Jump to content

Ауди А4 в Лясковец


Recommended Posts

Колеги,ако някой е ходил да гледа тази кола моля да сподели мнение.В сряда мисля да ходя до там и се надявам да не е напразно.От този салон вече изтървах една кола която си бях набелязал преди няколко месеца.  http://www.cars.bg/c576414

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Въобще не е показателно да ти кажа това със седалката, точно на това място.

Казвам го понеже карам същата кола, седалката е почти същата само че по-спортния вариант.

Точно на това място дето е закъсаното е изпъкнало и при всяко влизане и излизане се отриваш яко. Аз съм с нормално телослужение 184см 94кг и при всяко влизане се отривам яко. Като взех колата седалката беше като нова, за около 20 000км вече е затъркано там, сигурно след още 20 000 ще е скъсано и какъв показател е това? Ако е някой по едър от мен положението ще е още по-зле. Ако човека е дребен и слаб сигурно няма да закача като влиза. Така че по това да съдиш за състоянието на колата, според мен не е реално. По-скоро вътре изглежда запазена. Отвън сенките на места се приливат кофти и е трудно да се каже. Но най-важно е как е сърцето й, а това само на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хващай хеликоптера и само на място . Колата изглежда добре , но живо е друго. Километрите са поне 100 000+, но това не винаги е определящо. Колкото до седалката ,това въобще не е показателно. Моята я докарах на реални 180 000 и седалката беше супер. За 30 000 се прокъса от мен / 182/95/ и от каране на къси разстояния. Хората там сядат и карат 200–300км. на ден , затова колите са на много километри ,а седалките не са изтрити.Гледай и късмет! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата съм я гледал в Италианското МОБИЛЕ съвсем скоро, познах я по съдраната седалката и нескопосания теглич и там беше на +420000км. прави сметка какво става в България??!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги незнам как ги късате тия седалки при положение, че и 2та сте по високи от мен и всякак сте с поне 1 позиция назад. Аз вече 20 000 км 177/110кг и дори не се е протрила грам седалката. Колата се кара 90% градско. Няма смисъл да спорим явно има значение при самото влизане и излизане. Колата е доста лъсната, но цената е космическа, а километрите доста. Имай в предвид, че точно на тези километри започват да се обаждат много скъпи компоненти и според мен трябва да я пропуснеш тази обява. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Ами ако не ти е проблем да я погледнеш,че да не бия път напразно.От 8-9 месеца си търся кола и само навеси се продават и им искат много пари.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За още хилядарка отгоре ще вземеш сносна B6 ца.

ще вземе, сносен порутник

 

ще го подмамиш да си купи някоя б6 за 7000, която е обиколила три пъти земното кълбо

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз затова гледам б5,защото б6 за такива пари няма.Вече се чудя кое е по малкото зло 14 годишен барутник за 5-6000лв. или 10 годишен милионник за още 2 хилки отгоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами... де да знам - въпросът ти е много резенон.

имай предвид, че б6 има доста скъпи възли, поинтересувай се по-задълбочено за него, за да може да си направиш правилно сметката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разгледай тук там в обявите, да видиш най-евтините б6 1.9 131 ръчка(аналога на това което гледа колегата), на какви пари са и какво предлагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре съм ги разгледал и съм му набелязал няколко добри предложения за които ще постна линкове.Ще ми поясниш ли за тези по скъпи възли при Б6 какви са за разлика от Б5.

Редактирано от Bobo Quattro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

примерно тандем помпата, нещо което тече на всяка б6

 

постни му предложенията

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11386920095593554&f1=details&slink=5fcqcc

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11373657755505384&f1=details&slink=5fcqtq

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11389456989026499&f1=details&slink=5fcqtq

На първо време тези.Не казвам че са на реални км ,но поне за мен Б6 е класи над Б5 като визия главно.Отделно Б5 е вече модел на почти 20г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Благодаря за линковете,аз съм ги гледал тези обяви.От около година всекидневно следя пазара.Много рядко излиза нещо читаво и се продава бързо.И аз повече харесвам б6,но съм ограничен в бюджета.Естествено че тези пари които е посочил търговеца в обявата няма да ги вземе,или поне не от мен.За тази кола мисля да му предложа 5500 макс. и то ако няма други забележки и е в добро състояние.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още в темите с подобни обяви има хора вярващи на митовете,че са "паднали цените"

Паднали са на куково лято.

 

Чак се натрапва че (В6) с боНба-дюзата под капака и лющещото се покритие отвътре е по-кола от (В5) Фейслифт.

Несериозните сте честно.

Визията вече и според вкуса и джоба това не споря.

 

Към колегата ... ако не държиш на Дизел-а главно може да се оглеждаш и за Бензиново такова с Г.И и дори quattro ... но за под 6000лв. не се надявай да намериш нещо което малко от малко става и няма да е перфектно (за А4 В5 Фейслифт говоря)

 

 

Ето няколко които не са на реални километри и не са перфектен вид ... но ако са със здрав мотор и ходова част си струват 6000-те хиляди лева.

 

http://www.mobile.bg/11385790942971624  - Помпа Дюза 116к.с

 

http://www.mobile.bg/11388518003641149 - Дизел 110к.с

 

http://www.mobile.bg/11389457307093094  - Помпа Дюза 116к.с

 

http://www.mobile.bg/11388679462641724 - някакво ъпгрейдвано ... :D

http://www.cars.bg/c576617  - Бензин - Форумно ... заслужаващо всяка стотинка по мое мнение ...

 

 

 

 

 

 

 

 

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11386920095593554&f1=details&slink=5fcqcc

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11373657755505384&f1=details&slink=5fcqtq

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11389456989026499&f1=details&slink=5fcqtq

На първо време тези.Не казвам че са на реални км ,но поне за мен Б6 е класи над Б5 като визия главно.Отделно Б5 е вече модел на почти 20г.

 

Не си струа да се гледат тия коли на по 500 000км +

Купува си една кола, която е много вероятно да се троши само

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата МАРТО7007,за под 6 бона няма да е кой знае каква кукла тая кола като я вземеш.Сега може да се разсърди някой тука,ама това е самата истина.А пък тея В6-ци за по 2500 евра съм сигурен,че бая мангизи ще глътнат за да влязат в пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен на тази цена се намират и с куатро, което за мен е голям + , най-малкото заради подобреното окачване на задната ос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...