veskol Публикувано 3 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 ами да на 3-та примерно е така,а относно лагерно турбо никога несъм влизъл в дилема за сравнение с кое да е втулково.А, г-тека е сравнен миналата година на Сливен,дава по-слаби времена от апаратурата с 3-и десети,но за ориентир върши... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Аз съм с подобно т3/т4 на голфа и за мен това е доста лагава турбина, преди 3000-3500 оборота няма никой, 1 бар на 3 -та има на 4000-4100 оборота (на 4х4 може да идва малко по-рано). За драгаджиика и за магистралата предполагама става но за града не е толкова приятна. Иначе от китайка до китайка има разлика, знам китайки дето вече 3-4 години вървят на 1.3-1.4 и нямат проблем. За г-тека, моя многократно е тестван на божура и кондофрей и дава по-слаби времена с ~0.2-0.3, както писа колетага т.е. дава доста добра представа.п.п. Поздравления за колата ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 3 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 ами отначало тва беше дилемата,имам километри в разработка имам и на един бар доста,издържа и цял ден на диното и не е мръднало,реално ще кара докато ми писне на мене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Поздравления колега. Турбината ти може да не е от най-добрите за целта, но това предполагам се е отразило положително върху бюджета. Би ли споделил...може и на лично, колко ти струваше тунинга: говоря само за ъпгрейдите...турбо, биели, инжектори, помпа, съединител, кулер и т.н., не за ремонта на повредените чаркове който е бил неизбежен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bisan Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Пика на конете е там или графиката не пада до тези обороти, питам те защото на пловдивско дино кривите на въртящ момент и коне се пресичат още в началото, а не на 5000 и нещо оборота както трябва (една ос е по-сбита от другата) и по графиката трудно може да се ориентираш къде тръгват надолу кривите :-) , на мойта стара кола с Т3/Т4 чугунен колектор и чугун с .48 АР графиката на хартия не изглеждаше да пада до прекъсвач и колата имаше 347кс на 1.3-1.4 налягане, а ако се закара и се премери на хеедското дино е 230-240кс на гуми примерно и конете почат да падат на 6400-6500об/мин С две думи, ако си 4х4 с 1.8Т със сток обем и сток глава с атмосферни валове и си докараш колата да се премери в Хеед ще си около +-300коня в тая конфигурация (т.е. няма вариант да си над 330кс на гуми, ако си 4х4 или ~380кс за предно) дори ще ти платя диното пък, ако греша ще черпя и по бира. на тези обороти я спира а като гледам графиката може да качи още мощност в обороти https://www.facebook.com/photo.php?fbid=613796418668680&set=a.544592078922448.1073741825.100001149823347&type=1&theaterбили споделил с какъв съединител си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 4 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 ами там въпроса не е решен,но мисля да сложа от голф 4 ARL,ако някой има предложения нека пише.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 (Редактирано) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=613796418668680&set=a.544592078922448.1073741825.100001149823347&type=1&theaterбили споделил с какъв съединител сиСъединителя е нормален преправен и усилен с орогинален демферен маховик.Иначе една читава графика трябва да изглежда така: (а не кривите да се пресичат в началото една ос да е смачкана, другата разтеглена и да не се разбира нищо :-) ) Редактирано 4 Май 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeNa7a_Turb0 Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 ...кулера е доста селско грубо монтиран Аз мисля, че кулера си стой много добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 (Редактирано) ХАххахах ще се пръсна от смяххххххх да се върнем в час по трудово.... кажи чесно, че това, което виждаш ти харесва, на мен ми прилича на хладилник отпред... Страшно добре стой няма що, махнати са фаровете за мъгла и няма къде да се навие куката за теглене като закъсаш. За грозно стърчащите "евтини" скоби да не говорим. Поне за най-елементарните неща като скобите можехте да се поинтересувате и да намерите по-подходящ и добър вариант. С две думи по "най-функционалния" и "най-естетичния" начин е пипано по предницата. Да дам един жокер как трябва да изглежда добре монтиран кулер на такава кола!Колата е на Ivo G да ме извини, че ползвам снимката, има още поне 3 S3-ки, с подобно монтиран кулер. И един въпрос, освен че съединителя е стоков с каква помпа е колата и с какви инжектори? Редактирано 4 Май 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 И на мен не ми харесва как стои кулера, макар че си падам по виждащи се, незамаскирани кулери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 5 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 на едни им харесва на други не,то винаги е така за напред като сложим друго турбо,и съединител,ще изрежим да ползваме ефекта на целия кулер...аз,бях пуснал темата в процеса на работа,и щеше всичко дае видно,но както и дае,сега питайте ще разправям дюзи 630-и,сименс дека,помпа валбро В резервуара,без съдове маркучи и прочие,надолу на горе... