MadFan Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 +1. Парен каша духа, не че сме чорбаджии. Тия 10k са горе-долу санитарния минимум да стане тоя проект наистина както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 аве,момчета....виЙ кво работите ? джамал го знам,че е резак с петролни кладенци,ама другите с тия 10тки хий левове тунеци у криза,леко надскачате и видни форумни масони с премиум тупалки и стайлиш лайф! Карти за отстъпка продавам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 (Редактирано) Хахах клошар най-страшен значи Сега остава да се появи някой, дето ще каже как за 3-4хил.лв. се правят 400коня Редактирано 6 Януари 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Край! Е сега Ви послушА и замрази проекта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 (Редактирано) И по-добре ше направи,има далеч по-приятни места да профукаш 10 бинки ,отколкото в голф 4х4 с емблема на ауди Редактирано 6 Януари 2014 от yavor20v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Време беше някой да го спомене. Абе и под 10к ще стане горе-доле работата.Ама тряя се правят компромиси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Според мен не си струва да се пробва с китайско турбо.Разликата в цените е голяма наистина, но ако се пръдне после трябва ново или да е ремонтира старото, а ако се смени с друго турбо ще тябва и преправяне и ремап.То де да беше само ремонт на турбото. Кат пръдне и кат се изсипат всичките китайски железа през бутала и клапани. А пък като гледам и гейта е китаец, там пък колко хорър филми съм гледал... Чакам да видя биелите, кой залага на Ийгъл ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Гейта може и да е каратяга, но пък е хай куолити реплика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Аз сега се загледах, тея колена от черно желязо ли са? Да не ги завяряте с CO-то!? Фен, не знам колко си се осведомил, но сериозно те съветвам да събереш повече инфо, и да си вземеш по-качествени части, а пък дори и да не стане толкова бързо колата, парите не трябва да ги имаш на един път ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Черни колена за парно с ЦО реално е вариант който работи, при това по-добре от лъскавите китайци от тънката неръждавейка. Но естествено най-добре си е с качествен чугуняк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Качествен плетеняк от 3мм + неръждавейка си е най-добре ... само да има кой да направи хубави заварки ... чугунът е safe и save варианта наистина, спор няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Аз сега се загледах, тея колена от черно желязо ли са? Да не ги завяряте с CO-то!?Нещо притеснително ли има в това? Качествен плетеняк от 3мм + неръждавейка си е най-добре ...И какви са предимствата пред безшевните колена от стомана S355 освен, че не са лъскави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 И какви са предимствата пред безшевните колена от стомана S355 освен, че не са лъскави?Отговор - няма такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Айде бе?! Ами това какво е? DIN 2065 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 (Редактирано) Няма предимства според мен, това имах предвид. Редактирано 7 Януари 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Погрешно те разбрах! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Предимствата са, че не ръждясват най-малкото, и че ще са по-издръжливи. Друго предимство е, че задържат повече топлина в колектора, отколкото желязото (което отдава повече) и по тоя начин газовете вътре се засилват повече -> повече мощност. Не казвам, че разликите са от земята до небето, но има такива. Отделно визуално (което за някои хора е важно) ... Отделно идеята беше, че ако прави компромиси с турбо, гейт, колектор и тн. очевидно е, че се опитва да прави много коне с малко пари, което си е предпоставка просто да не си кара колата през повечето време, и затова го посъветвах да забави малко и си направи колата както трябва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 (Редактирано) Ами ако се омотае с термо лента въпросното желязо което толкова ръждясвало и топлоотделяло какво ще стане? А ако неръждавейката се понацепи 10-15 пъти за 5000-6000 км каране? Лъскавите неща, не винаги са по-хубави, просто хващат окото. Редактирано 7 Януари 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 400 коня от 1.8Т не са евтина цел. Според мене се насочи към спокойни 300-320 коня с доказани части, вместо 400 коня с ментета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ефо s3 Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 според мен ако ще са 300-320 то подобре 270-280 кончета,постигат се само с мап и генерацийка,лесна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Ако колата се направи грамотно от човек разбиращ от хардуер и частите са прилични ще си я кара без никакви проблеми без значение дали е 300 или 400коня. Има правени 1.8Т и по 300коня дето не могат да минат 500-1000км без нещо да се разплете от тях, ако пък си чобанин и вандал и стокова ще я чупиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Има правени 1.8Т и по 300коня дето не могат да минат 500-1000км без нещо да се разплете от тях... Чувал съм, че има и стокови такива... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Според мен е добре колегата да сподели евентуален бюджет,кой ще прави колата,някаква марка на частите все пак,ей такива дреболии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 То след такава хранилка как да пише човечеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kopeldaka Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 (Редактирано) Според мен е добре колегата да сподели евентуален бюджет,кой ще прави колата,някаква марка на частите все пак,ей такива дреболии Цецо, как да пише човека, след като по закон винаги в този форум почне ли да пише нов потребител, веднага го наскачват и почват да му сипват чувалите с лайна. Първия проект, който пуснах преди година на бившото ми А4 беше съпроводен от абсолютно същото отношение на редица форумни разбирачи. Аз втори проект не бих пуснал в този форум, докато не започне да се уважава чуждият труд, усилия и средства, винаги ще сме на това дередже и никога няма да се оправим. Днес момчето от темата ми се обади, поговорихме на дълго и на широко, помогнах му до колкото можах, обясних му как да се справи с неща, през които аз съм минал до сега и т.н. Идеята на този форум е да си помагаме, а не само да си плюеме в устите. Редактирано 7 Януари 2014 от Kopeldaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване