Jump to content

Проблем с сутрешното палене Ауди 1.8 adr


Vladislav Minchev

Recommended Posts

Колеги имам проблем при първо палене сутрин,пали от втория или третия път,първият път като запаля колата работи за 3-4 сек. като на 3 цилиндъра и гасне ,след което пали от раз.На диагностика не показва да има грешки,смених датчика за температурата на антифриза,смених кабели,почистих дросела,сипах добавка за прочистване на дюзите и файда  йок. Мотора  ката работи на място ми се струва че тресе малко повече от колкото трябва.Скоро ми направи впечатление ,че някоя сутрин като е по-топло пали без проблем явно само на студено прави тази номер.Не знам дали има нещо общо това ,че и уреда на бензина не работи правилно на празен резервоар стрелката стой по средата.Моля дайте съвет как да се справя с тази проблем.Само да добавя ,че съм сменил всички филтри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти проверят дали са здрави гумите свързващи смукателния колектор с двигателя. Често се случва да има скъсана и смуче въздух. Трудното палене на студен мотор при АДР-а на баща ми беше от това....Преди това му гледаха какво ли не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същите симптоми имаше моя ADR ,но въобще не му се оглеждах толкова и така си го карах. Като видя сутрин, че ще изгасне при първо палене веднага го гасях от ключа и след това никакви проблеми. Проблема се оправи след смяна на бензинова помпа,  смених я понеже изгоря, но с горния проблем  карах колата 4-5г. Според мен след определени километри помпата  се износва и не държи налягане. От това идва трудното при по студено време сутрин.

 

 

Редактирано от melano
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пали от раз, но претриса първите 30-40  секунди като на 3 цилиндъра, а понякога и аха да изгасне. Поработи ли една минута или след като подам малко повечко газ и проблема изчезва.  Аз мисля че имам гумички на клапаните за смяна.  :nixweiss: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

от гумичките на клапаните няма как да претриса студена колата !От тях гори масло, но върху работата на двигателя не оказват влияние.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото от недоброто уплътнение на тези гумички къде отива? Моята логика е, че като пропускат масло, то влиза в цилиндъра и омаслява свещите, затова и не горят добре в началото. Като се поизчистят свещите и всичко заработва нормално (при мен проблема е по-малко от минута и само на 1-во палене). Може да съм написал голяма глупост, но нямам задълбочени познания по ДВГ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Може да съм написал голяма глупост, но нямам задълбочени познания по ДВГ. 

Определено я написа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото от недоброто уплътнение на тези гумички къде отива? Моята логика е, че като пропускат масло, то влиза в цилиндъра и омаслява свещите, затова и не горят добре в началото. Като се поизчистят свещите и всичко заработва нормално (при мен проблема е по-малко от минута и само на 1-во палене). Може да съм написал голяма глупост, но нямам задълбочени познания по ДВГ. 

това ми се е случвало на ладата, която карах преди доста години, но там свеща е отстрани на главата и когато колата е ви изгасено положение и протаява масло през гумичките, то се стича през свеща и се получава точно това- зацапва я, и пали трудно двигателя, защото свеща не дава добра искра,като запали и пообгори маслото и след това пали лесно като не е стояла много време и е топла! 

  При нашите двигатели, свеща е отгоре между клапаните( по на високо е от тях) и маслото просто се стича в цилиндъра без да цапа свеща. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да не би от дросела да е ? Обучиха ли ти го след почистването?

Колегата buzzi ми обесни, че вътре във входящия колектор имало някви клапи и незнам си кво не го разбрах, но с една дума те правили някви проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пали от раз, но претриса първите 30-40  секунди като на 3 цилиндъра, а понякога и аха да изгасне. Поработи ли една минута или след като подам малко повечко газ и проблема изчезва.  Аз мисля че имам гумички на клапаните за смяна.  :nixweiss: 

 Имах същия проблем и се оказа сцепен маркуч на картерните газове и оттам смучеше въздух, който при запалване на студен мотор не му даваше да си вдигне хубаво оборотите до около 1200 и притрисаше на ръба на загасването.След като  "оправих" картерната вентилация проблемът с притрисането на студен мотор изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти проверят дали са здрави гумите свързващи смукателния колектор с двигателя. Често се случва да има скъсана и смуче въздух. Трудното палене на студен мотор при АДР-а на баща ми беше от това....Преди това му гледаха какво ли не.

+1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Имах същия проблем и се оказа сцепен маркуч на картерните газове и оттам смучеше въздух, който при запалване на студен мотор не му даваше да си вдигне хубаво оборотите до около 1200 и притрисаше на ръба на загасването.След като  "оправих" картерната вентилация проблемът с притрисането на студен мотор изчезна.

 

Колата пали от раз и вдига на 1200, малко след това са тези симптоми. Този маркуч съм го сменял заедно с пластмасовото коляно, както и свещи - промяна нямаше. Карам така от доста време - не се влошава. Гледал съм на ваг-кома доста неща  включително работата на температурния датчик - ами отчита си точно. Единственото от данните, което буди подозрение е работата на бобините - в 16  група има разлика над 0,5 V между два от цилиндрите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същите симптоми имаше моя ADR ,но въобще не му се оглеждах толкова и така си го карах. Като видя сутрин, че ще изгасне при първо палене веднага го гасях от ключа и след това никакви проблеми. Проблема се оправи след смяна на бензинова помпа,  смених я понеже изгоря, но с горния проблем  карах колата 4-5г. Според мен след определени километри помпата  се износва и не държи налягане. От това идва трудното при по студено време сутрин.

При мен не помогна смяната на бензиновата помпа...пак не иска да пали сутрин.Сега ще прегледаме температурния датчик и след това чистене на дюзи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах този проблем и две години търсих решение. Слагал съм добавки за чистене на инжектори, но нямаше ефект. Карал съм доста време с бензин 100 октана и пак без ефект. След това разбпах, че добавките действат когато караш колата  наз 3000 оборота. Пробвах само със 100 октанов бензин да карам 10-20 км над 3000 оборота и имаше ефект. След това си почистих инжекторите в сервиз със ултразвук, след което ги тестват на стенд. Изчистих натрупаните грешки и адаптирах дросела и колата се оправи.

Сега проблема ми е, че ми излиза постоянно грешка "00561 - Mixture Adaptation" и търся решение на това, но паленето сеоправи с почистване на инжекторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Сигурно ли е че тази грешка идва от дросела защото и аз я имам 

1 Fault Found:
00561 -  Mixture Adaptation
        13-10 -  Adaptation Limit (Mul) Not Reached 

При мен в третото квадратче на осми канал стойноста е  минус 9 когато съм на бензин и минус 14 когато съм на газ 

преди време с други настройки на газовата  беше -25 

тогава колата не искаше да пали сутрин или палеше и изгасваше 

след изтриване на грешките и нулиране на адаптацийте палеше

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше същия проблем при палене на студен мотор и след цифра време ми изгоря бензиновата помпа след смяна нямаше проблем мисля че с тази смяна ще се оправи проблема но уви НЕ сега 4-5 месеца след смяната пак почна да прави същите проблеми пали труднп при първо палене вднага гасне не мога да му хвана вече края.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжектори колеги, инжектори.

на моята като и бяха прецакани инжекторите- палеше без проблем, държеше обороти, но като подам газ трудно се изфорсираше  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е при мен единият не задържаше и точно това правеше. Паля а тя гасне. Вторият път няма проблеми, в повечето случаи. Иначе се е случвало и по 3-пъти да гасне и в много редки случаи да запали от първия път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

При мен в третото квадратче на осми канал стойноста е минус 9 когато съм на бензин и минус 14 когато съм на газ

преди време с други настройки на газовата беше -25

тогава колата не искаше да пали сутрин или палеше и изгасваше

след изтриване на грешките и нулиране на адаптацийте палеше

Тази грешка е от не добра настройка на газовата уредба.

Настройте отново, гледайки и стойостите на ламбда корекциите,

както за на място ( поле 2 ) така и за в движение (поле 3 ) в канал 8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и при мен има проблем с паленето но аз мисля че  е от имобилайзера,защото понякога като запаля колата и лампичката с ключа на таблото остава да мига докато не изгася колата и запаля пак,при палене не всеки път пали от раз но завъртя ли втори път пали веднага къде да търся проблема,казват ми да правя адаптация на дросела като го карам само на бензин,карах я на газаджия и ми настрои газовата и вече е много добре както разхода така и вървежа но къде да търся проблема с паленето и лампичката на таблото?  :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...