Jump to content

ауди S3 проект...


Recommended Posts

+1. Парен каша духа, не че сме чорбаджии. Тия 10k са горе-долу санитарния минимум да стане тоя проект наистина както трябва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 141
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

аве,момчета....виЙ кво работите ? джамал го знам,че е резак с петролни кладенци,ама другите с тия 10тки хий левове тунеци у криза,леко надскачате и видни форумни масони с премиум тупалки и стайлиш лайф!

:hilezh:

 

Карти за отстъпка продавам :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах клошар  :hilezh:  :freude: най-страшен значи  :eusa_dance:

 

Сега остава да се появи някой, дето ще каже как за 3-4хил.лв. се правят 400коня :) 

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по-добре ше направи,има далеч по-приятни места да профукаш 10 бинки ,отколкото в голф 4х4 с емблема на ауди :hilezh:

Редактирано от yavor20v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Време беше някой да го спомене. :D
Абе и под 10к ще стане горе-доле работата.
Ама тряя се правят компромиси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си струва да се пробва с китайско турбо.

Разликата в цените е голяма наистина, но ако се пръдне после трябва ново или да е ремонтира старото, а ако се смени с друго турбо ще тябва и преправяне и ремап.

То де да беше само ремонт на турбото. Кат пръдне и кат се изсипат всичките китайски железа през бутала и клапани. А пък като гледам и гейта е китаец, там пък колко хорър филми съм гледал... Чакам да видя биелите, кой залага на Ийгъл :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега се загледах, тея колена от черно желязо ли са? Да не ги завяряте с CO-то!? Фен, не знам колко си се осведомил, но сериозно те съветвам да събереш повече инфо, и да си вземеш по-качествени части, а пък дори и да не стане толкова бързо колата, парите не трябва да ги имаш на  един път ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черни колена за парно с ЦО реално е вариант който работи, при това по-добре от лъскавите китайци от тънката неръждавейка. Но естествено най-добре си е с качествен чугуняк. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качествен плетеняк от 3мм + неръждавейка си е най-добре ... само да има кой да направи хубави заварки ... чугунът е safe и save варианта наистина, спор няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега се загледах, тея колена от черно желязо ли са? Да не ги завяряте с CO-то!?

Нещо притеснително ли има в това?

 

Качествен плетеняк от 3мм + неръждавейка си е най-добре ...

И какви са предимствата пред безшевните колена от стомана S355 освен, че не са лъскави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какви са предимствата пред безшевните колена от стомана S355 освен, че не са лъскави?

Отговор - няма такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предимствата са, че не ръждясват :) най-малкото, и че ще са по-издръжливи. Друго предимство е, че задържат повече топлина в колектора, отколкото желязото (което отдава повече) и по тоя начин газовете вътре се засилват повече -> повече мощност. Не казвам, че разликите са от земята до небето, но има такива. Отделно визуално (което за някои хора е важно) ...

 

Отделно идеята беше, че ако прави компромиси с турбо, гейт, колектор и тн. очевидно е, че се опитва да прави много коне с малко пари, което си е предпоставка просто да не си кара колата през повечето време, и затова го посъветвах да забави малко и си направи колата както трябва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако се омотае с термо лента въпросното желязо което толкова ръждясвало и топлоотделяло какво ще стане? А ако неръждавейката се понацепи 10-15 пъти за 5000-6000 км каране? Лъскавите неща, не винаги са по-хубави, просто хващат окото.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата се направи грамотно от човек разбиращ от хардуер и частите са прилични ще си я кара без никакви проблеми без значение дали е 300 или 400коня. 
Има правени 1.8Т и по 300коня дето не могат да минат 500-1000км без нещо да се разплете от тях, ако пък си чобанин и вандал и стокова ще я чупиш   :zustimm:  
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има правени 1.8Т и по 300коня дето не могат да минат 500-1000км без нещо да се разплете от тях...

 

Чувал съм, че има и стокови такива... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е добре колегата да сподели евентуален бюджет,кой ще прави колата,някаква марка на частите все пак,ей такива дреболии :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е добре колегата да сподели евентуален бюджет,кой ще прави колата,някаква марка на частите все пак,ей такива дреболии :)

Цецо, как да пише човека, след като по закон винаги в този форум почне ли да пише нов потребител, веднага го наскачват и почват да му сипват чувалите с лайна. Първия проект, който пуснах преди година на бившото ми А4 беше съпроводен от абсолютно същото отношение на редица форумни разбирачи. Аз втори проект не бих пуснал в този форум, докато не започне да се уважава чуждият труд, усилия и средства, винаги ще сме на това дередже и  никога няма да се оправим. Днес момчето от темата ми се обади, поговорихме на дълго и на широко, помогнах му до колкото можах, обясних му как да се справи с неща, през които аз съм минал до сега и т.н. Идеята на този форум е да си помагаме, а не само да си плюеме в устите.

Редактирано от Kopeldaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...