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Пич не знам кой ти налива идеи в главата за изрязване и тн. От опит ти казвам, че това е пълна глупост. S3-ката на Нико (вече бивша) е минала първо през мен. Кулера беше плътно скрит зад бронята, боядисан в черно, което също би могло да е проблем, но не е. Този автомобил не даде никакъв проблем на дино като завъртя толкова много поредни рънове, че чак аз се уплаших да не се счупи. А вервай ми на мен да ми се стори, че се дава прекалено много газ.... ЕБАА МАМА МУУУУ!! В момента А4-ката, която карам е около 430кс при налягане около 1.8, аз я карам на 1.9-2.1 бара (зависи от температурата на въздуха и наклона) и проблем се явява само и единствено ЕГТ-то, не кулера. Кулера е монтиран по същия начин като при S3-ката. Плътно прибран зад всички решетки и всичко е на място по предната броня. Виж проекта на колегата SMG в А4 1.8Т quattro. Отново по същия монтаж и колата лющи 11-ки на 400м. Отделно, ако искаш да изглежда добре си поръчай от Венци черни силиконови снадки вместо сегашните сини. Предполагам, че още ги поддържа или поне може да ти ги внесе. И последно...Пич тези неща ти ги казвам, не защото искам да хеитя или да обиждам някого, а защото искам да ти дам съвет как да стане по-добре твоят автомобил. Реално и S3-ката, за която казах по-горе щеше да изглежда по същия начин, ако нямаше кой да ме нахрани мен и да ми отвори очите Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 (Редактирано) на едни им харесва на други не,то винаги е така за напред като сложим друго турбо,и съединител,ще изрежим да ползваме ефекта на целия кулер...аз,бях пуснал темата в процеса на работа,и щеше всичко дае видно,но както и дае,сега питайте ще разправям дюзи 630-и,сименс дека,помпа валбро В резервуара,без съдове маркучи и прочие,надолу на горе... С помпа само в резервоара винаги трябва да караш само с пълен резервоар.Валброто е въпрос на време да изгори (това от опит, всеки който е карал с таква помпа е ял дървото, рано или късно). Имаше проекти с немалко пари вкарани в тях, които се движеха само с пълен резервоар Щом съединителя държи още значи Нм за малко и идват доста късно, при читаво подбран сетъп стоков съединител няма да изкара и диното. На светлинни години сте от истината поне като ви се дава акъл поемайте, ако можеш метни една снимка на двигателния отсег, че там е интересно какво е сътворено Редактирано 5 Май 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bigmata Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 veskol карай си колата и си свиркай .Аз докато слушах къде къде по-големи тунери само ядове имах .Имена няма да казвам .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 5 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 С помпа само в резервоара винаги трябва да караш само с пълен резервоар.Валброто е въпрос на време да изгори (това от опит, всеки който е карал с таква помпа е ял дървото, рано или късно). Имаше проекти с немалко пари вкарани в тях, които се движеха само с пълен резервоар Щом съединителя държи още значи Нм за малко и идват доста късно, при читаво подбран сетъп стоков съединител няма да изкара и диното. На светлинни години сте от истината поне като ви се дава акъл поемайте, ако можеш метни една снимка на двигателния отсег, че там е интересно какво е сътворено ами нз.кога ще изгори,но си изгаря горивото до край и тва е помпа с друга кошница в резервуара,и стоковата пълни вътре 100%се сещаш за кво говоря... тръгва си от стартове и т.н.а,ето и исканата снимка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Аз също съм с Валбро 255 от година и половина - две и нямам никакви проблеми дори и когато ми светне лампата за горивото, давам газ нито глъхне нито прекъсва (т.е. има си гориво), но пък съм карал ТТ което като падне горивото под 2/3 и почва да има проблеми . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Далаверата с Валбротата, е че масова са пълно менте. Ако човек попадне на читава - ОК, ма иначе... :/ Бош 040 не е лош вариант, малко по-скъп, но пък май е доста по-читава. Иначе в коша е станало доста изчистено Поздравления за което! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 5 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Далаверата с Валбротата, е че масова са пълно менте. Ако човек попадне на читава - ОК, ма иначе... :/ Бош 040 не е лош вариант, малко по-скъп, но пък май е доста по-читава. Иначе в коша е станало доста изчистено Поздравления за което!ами човека каза,че неговата ,,астра,, е изкарала 470к.с и няма ядове мн.време,а за боша неискам външни съдове изнагажника и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 ТО съда не се монтира в багажника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 5 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 винаги е извън резервуара,апък ако ще и зад гумата дае... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 А кой модел е Гтек-а показващ 3 десети по-зле от апаратурата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Далаверата с Валбротата, е че масова са пълно менте. То да бяха само валбротата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 10 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 съединителя е вече история макар,че беше нов,от два дена демфера се чува доволно,,,искам да мина на твърд маховик,имам под ръце S2 комплект съединител но маховика не става,и друго ме интересува, намирам комплект нов съединител с едномасов маховик за ауди и vw 1,9тди 131к.с, та дали този комплект е същия с на ARL. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bigmata Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Същият е .Пазарувай смело .И аз съм захванал с една с3 2.1т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване