Jump to content

ауди S3 проект...


Recommended Posts

ами да на 3-та примерно е така,а относно лагерно турбо никога несъм влизъл в дилема за сравнение с кое да е втулково.А, г-тека е сравнен миналата година на Сливен,дава по-слаби времена от апаратурата с 3-и десети,но за ориентир върши...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 141
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз съм с подобно т3/т4 на голфа и за мен това е доста лагава турбина, преди 3000-3500 оборота няма никой, 1 бар на 3 -та има на 4000-4100 оборота (на 4х4 може да идва малко по-рано). За драгаджиика и за магистралата предполагама става но за града не е толкова приятна. Иначе от китайка до китайка има разлика, знам китайки дето вече 3-4 години вървят на 1.3-1.4 и нямат проблем.

За г-тека, моя многократно е тестван на божура и кондофрей и дава по-слаби времена с ~0.2-0.3, както писа колетага т.е. дава доста добра представа.

п.п. Поздравления за колата !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами отначало тва беше дилемата,имам километри в разработка имам и на един бар доста,издържа и цял ден на диното и не е мръднало,реално ще кара докато ми писне на мене :eusa_angel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления колега. Турбината ти може да не е от най-добрите за целта, но това предполагам се е отразило положително върху бюджета. Би ли споделил...може и на лично, колко ти струваше тунинга: говоря само за ъпгрейдите...турбо, биели, инжектори, помпа, съединител, кулер и т.н., не за ремонта на повредените чаркове който е бил неизбежен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Пика на конете е там или графиката не пада до тези обороти, питам те защото на пловдивско дино кривите на въртящ момент и коне се пресичат още в началото, а не на 5000 и нещо оборота както трябва (една ос е по-сбита от другата) и по графиката трудно може да се ориентираш къде тръгват надолу кривите :-) , на мойта стара кола с Т3/Т4 чугунен колектор и чугун с .48 АР графиката на хартия не изглеждаше да пада до прекъсвач и колата имаше 347кс на 1.3-1.4 налягане, а ако се закара и се премери на хеедското дино е 230-240кс на гуми примерно и конете почат да падат на 6400-6500об/мин  :zustimm:

 

С две думи, ако си 4х4 с 1.8Т със сток обем и сток глава с атмосферни валове и си докараш колата да се премери в Хеед ще си около +-300коня в тая конфигурация (т.е. няма вариант да си над 330кс на гуми, ако си 4х4 или ~380кс за предно)   :lupe:   дори ще ти платя диното  :zustimm: пък, ако греша ще черпя и по бира. 

 

на тези обороти я спира а като  гледам графиката може да качи още мощност в обороти 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=613796418668680&set=a.544592078922448.1073741825.100001149823347&type=1&theater

били споделил с какъв съединител си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя е нормален преправен и усилен с орогинален демферен маховик.

Иначе една читава графика трябва да изглежда така: (а не кривите да се пресичат в началото една ос да е смачкана, другата разтеглена и да не се разбира нищо :-)   :lupe:  )

35.jpg

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХАххахах ще се пръсна от смяххххххх  :hilezh: да се върнем в час по трудово.... кажи чесно, че това, което виждаш ти харесва, на мен ми прилича на хладилник отпред...

 

Страшно добре стой няма що, махнати са фаровете за мъгла и няма къде да се навие куката за теглене като закъсаш. За грозно стърчащите "евтини" скоби да не говорим. 

 

Поне за най-елементарните неща като скобите можехте да се поинтересувате и да намерите по-подходящ и добър вариант.  :zustimm:

 

С две думи по "най-функционалния" и "най-естетичния" начин е пипано по предницата. 

 

 

Да дам един жокер как трябва да изглежда добре монтиран кулер на такава кола!

Колата е на Ivo G да ме извини, че ползвам снимката, има още поне 3 S3-ки, с подобно монтиран кулер.

1932431_10203496012025064_1854522175_n.j

 

 

И един въпрос, освен че съединителя е стоков с каква помпа е колата и с какви инжектори?

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на едни им харесва на други не,то винаги е така :fastfood:за напред като сложим друго турбо,и съединител,ще изрежим да ползваме ефекта на целия кулер...

