и детайли и ефекта е на лице.
:respekt:

Следя темата с интерес,продължавай все така и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е отворена и всеки има право да си изкаже мнение каквото и да било то! В твоя случай не виждам ни най малка причина да се трие или прочие! Мерси, че сподели опита си!

Немците препоръчаха (както си и мислех) стоков двумасов маховик! Решил съм го за сега, ще дам шанс на комбинацията - подсилен съединител със стоков двумасов маховик пък колкото оцелее! 50к ако ми направи ще съм доволен, ако не, ще минавам към екзотиките и ще се експериментира до като не стане както трябва! То в цялата тази работа гаранция Франция, ама като си се хванал на хорото няма връщане назад! 

 

 

Веднъж да ги сложа и ще го преценявам! Не е проблем да се сложат малко по-големи дискове отзад ако се наложи! 8РА 170кс/200кс стоково са с 312х25 предни и 286х12 задни дискове и се замислих немоА ли да ги направя и аз така и да ползвам вече готовото кодиране за това шаси? Би било твърде удобно, че даже има от кой да го взема! 

Аз като бех 550+ коне си карах сток отзад,точно заради "опцията" да наруша баланса.

Отпред съм 312мм с АТЕ 57 апарати,дискове ЕВС и Жълти ЕВС накладки.

Единствено бих взел ЕВС дискове за отзад и накладки.

Карам без АБС и за толкова даване на газ съм блокирал гумите 1-2 пъти само и то на много смотан хасвалт,влажен и хлъзгав.

Та искам да кажа ,че в твоя случай освен едни читави дискове и накладки,стоков вариант са ти предостатъчни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размишлявах за Феродо DS2500 накладКи, но жълтото ЕВС е по оферта ш'от неще подгряване, иначе като цена са на кантар! Та нищо чудно да се ориентирам и аз към тази комбинация на ЕВС щом при теб върши работа то при мен тряа'а кове. 

 

Обаче май няма да издържа на изкушението да мина към 286мм задни и ще се пробвам кодировката, пък ако толкова видя зор и немога да направя баланса ще върна стоковия сетъп и т'ва е! 

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още някой нещата които са вече налични и предстой да намерят място в проекта!

 

Умишлено оставихме новото турбо да направи нЕколко хиляди километра преди да вкараме съд за картерна вентилация в системата. Повечето ОCC-та предлагани на нашият пазар са китайско производство с твърде малък диаметър (13-15мм) на тръбите и това е голям недостатък! :steinigung: 

Продуктите на Saikou Michi са ценени отвъд голЕмЕа гьол заради качествената си изработка и щедрите 19mm вход/изход.

URL

032437274-big.jpg?r=0

 

След като сложихме хибрида ми беше мерак да си зяпам как надува, но за мое съжаление доставката на уреда се забави и инсталацията му се наложи да остане за второто влизане в бокса!

ProSport 52мм Performance Mechanical Boost Gauge – Red and White LED (http://prosportgauges.com/)

URL

Отредил съм му място в левия въздуховод, което ще изисква лека модификация, но не е нещо което вече да не е правено! Налягане ще се вземе от предвидения за тази цел порт на DarkSide race pipe-a който ползвам – лесно и удобно! :birne:

 

Наближаващата смяна на съединител ще бъде съпроводена с някой необходими дреболии, като:

Powerflex Engine Mount Dog Bone Bush Kit (PFF85-504R) – Червения е предназначен специално за дизели!

Големият тампон ми е още здрав, но няма да издържи дълго на по-сериозни натоварвания затова предварително ще бъде подсилен! Очаквам да има положителен ефект най-вече при рязко набиране! Неминуемо негативната страна е, че ще се предават малко повече вибрации към купето, но както вече е ставало дума – перфектно щастие няма!

http://tsvetkov83.snimka.bg/tuning/silov-tuning-a3-8p-2-0tdi-bkd-quattro.777147.32308128'>URL

Mалкия тампон директно ще се сменя без значение от състоянието му.

http://tsvetkov83.snimka.bg/tuning/silov-tuning-a3-8p-2-0tdi-bkd-quattro.777147.32308129'>URL

 

Е Ви тука малко повод да ме нахраните, че за сега много ме жалите!  :hilezh:

Една афтермаркет маска си харесАх докато си зяпах неангажиращо у ebay. хАмериканския търговец който я предлагаше се опита ме убеди, че не е дялкана в Китай, ама ми е трудно да го повярвам това! Както и да е...поръчах я и е пристигнала в БГ, но мен още ме няма за да я видя к’во представлява. Ако ми хареса може да пробвам как ще застане, а ако не, ще се продава!

http://tsvetkov83.snimka.bg/automobiles/others.794826.32437541'>URL

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маската къртиии

Ще е като Лорд Вейдър !!!

Каквото искаш прави,само махни джантите.

Поверфлекса не е нищо особено.

Има и български ,които все по-добри стават!

ДухКучето какви ми уреди за маторя и за скоростите....още получавам кефогазъм като се сетя....:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Язък, че чак от щатите цъфна тоя проспорт, Вие тука го наврЕхте у кучи г§з.  :hilezh:

АЕМ може би е по-добър (надежден) вариант, но бих предпочел Stack ако трябваше да избирам точно между тези двата модела! Загледах се в схемата за инсталация и имам някой съмнения относно позиционирането при мен, ще се наложи да проверя дали и как ще стане! Само информативно, предлагате ли в UPG манометрите на Stack? И ако да, ми пусни на ЛС ценичките, моля!

Измисли къде да го сложиш. Не е готино да се откажеш от духане в колата ( :hilezh:) заради някакви стрелкички...

Мислено е и е премисляно, навирам го в духалката, у лЕво! Всичко друго ме ангажира с излишни галимации и със сигурност няма да е по естетически издържано. Пък и съм свикнАл да ми духат от дЕсно! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото искаш прави,само махни джантите.

Да те успокоя, че са капарирани и само трябва да си намеря с к'во да ги сменя, че да си ги вземе човека!

 

Нещо не ми иска с "баналните" sline-ки и леко се преориентирах. Е т'аа от Q5 сега застана на цена и ги мъдря. Напомням, че става дума за зимен комплект. 

032448121-big.jpg?r=0

Сякаш не са кофти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...