аз,бях пуснал темата в процеса на работа,и щеше всичко дае видно,но както и дае,сега питайте ще разправям :razz: 

дюзи 630-и,сименс дека,помпа валбро В резервуара,без съдове маркучи и прочие,надолу на горе...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич не знам кой ти налива идеи в главата за изрязване и тн. От опит ти казвам, че това е пълна глупост. S3-ката на Нико (вече бивша) е минала първо през мен. Кулера беше плътно скрит зад бронята, боядисан в черно, което също би могло да е проблем, но не е. Този автомобил не даде никакъв проблем на дино като завъртя толкова много поредни рънове, че чак аз се уплаших да не се счупи. А вервай ми на мен да ми се стори, че се дава прекалено много газ.... ЕБАА МАМА МУУУУ!! В момента А4-ката, която карам е около 430кс при налягане около 1.8, аз я карам на 1.9-2.1 бара (зависи от температурата на въздуха и наклона) и проблем се явява само и единствено ЕГТ-то, не кулера. Кулера е монтиран по същия начин като при S3-ката. Плътно прибран зад всички решетки и всичко е на място по предната броня. 

Виж проекта на колегата SMG в А4 1.8Т quattro. Отново по същия монтаж и колата лющи 11-ки на 400м. 

 

Отделно, ако искаш да изглежда добре си поръчай от Венци черни силиконови снадки вместо сегашните сини. Предполагам, че още ги поддържа или поне може да ти ги внесе. 

 

И последно...

Пич тези неща ти ги казвам, не защото искам да хеитя или да обиждам някого, а защото искам да ти дам съвет как да стане по-добре твоят автомобил. Реално и S3-ката, за която казах по-горе щеше да изглежда по същия начин, ако нямаше кой да ме нахрани мен и да ми отвори очите ;) 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на едни им харесва на други не,то винаги е така :fastfood:за напред като сложим друго турбо,и съединител,ще изрежим да ползваме ефекта на целия кулер...

аз,бях пуснал темата в процеса на работа,и щеше всичко дае видно,но както и дае,сега питайте ще разправям :razz:

дюзи 630-и,сименс дека,помпа валбро В резервуара,без съдове маркучи и прочие,надолу на горе...

 

С помпа само в резервоара винаги трябва да караш само с пълен резервоар.

Валброто е въпрос на време да изгори (това от опит, всеки който е карал с таква помпа е ял дървото, рано или късно).

 Имаше проекти с немалко пари вкарани в тях, които се движеха само с пълен резервоар  :hilezh:  

 

 

Щом съединителя държи още значи Нм за малко и идват доста късно, при читаво подбран сетъп стоков съединител няма да изкара и диното.   :lupe:

 

На светлинни години сте от истината :stupid:  поне като ви се дава акъл поемайте, ако можеш метни една снимка на двигателния отсег, че там е интересно какво е сътворено  :zustimm:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С помпа само в резервоара винаги трябва да караш само с пълен резервоар.

Валброто е въпрос на време да изгори (това от опит, всеки който е карал с таква помпа е ял дървото, рано или късно).

 Имаше проекти с немалко пари вкарани в тях, които се движеха само с пълен резервоар  :hilezh:  

 

 

Щом съединителя държи още значи Нм за малко и идват доста късно, при читаво подбран сетъп стоков съединител няма да изкара и диното.   :lupe:

 

На светлинни години сте от истината :stupid:  поне като ви се дава акъл поемайте, ако можеш метни една снимка на двигателния отсег, че там е интересно какво е сътворено  :zustimm:

ами нз.кога ще изгори,но си изгаря горивото до край и тва е помпа с друга кошница в резервуара,и стоковата пълни вътре 100%се сещаш за кво говоря... :ja: тръгва си от стартове и т.н.

а,ето и исканата снимка...

post-82438-0-49718900-1399290975_thumb.j

post-82438-0-85085800-1399291009_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с Валбро 255 от  година и половина - две и нямам никакви проблеми дори и когато ми светне лампата за горивото, давам газ нито глъхне нито прекъсва (т.е. има си гориво), но пък съм карал ТТ което като падне горивото под 2/3 и почва да има проблеми .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далаверата с Валбротата, е че масова са пълно менте. Ако човек попадне на читава - ОК, ма иначе... :/

 

Бош 040 не е лош вариант, малко по-скъп, но пък май е доста по-читава. Иначе в коша е станало доста изчистено :) Поздравления за което!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далаверата с Валбротата, е че масова са пълно менте. Ако човек попадне на читава - ОК, ма иначе... :/

 

Бош 040 не е лош вариант, малко по-скъп, но пък май е доста по-читава. Иначе в коша е станало доста изчистено :) Поздравления за което!

ами човека каза,че неговата ,,астра,, е изкарала 470к.с и няма ядове мн.време,а за боша неискам външни съдове изнагажника и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съединителя е вече история макар,че беше нов,от два дена демфера се чува доволно,,,

искам да мина на твърд маховик,имам под ръце S2 комплект съединител но маховика не става,и друго ме интересува, намирам комплект нов съединител с едномасов маховик за ауди и vw 1,9тди 131к.с, та дали този комплект е същия с на ARL.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...